Predám Honda CBF 600 SA 2008

  • Příspěvky: 64
  • Obdržená poděkování 3
Nazdar ľudia...na začiatok dávam ponuku najskôr sem.
Dlho som čakal, kým niekto príde znova s nejakou cestnou verziou "endura".
V poslednej dobe prišli na trh zaujímavé stroje v podobe 750 Transalpa alebo 800 VSTROMU DE.
Ale prekážajú mi tu vypletané kolesá a hlavne predná 21ka. Ja som vyslovene cestný jazdec, užívam si preklápanie v zákrutách a preto preferujem výsostne cestné obutie aj rozmery.
No ale Suzuki prichádza do sezóny 2024 s VSTROM 800 s liatimi diskami a vpredu cestnejšia 19ka. A s cenou asi do 10.000 eur. To sa ešte uvidí. Ešte nie sú známe.
No a chcel by som presedlať. Nezískam tým nejaký vysoký výkon, skôr krútiak a lepší ťah v strede...najviac ma ale láka znova ten pohodlný enduro posed. Predsalen mám niečo málo cez 180cm. 40ku za sebou a tie pokrčené nohy...no proste zamiloval som sa do toho nového cestného STROMA 800.

Tu ponúkam k nahliadnutiu svoju recenziu stroja. Na fotkách je môj stroj.
Honda CBF 600 SA 2008: motoride.sk

Svoju mašinu by som teda chcel posunúť do ďalších dobrých rúk.
Mašina nemá žiadne chyby. Jediné, čo by sa malo spraviť pri 48tis km, tak dať pozrieť ventily.
Teraz má nejakých 42tis km. Kupoval som ju keď mala 28tis km tuším v 2018.
Podotýkam,  je to slovenská motorka. Teda ako nová kupovaná na Slovensku v 2008.
Je tam cez STK komplet evidencia priebehu km a som názoru, že motorka nebola stáčaná. Pravidelne každé 2 roky čo chodila na STK, tak tie km adekvátne stúpali. Ja som na nej spravil za tých 5 rokov okolo 14tis km. Olej menený každý rok vždy na začiatku sezóny bez ohľadu na nájazd km za sezónu.
Spotreba oleja je nemerateľná...za tých ca. 5000km za sezónu sa to v kontrolnom oku ani nepohne. A to absolvovala aj 500km presuny po dialnici do Salzburgu, konštantne 130-140kmh.
Bola tam jedna chyba s tým tesnením v palivovom čerpadle, odvtedy mám dve náhradné tesnenia (pribalím k moto).Inak je na motorke všetko funkčné. ABS apod.
Trable s tým tesnením som tu popisoval.
Ostatné veci:
1. moto má nové predné kotúče TRW aj s obložením SBS
Pôvodné sa mi nejakým zázrakom zvlnili (možno len jeden) a na STK som mal už problém prejsť.
Kolísanie brzdnej sily čo tu na TK merajú už bolo tesne na hranici tolerancie. Prešiel som. Ale skúšal som to a pri plnom brzdení predné koleso odskakovalo od cesty. Sú tam teda nové komplety. Staré dodám aby bolo vidieť, že nie sú zodraté. Brzdí to už bez kolísania brzdnej sily, všetko OK.
2. nové zadné obloženie, tiež SBS
3. Pneu menené na začiatku sezóny 2022. Pirelli Angel ST. Obe. Majú za sebou okolo 5-6000km.
4. Reťazovka je na šponováku tak skoro v polovici.
5. Olej v tlmičoch menený 2021
6. mám nakúpené komplet veci na prípadný repas predných tlmičov (okrem oleja), dám k motorke
7. mám nakúpené komplet ložiská do krku riadenia a do predného a zadného kolesa, dám k motorke
8. mám kúpený jeden olejový filter a 4 litre oleja Repsol 10W40 (plná sintetika), dám k motorke
9. chladiaca kvapalina MOTUL menená 2022

Výbava naviac
1. vyššie plexi GIVI, pôvodné dodám
2. deflektor na plexi, čína/aliexpress
3. cobra mazanie reťaze, ponechám na motorke
4. SHAD gelové sedlo, sada jazdec aj spolujazdec, jazdcove je vyhrievané !!!
5. predné LED prídavné svetlá, 2x20W, homologované. Svietia ako ďas. Používam ich cez deň.
6. Prídavné madlá pre spolujazdca od GIVI,kvôli kufru TOP-CASE. Madlá sú vedľa sedla spolujazdca, nie za sedlom, pod kufrom
7. zadný TOP-Case GIVI 43 litrov
8. postranné kufre 2x GIVI V35, samozrejme vrátane nosičov
9. padacie kliny po stranách motorky, niečo ako rámy. Pri páde sa stroj opiera o zem cez tie kliny. Nedochádza tam ku kontaktu motora so zemou.

Proste čo vám poviem, myslím že tu je jasne vidieť, že vôbec som nemal v pláne sa s motorkou v blízkej dobe lúčiť.
Ale som troška namotaný na tú funglovicu VSTROM 800. Ale svoju CBF si vysoko cením a nemienim zľavovať. Zľavovať začnem až keď budem úplne slintať po novej a budem mať našetrené viacej.
Je to stroj, ktorý má svoj charakter, ktorý sa už teraz moc nevyskytuje. Dobre vyladený 4 valec s pohodlným posedom a funkčnou polokapotážou.
Univerzál bez diskusie. Na 20litr nádrž cez 400km. Kto nie je vysokého vzrastu, nevadí mu mať troška viac pokrčené nohy a nepotrebuje letieť po dialnici 160 vkuse...tak je toto skvelá voľba. Na okreskách výkonu habadej. Preto ani nebažím po nejak výrazne výkonnejšej motorke. Skôr troška po zmene a modernejšom stroji.

Takže a cena? 4000 eur...bez priestoru na diskusiu o cene. Viem čo predávam. A vlastne keď tak po sebe čítam, nie som si istý či chcem predávať :-)
Ale za 4000eur ju posuniem do ďalších dobrých rúk, zvyšok doložím a budem čakať na toho Stroma 800.

Preferujem prvý kontakt na mail.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
 
Dnes už skôr kochač a rovinkový strelec...
Poslední změna: 25. říj 2023 21:22 uživatelem MartinCBF.
22. říj 2023 11:29 #1

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: Pacous
Vygenerováno za 0.345 sekund