Techbox

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Techbox vytvořil uživatel tirak.cz

Ahoj,chtěl bych se jako nováček zeptat,jestli tu máte něco jako Techbox.To je prostě téma,ve kterém se shromažďují informace o konkrétních typech,schémata elektroinstalace,množství a typy použitých olejů a tak podobně.Zkrátka když půjdu měnit olej,kouknu do techboxu,a vidím kde je výpust,kolik nového oleje,jaký filtr a za kolik a tak.Na stránkách Africa Twin jsme to měli,a bylo to docela super B)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
Poslední změna: 11. srp 2012 18:08 uživatelem tirak.cz.
10. srp 2012 20:45 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44

Odpověděl Pacous pro téma Re: Techbox

Ahoj. Takovou sekci tady přímo nemáme, ale v sekci odkazy jsou manuály (www.hondacbf.cz/odkazy/40-manualy-honda-cbf), včetně servisních, a tam se tyto informace dočteš.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
13. srp 2012 08:55 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Techbox

NJ,jenže v manuálu i pro změnu polohy sedla doporučují servis,a hotovo.Přitom je to na pět minut jak jsem vyzkusil:-)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
13. srp 2012 16:28 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44

Odpověděl Pacous pro téma Re: Techbox

Ne tak v servisním manuálu - tam je vše myslitelné. V uživatelské příručce ale ano, to souhlasím. ...stejně tak pro nastavení plexi... :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
13. srp 2012 16:35 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Techbox

V tom případě díky,odkazu určitě využiju.A myslím že zrovna teď. :)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
13. srp 2012 17:17 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Techbox

Ha,rok 2004 v angličtině.Hmm.Tak to asi nedám.
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
13. srp 2012 17:33 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Techbox

Měl jsem namysli český a jednoduše srozumitelný návod jak na to.Třeba teď mě čeká výměna lešení,bo to moje výměnu prostě potřebuje :) Nevím ani jak se sundává plexi,kam šáhnout nejdřív ať něco nezkur...no však všichni víte.A návod v angličtině je pro mě poněkud neschůdný.Být v ruštině tak pohoda B) Nějaká rada nebo pracovní postup by nebyl? B)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
13. srp 2012 22:06 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 8

Odpověděl Gastan pro téma Re: Techbox

V manuáloch je aj kopa názorných obrázkov..

A ako na lešení ?
Zrovna ho mám dole ....
Tákže: potrebuješ osmičku, a dvanástku orech z gola sady, račňu a krížový šróbovák, plochy taktiež

Lavá strana imbusy zhora na bočnom plaste, vpredu z vnútra je osmička matička zhruba na úrovni vidlíc, potom opatrne vytlačiť bočný plast zo špuntov )sú tam dva jeden na vpravo dole.. druhý cca v strede, a potom opatrne vycvaknúť vykývaním smerom dole z horného plastu okolo budíkov, pozo odpojiť smerovku ..

Potom uvidíš krížový šrób jeden na každej strane, ktorý spája plast okolo budíkov s plastom masky ..
odskurtkovať.

To isté na druhej strane.

Oddeliť čierne gumové lišty na plexi, pod ním sú 4 krížové šróby, plexi je hned dole .. nestrať gumové podložky,

Imbusom povoľ a daj dole zrkadlá.

Z predu pod plexu sú dva krížové malé šroby tie odskrutkuja daj dole plast okolo budíkov,

Z ľavej strany odpoj konektor svetiel, celá maska aj so svetlami by sa teraz mala dať normálne vyvesiť, t.j. zdvihneš ju smerom hore a komplet ti ostane v ruke mimo motorky...

Daj dole ochrannú gumu ktorá chráni konektory pod budíkmi, rozpájať ich nemusíš ..

V rohoch budíkov sú 4 šroby 12, povoliť a dáš dole budíky, pozor nestrať gumové vložky pod ne, za otáčkomerom je konektor budúkov odpojiť.

Následne už len pouvoľňovať zo zdrhovačiek kabeláž..
nestrihať..zatlašiť šrobovákom .. samy sa rozpoja .. sú na opakovateľné použitie..

Následne na krku riadenia povoliť dva šróby .. tiež 12, a opatrne aby si nepoodtrhal kable lešenie uvoľniť.

A máš ho dole .. nahodíš ho opačným poradím ..

Šroby ktoré držia budíky sú z blata, odporúčam nahradiť imbusom

Kde si kúpil lešenie . .dúfam že si mi ho nevyfúkol pred nosom tiež sa teraz po ňom zháňam ..

G.
13. srp 2012 22:19 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Techbox

Gastan napsal:

V manuáloch je aj kopa názorných obrázkov..

A ako na lešení ?
Zrovna ho mám dole ....
Tákže: potrebuješ osmičku, a dvanástku orech z gola sady, račňu a krížový šróbovák, plochy taktiež

Lavá strana imbusy zhora na bočnom plaste, vpredu z vnútra je osmička matička zhruba na úrovni vidlíc, potom opatrne vytlačiť bočný plast zo špuntov )sú tam dva jeden na vpravo dole.. druhý cca v strede, a potom opatrne vycvaknúť vykývaním smerom dole z horného plastu okolo budíkov, pozo odpojiť smerovku ..

Potom uvidíš krížový šrób jeden na každej strane, ktorý spája plast okolo budíkov s plastom masky ..
odskurtkovať.

To isté na druhej strane.

Oddeliť čierne gumové lišty na plexi, pod ním sú 4 krížové šróby, plexi je hned dole .. nestrať gumové podložky,

Imbusom povoľ a daj dole zrkadlá.

Z predu pod plexu sú dva krížové malé šroby tie odskrutkuja daj dole plast okolo budíkov,

Z ľavej strany odpoj konektor svetiel, celá maska aj so svetlami by sa teraz mala dať normálne vyvesiť, t.j. zdvihneš ju smerom hore a komplet ti ostane v ruke mimo motorky...

Daj dole ochrannú gumu ktorá chráni konektory pod budíkmi, rozpájať ich nemusíš ..

V rohoch budíkov sú 4 šroby 12, povoliť a dáš dole budíky, pozor nestrať gumové vložky pod ne, za otáčkomerom je konektor budúkov odpojiť.

Následne už len pouvoľňovať zo zdrhovačiek kabeláž..
nestrihať..zatlašiť šrobovákom .. samy sa rozpoja .. sú na opakovateľné použitie..

Následne na krku riadenia povoliť dva šróby .. tiež 12, a opatrne aby si nepoodtrhal kable lešenie uvoľniť.

A máš ho dole .. nahodíš ho opačným poradím ..

Šroby ktoré držia budíky sú z blata, odporúčam nahradiť imbusom

Kde si kúpil lešenie . .dúfam že si mi ho nevyfúkol pred nosom tiež sa teraz po ňom zháňam ..

G.


Ano,tak právě takhle napsaný postup by byl platný v techboxu.Kompletní postup,rada kdy kam a jak šáhnout.Popřípadě taky čím.Takže zítra jdu na poštu pro to lešení které jsem Ti nevědomky vyfouk B) ,a bez obav můžu zahájit výměnu.
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
19. srp 2012 20:05 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.914 sekund