Hlavní stojan CBF600s

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Hlavní stojan CBF600s

Pokud nebude pršet (jakože by nemělo), tak stopro.
Pro data tréninků sleduj FB stránku Motoslalom ;)
Většinou se trénuje ve středu, ale občas i jindy.
Praha 4 - CBF 600S 2004
Poslední změna: 31. čvc 2014 15:55 uživatelem Eddie75.
31. čvc 2014 15:52 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl only_one pro téma Hlavní stojan CBF600s

Tak pro všechny co jezdí na kontakt se stupačkama rozhodně není hlavní stojan vhodný, ale dneska sem to studoval a normálním jezdcům co nejezdí s ušima u asfaltu to vadit rozhodně nebude. Ten stojánek alespoň na mém veteránu MY2004 je poměrně úzkej a docela a řekl bych, že kontakt by byl v náklonu +- stejně jako se stupačkou.
31. čvc 2014 18:19 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Hlavní stojan CBF600s

Hlavni stojan je super vec-zejmena pri napinani nebo udrzbe,cisteni,mazani
te spinave ksandy zvane retez.Take obcas pri stani na nerovnem povrchu kde se
me bori pohotovostni stojanek.Je toho vic tech vyhod-ale jak pise Jindra tak
me stal i mnoho horkych chvilek zejmena pri plnem nalozeni s kuframa a nebo
jeste k tomu se spolujezdcem-je to o hubu,doslova-vzdy na to zapomenu-dam vetsi
naklon v zatacce a mam o horke chvilky postarano-vzdy jsem to,ale ukociroval
pri najeti do protismeru-nikdy tam nic nejelo-vic stesti jak rozumu-a doufam,
ze to tak dopadne vzdy....ehm.Nekdy mi to udela i kdyz jedu sam bez zatizeni,
to kdyz jsou utazenejsi zatacky a ja.....chytim slinu.Takze kochacovi ho doporucuji,ale sportovnimu srdci radsi ne-to na udrzbu v garazi radim radsi
poridit tu tzv. kolibku na zadni kyvku.
01. srp 2014 20:30 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33

Odpověděl Eddie75 pro téma Hlavní stojan CBF600s

Já nevim, když jsem tento neoriginál pozoroval na Doktorově mašině, tak mi přišel docela rozumně schovaný. Chtělo by to vyzkoušet, no...

Doktore - brusiči, nechceš upravit svoji poslední výpověď? :-D
Praha 4 - CBF 600S 2004
01. srp 2014 21:25 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Hlavní stojan CBF600s

Přátelé. Musím poděkovat Eddiemu. V pátek jsem si to přihasil na Strahov a po cca deseti minutách marného snažení se konečně ozval vytoužený zvuk - to když hlásič náklonu hlásil, že už si šáhnul na asfalt. Po hodině a půl byl levý hlásič asi o půl centimetru kratší, pravý jenom asi o milimetr.

Nicméně abych se vrátil k tématu vlákna. Při vehementním obrušování materiálu se mi pak jednou přihodilo, že ke zvuku hlásiče se přidal do dvojhlasu ještě jeden kovový zvuk a motorka citelně v oblouku poskočila. Čuměli jsme, co to bylo ale nikde jsme nic nenašli. Až doma při pořádné obhlídce jsem zjistil, že mám zespoda zbroušený levý padák.

Takže závěr z toho plynoucí je: pokud máš na moto tenhle padák Givi , kliďánko si tam prdni hlavní stojan, jelikož padáky se budou s afaltem mazlit mnohem dřív, než ten stojan :)
03. srp 2014 17:10 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Hlavní stojan CBF600s

Vracim se k tematu-hlavni stojan-dnes jsem se vratil po tydennim mototripu po
Slovensku (jak jinak....ehm) a jel sam a s trema kuframa-no kuframa-na bocich
jsem mel ty tzv. WC splachovace 21 litru od Givi a napr. na Harmanci si v KAZDE
zatacce skrt-a to jsem nejel zadnou strelbu-bylo to tak po celou dobu.Holt-CBFo
je cestovni motorka-neee sportovni-myslim,ze po sundani hlavniho stojanu by se
uhel naklonu o moc nezmenil-teda myslim.Jet ve 2 a s velkyma kuframa tak bych se
napr.Harmanci radeji obloukem vyhnul-nez hodit mrchu.
15. srp 2014 21:15 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Hlavní stojan CBF600s


Kemo,ty taky myslím jezdíš jak prase! :) Já si v plné polní -viz.foto neškrtnu.
Poslední změna: 17. srp 2014 08:48 uživatelem Malp.
17. srp 2014 08:47 #17

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Hlavní stojan CBF600s

Nove CBFo ma tvrdsi podvozek a pisi to i v testech stare versus nove-stare se
v zatackach koleba jak plachetnice na rozbourenem mori za neustaleho skrtani
o vozovku a nove drzi vytyceny smer bez zavahani-to jsem opsal z testu.Ja,ze
jezdim jak prase?!Ne,ne jak-pan dobytek cheche.
17. srp 2014 12:43 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Hlavní stojan CBF600s

Ahoj Bando
Tak Vám sem taky něco napíšu... Hlavní stojan mám rád přes zimu přes léto mě většinou jen děsí.
Je pravda, že jsem se na Sosnové opět odnaučoval naklápět a radši trochu vysednu a přenesu váhu.
Tím se sníží náklon a rychlost v zatáčce se neztratí. Nemůže být řeč o pokládání kolena na zem ale váhu(tělo přesunout můžete). Mám pár hezkých záběrů jak Ernest kreslí stojanem po francouzských silnicích a to na obě strany.:)))
Osobně jsem ale dávno upravil hlavní stojan tak, že jsem ho zbavil gumového dorazu(tím se zvedl tak o 10mm) stejně tak jsem uřízl doraz bočního stojánku abych ho zvedl. Přesto si stále škrtám jde totiž hlavně o profil silnice nemusí to mít až tak vliv na náklon. Spousta zatáček ve kterých mě stojan nadzvedl bylo špatně klopených nebo třeba s vlnou. Tady se pak nebavím o nepříjemném zvuku, ale o regulérní ztrátě kontaktu(přizvednutí, nakopnutí motorky). Takže bacha nejen na hlavní ale i na boční... A když už Vás to nakopne tak se hlavně neleknout a zatáčku dokončit na kolech:)
Honda CBF 1000 RS:)
17. srp 2014 12:45 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Honda pro téma Hlavní stojan CBF600s

Tak jsem si po 5ti letech konečně pořídil centrální stojan.Trvalo to déle,nechtělo se mi dávat 5litrů za stojan,pak jsem našel tento www.motorkari.cz/motobazar/doplnky/stoja...-rv.2008-536611.html za 1 300kč což je super cena.
Stojan sedí perfektně při klopení nezavází,mám se rád nejdu na doraz možná proto.Má super uplatnění či při výměně kola nebo párkování je víc místa v garáží než jak je na bočáku.Prozatím má samé plus.
28. srp 2014 23:46 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 1.980 sekund