Napínák rozvodového řetězu

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Ahoj.

Načali jsme to v Alpách a potřebuji to dotáhnout, abych ty vibrace buď vyřešil nebo hledal další možnosti. Pro všechny, kdo tam nebyli: v pásmu středních otáček, tedy mezi 5-7 tisíci začne motor vydávat hodně nepříjemné drnčivé zvuky. Jedna možnost je, že je v háji napínák rozvodového řetězu a následně se rozvibruje rozvoďák. Máte někdo zkušenosti s kontrolou stavu napínáku?

Spyro, zkoušel jsem to najít na YouTube, ale nic moc výsledky. Tak kdybys měl tip na video, uvítám ho.
27. srp 2013 22:17 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 116
  • Obdržená poděkování 0
Cago ten napinak funguje nejak takto

po vysunuti nesmi jit zatlacit zpet jak je na videu (jen tim sroubovakem ano) kdybys ho nahodou vymontoval ta zpetna montaz musi probehnout ve stavu kdy je napinak zasunuty.Je na to takovej special klic nebo ja poprve jsem to delal ve dvou (zvladnes to i sam pri trose sikovnosti :-) )kdy jeden drzi napinak a ten sroubovak druhy to prisroubuje a potom sroubovak vytahnes ono to vystreli - dopne rozvodak a hotovo nic na tom neni.
Poslední změna: 28. srp 2013 06:27 uživatelem spyro.
28. srp 2013 06:22 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Struna v šponováku sa môže unaviť a pri staršej retazi nemusí dobre dotláčať ale to tvoj problém nebude,taká závada sa prejavuje hlavne na volnobeh a v nízkych otáčkach,vo vyšších vplyvom zotrvačnosti,teda hlavne v začiatkoch problému ide normálne.Utrhnutá struna tiež nie to by bol iný rachot a určite by si z Alp na tom neprišiel domov.Ked sa predsa rozhodneš vybrať šponovák hlavne nepretočit motorom a spetne ho namontuj zo zasunutou prítlačnou tyčkou,ako dal spyro na videu!!
Drnčanie a vybrácie treba hladať inde,všetko okolo motora skontrolovať,podotahovať,gumy,retaz,riadenie,napr stalo sa mi aj že padací rám musel ísť z motky dole....
Díky: xtyj
28. srp 2013 08:42 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Pánové díky. Tohle video jsem taky našel, akorát jsemsi nebyl jistý, jestli má Cebro stejný napínák jako CBF.

No, zkusím to, až budu mít chvilku, a uvidím.

V servisu na to taky koukali, i padáky prý utahovali, ale podle nich to byla pružina zadního tlumiče, která byla nastavená moc naměkko. Jenomže to drnčí furt.

Budu dál hledat.
28. srp 2013 09:16 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj
Doktore ten padák je opravdu docela realita podle těch otáček by to sedělo máte sice o hodně menší padák ale přesně v těchto otáčkách to začíná i u 1000-cky. Polož si na něj při jízdě nohu nebo to zkus bez něj než se začneš vrtat v motoru.... Jak jsem sundal padáky tak se motorka úplně změnila tak jsem tam dal gumový podložky a bylo to nějakou dobu lepší ovšem už mi zase ztvrdli takže je budu muset vyměnit... To cinkání se mi taky ozve ale spíš při brždění motorem a v hondě to stále nechtějí řešit dokud se něco nestane...
Honda CBF 1000 RS:)
29. srp 2013 15:12 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Dobre v servise povedali,na niektoré pazvuky si jednoducho treba zvyknúť.Hlavne samozrejme treba rozlíšiť škodlivý zvuk od neškodného, motor teba počúvnuť na stojatej moto,kludne ju vytoč do 6000 ot,za jazdy je tam toho požehnane a mate to.

Zlatý Bernolák
Poslední změna: 30. srp 2013 09:17 uživatelem Pepe.
30. srp 2013 09:15 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Mel jsem Monstera 750,to bylo zvuku-panecku a vsechny
neskodne.Kamarad ma HD z roku 87 a to je take vec.
Napr. moto na baterky kde tankujes 220 V to je lek na
resici zvuky.
31. srp 2013 07:36 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.433 sekund