Částečně zapnutý sitič při jízdě

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
Ahoj,
mám menší dotaz. Dnes se mě stalo že jsem zapomněl vypnout úplně sitič (byl asi 5 - 7 mm vysunutý). Ujel jsem takto asi 10km. Když jsem zjistil, že se mi motor poprvé ohřál na provozní teplotu (na stupnici čára asi 3-5mm od červeného), tak jsem zastavil. Nemohl jsem motor poškodit zapnutým sitičem? A je možný že za těch 10km si motorka vzala o jeden litr benzínu více? Děkuji
Martin


edit.: Jinak s tím sitičem jsem točil motor 3,5 - 4t otáček a po dosažení 6 stupně to bylo asi 4,5t (90km/h)
Poslední změna: 28. říj 2013 17:31 uživatelem elektrikarCZE.
28. říj 2013 17:29 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 3
Motor můžeš poškodit,pokud by jsi jel s plně vytaženým sytičem a nevšiml sis toho. Příliž bohatá směs.10km s částečně vytaženým neudělá nic. Teplota motoru ok. Vypadlo mi v pařáku v zácpě čidlo spinače větráku a než sem si toho všiml byl sem v červeným a začalo to smrdět(lak). Doteď vše v pořádku.
28. říj 2013 22:48 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98
určitě se nic nestalo za 10 km to je v pohodě navíc nebyl plně vytažen takže klapka nebyla zcela zavřená,dodržuj ten interval půlminuty a pak ho vždy zavři AŽ DO KONCE ...povím ti jak to mám já : sitič vždy pořádně zacvaknu na doraz a zkontroluju ale musím říct jednu věc občas mi nedrží a tak ho tu půlminutu co má být vytažený podle manuálu držím ,no a když mi náhodou drží sám tak stejně občas po čase spadne a zůstane povytažen ALE I KDYŽ JE POVYTAŽEN TAK NA 5MM TAK SPADNOU OTÁČKY A MÁM POCIT ŽE STEJNĚ UŽ SITIČ MOC NEFUNGUJE :) prostě občas spadne a zcela se nedovře ale motor jde jak bez sitiče tak ho docvaknu a vím že je vypnutý...myslím si teda že na těch 5-7mm stejně jako u mé mutorky jde už motor jen s lehce přivřenou klapkou a nic si mu neudělal ale raději vždy docvakni až nadoraz a nepřekračuj půlminutu a bude to ok :) určitě když si zastavil tak byl volnoběh normální že? pokud bys nechal sitič zcela VYTAŽENÝ po čase by otáčky byly tak na 2000 možná o chlup víc ...takže žádný stres a příště ho dovři ať máš klid protože vytažený poškozuje motor ventily hlavně...taky jsem to kdysi řešil hlavu hore :)
Poslední změna: 30. říj 2013 23:20 uživatelem Hodys.
30. říj 2013 23:13 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
Tak to je dobře. Jinak, dá se nějak dostat do budíků ke kontrolkám, že bych si obsadil dvě kontrolky (nejsou využité), jedna by byla signalizace alarmu a druhá by byla signalizace zapnutého sitiče.
02. lis 2013 08:52 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98
po pádu mi mechoš budíky rozdělával musel jsem nechat svařit plasty ... pravda nepamatuju si přesný postup ale vím že uvnitř je ještě jedna bílá část která to drží pohromadě má tvar stejný jako ten černý vnější obal ale bacha na desku s tištěnými spoji už tu někdo psal že mu na novější verzi CBF 08 a vejš nešel tachometr a otáčkoměr dobře a že za to mohla prasklá deska a důvodem té praskliny byly špatně smontovaný budíky , takže pozor na to ... já se obával po tom jak mi praskl ten plášť budíků , aby mi fungovaly spávně tak to raději dělej s někým kdo se v tom vyzná , ať si nevyděláš , ono to stačí blbě dotáhnout a je malér
Poslední změna: 03. lis 2013 22:31 uživatelem Hodys.
03. lis 2013 22:29 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.777 sekund