KN vzducháč a možné problémy?

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím,
po své první sezóně jsem se rozhodl udělat na motorce kompletní servis, ať jsou to kapaliny brzdy, seřízení karbecu, venitly atd. Prostě VŠECHNO co jde.

Jak jsem tak klikal a nakupoval věci, koupil jsem do motky i sportovní vzducháč od KN-říkal jsem si, dopřeji ji. Ale jak tak procházím různá fóra atd. dost často čtu, že po namontování tohoto vzducháče motorka ztrácí výkon, nedá se vytočit, netáhne. Tyto věci mi mění všechno v servisu, ale i tak se nemohu zbavit pocitu že jsem ji nejspíše tímto vzducháčem uškodil. Otázka poznám na volnoběhu nějak zda-li je motor dobře seřízen? ANO otáčky v různém rozsahu, ale hodně lidí psalo, že volnoběh je OK ale nedá se vytočit za jízdy. Nějaké rady, tipy? Motka mi má přijet v úterý na vůzku a první kam po nastartování poputuje bude teplá garáž, ale tam ji fakt neprojedu, a tak jsem z toho celkem nesvůj.

Předem díky za své zkušenosti a názory
Poslední změna: 15. pro 2012 15:32 uživatelem Cokies.
15. pro 2012 15:30 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Já osobně ho nemám, ale docela jsem se touhle problematikou zabýval a nechápu, jak by mohl filtr, který propustí více vzduchu než standardní filtr, ovlivnit akceleraci motoru. Je to víc než nepravděpodobné. Důvod proč jsem já nešel do sportovního filtru je jeho zásadní nevýhoda a to, že s větším množstvím vzduchu se do motoru dostane i větší monožství nečistot. A lidi co maj filtr KN si spíš stěžujou na větší spotřebu, maj totiž tendenci za to víc tahat, když maj ten sportovní filtr.
15. pro 2012 17:01 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Osobně si nemyslím, že by sportovní vzducháč přidal výkon, koupil jsem ho protože jsem četl že má větší životnost + lepší propustnost (no a jak jsem psal, chtěl jsem ji dopřát), pokud spotřeba stoupá pouze díky lidskému faktoru, tak je to ok, zatím jsem jezdil do 6l, uvidíme co bude příští sezónu...
15. pro 2012 23:38 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11
Cokies napsal:

Zdravím,
Motka mi má přijet v úterý na vůzku a první kam po nastartování poputuje bude teplá garáž, ale tam ji fakt neprojedu, a tak jsem z toho celkem nesvůj.

Předem díky za své zkušenosti a názory


Všude venku taje,pohoda,teplo. Tak v čem vidíš problém? Taky jsem se byl svýzt. A jestli ne,musíš buď čekat do jara,nebo na brzdu B)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
16. pro 2012 09:30 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Ako piše kolega Tirak,presne hodnoty nameraš na brzde.
Inak zakladom dobre nastaveneho motora je studeny a teplý štart,motor ide pekne za plynom v celom rozsahu otačok(doslova si ich pyta),nestriela do vyfuku a sania,sviečky bledohnede,spotreba..
-zase netreba mat obavu že namontovanim KNka zničiš motor aj ked dlhodobo chudobna zmes ho poškodzuje preto tam treba nastavenie.Pišeš že Ti ho montuju v servise tak sa nezabudni pri preberani moto spytat či nastavovali bohatost zmesi a ako merali hodnoty vyfukovych plynov.
16. pro 2012 14:36 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Díky pánové za rady, určitě něco zkusím vymyslet a dám vědět jak jsem dopadl B)
16. pro 2012 21:52 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 67
  • Obdržená poděkování 1
Sportovní filtr má vetší prostupnost, tím jde do motoru více vzduchu a pokud množství paliva zůstalo stejné, je směs chudší a přirozeně nemůže motor podat původní výkon.
18. pro 2012 10:02 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Ako som už pisal mal som ho na striekačke v domneni že lambda sa s tym popasuje ale moto občas bafla,vapenne sviečky tak išiel von.Vo všeobecnosti prevlada nazor že striekačka si zmes upraví sama,ale u mna sa to nepotvrdilo zrejme to bude model od modelu ine a lambda pracuje tiež len v určitom rozsahu.Mala tam ist Yoshimura ale ked som zistil že bez powercomu sa to nezaobíde tak som sa na to vybodol.
18. pro 2012 11:06 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Pánové motku mám doma, startuje krásně a jde za plynem jak včela za medem... Sice jsem neměl možnost díky sněhu ji projet, ale věřím že bude vše ok. Všem díky za rady :-)
13. led 2013 11:35 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 0
Pro Idealistu Jaroslava i ostatní.
Filtr s menším odporem dovolí motoru lepší naplnění vzduchem a protože motor se vstřikováním má "váhu vzduchu" (měří množství) a podle této veličiny upavuje
množství paliva -směs proto nebude chudší. Snížení odporu filtru a lepší naplnění je v řádu jednotek procent a proto zvýšení výkonu není znatelné. Při vhodné a exaktní metodě měření by bylo, ale měřitelné.
07. úno 2013 00:13 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.654 sekund