Plexi
Zkoušel jsem jet i trochu rychleji a s tím novým plexi je 180 km/h asi tak jako cca 120 km/h s originálním.
Dr.Pilulkin: Ani jsem netušil, žes měl takovejhle crash. Motorku máš opravenou nebo jinou?
Dr.Pilulkin: Ani jsem netušil, žes měl takovejhle crash. Motorku máš opravenou nebo jinou?
Praha 4 - CBF 600S 2004
09. kvě 2013 11:54
#191
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dr.Pilulkin
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 720
- Obdržená poděkování 29
Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Plexi
Eddie75 napsal:
Psal jsem o tom tady
Motorka šla do šrotu a k vyplacené částce od pojišťovny jsem trochu přidal a koupil si další, hezčí a míň jetou CBF.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Dr.Pilulkin: Ani jsem netušil, žes měl takovejhle crash. Motorku máš opravenou nebo jinou?
Psal jsem o tom tady
Motorka šla do šrotu a k vyplacené částce od pojišťovny jsem trochu přidal a koupil si další, hezčí a míň jetou CBF.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Tady jsou slíbené fotky
Obrázek je pro hosty skrytý.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Díky: alexandrmoucha
30. čvn 2013 21:47
#194
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Firma, kterou znám a zabývá se výrobou reklamy z plexiskla mě dovedla k myšlence, že by mohla zhotovit štít na motorku.
Cena nového štítu je cca 2000kč.
Myslím si že by za to nevzali víc jak 500kč.
Zapůjčil bych jim štít původní pro ohnutí a vytvarování nového a vyššího štítu, tak aby věděli přesný tvar pro uchycení nového a vyššího štítu.
Samotný výřez ve štítu pro polohy bych si už dokázal udělat sám.
Co si o tom myslíte ??
Cena nového štítu je cca 2000kč.
Myslím si že by za to nevzali víc jak 500kč.
Zapůjčil bych jim štít původní pro ohnutí a vytvarování nového a vyššího štítu, tak aby věděli přesný tvar pro uchycení nového a vyššího štítu.
Samotný výřez ve štítu pro polohy bych si už dokázal udělat sám.
Co si o tom myslíte ??
11. zář 2013 13:37
#196
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dr.Pilulkin
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 720
- Obdržená poděkování 29
Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Plexi
Tak to zkus a když to vyjde za to pětikilo, nechám si taky jedno udělat
Myslím, že druhovýrobci ta svá pléga alespoň trochu testují. Nechce se mi věřit, že by jen vzali origo, prodloužili ho o deset čísel a bylo by hotovo. Ale třeba se mýlím. Minimálně jsou lakovaná v místech upevnění jako originály.
Myslím, že druhovýrobci ta svá pléga alespoň trochu testují. Nechce se mi věřit, že by jen vzali origo, prodloužili ho o deset čísel a bylo by hotovo. Ale třeba se mýlím. Minimálně jsou lakovaná v místech upevnění jako originály.
11. zář 2013 16:12
#197
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Jeden čas som s tým laboroval,chalan chcel spraviť plexi na chopra,vyrezať tvar nebol problém,tiež ho dostať do požadovaného tvaru sa pri troche štastia dá,ale.. po dvoch sezónach vyzeralo ako 10 ročné. Origo (Givi, atď) má iné zloženie hlavne je odolnejšie voči poškrabaniu,pri pokusoch stačilo na klasickom plexi troška prešvihnúť čas nahriatia a vytvorili sa bublinky,čo u Givi nebol problém.
11. zář 2013 16:34
#198
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Z toho bych mel docela strach, na nejakej skutr do mesta v malejch rychlostech klidne, ale na motorku kterou nekdy jedu 160-180 bych si to nedal.
Neni plexi jako plexi a proste to normalni nemusi vydrzet to namahani a proste se zlomit a nebo alespon vytrhnout z uchycujicich sroubu. A to by byla pekna slupka kdyz by se to stalo v nejakych 150, to by cloveka mohlo treba shodit z motorky.
Jeste bych bral nejakej normalni malej vetrnej stitek nad budikama, ale cokoliv co je delsi je blbost.
Neni plexi jako plexi a proste to normalni nemusi vydrzet to namahani a proste se zlomit a nebo alespon vytrhnout z uchycujicich sroubu. A to by byla pekna slupka kdyz by se to stalo v nejakych 150, to by cloveka mohlo treba shodit z motorky.
Jeste bych bral nejakej normalni malej vetrnej stitek nad budikama, ale cokoliv co je delsi je blbost.
12. zář 2013 10:16
#199
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Mám Givi 303 a celkem spokojenost. Lítám s tím 180 a ani se moc netřese a nevypadá že by ulítlo. Snaha vyřezat to z plexiskla mi připadá bláznivá. Člověku to taky může rozseknout kůži a tepnu když to ustřelí. Rozhodně bych do toho nešel. Zkuste jet víc jak 150 a stoupnout si do stupaček jakej je to nápor větru a co plexi musí vydržet... Nové je asi v pohodě, ale na minulé motorce mi plexi vyžilo a začalo se štípat po nárazu. Pak to lítalo jako střepiny při větší rychlosti (přes 200)
12. zář 2013 21:55
#200
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.737 sekund