Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....

  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 0
Zirael, docela bych uvítal kratší článeček, nebo delší příspěvek sem do fóra o dojmech a prvních zkušenostech s CBF 250.
02. říj 2010 17:38 #41

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
Paráda je fajn jak se to tu rozrůstá a hlavně se tu začíná psát. Mrtvé fórum špatné fórum takže jedéééém.
Kawasaki Z 1000 SX
02. říj 2010 20:52 #42

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
První členka, jestli se nepletu, že? Pomalu,ale jistě se rozrůstáme, to je super.
Liberec - CBF1000 (2010)
03. říj 2010 11:58 #43

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Myslím, že v seznamu členů už jednu členku taky máme a tuším, že s CBF500. Ale jen houšť. :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
03. říj 2010 12:46 #44

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
JJ je to tak ale bohužel se jen přihlásila. Tak trošku mrtvý brouk.
Kawasaki Z 1000 SX
03. říj 2010 12:50 #45

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 121
  • Obdržená poděkování 0
teda, koľko reakcií, no pokúsim sa niečo vymyslieť...

Vybrať si svoju prvú poriadnu motorku bol v mojom prípade dosť problém. Musela spĺňať viacero podmienok: 1. aby mala nízko sedlo (pri mojich 160cm to musí byť)
2. aby bola do 25kW, vodičák nepustí
3. aby bola pekná :)
4. a aby spĺňala môj finančný strop.

pôvodne mojou vyvolenou mala byť VTR250, no po zverejnení jej ceny som tento nápad zavrhla... našťastie som našla jednu CBFku, v krásnom stave, síce pôvodom zo Španielska, ale za dobrú cenu.. hneď sa stala mojou (teda, mojím, je to "on", a volá sa Tobi :D )
Len čo som dostala vodičák(čo bolo celkom veselé, ale to je na dlhú story) som začala jazdiť. Motor má približne 20 koní (15kW), čo začiatočníkovi bohate stačí. Pekne ťahá do približne 120km/h, potom to už ide pomalšie, až po maximálku, tá je niekde okolo 140km/h. Napodiv až 6stupňová prevodovka, dobre odstupňovaná, jediným jej negatívom je to, že neutrál sa ťažko hľadá.. dosť to vadí na križovatkách, keď kopem stále 1, 2, 1, 2...ale je to aj o zvyku, a treba na to cit.
Jazdí sa na nej dobre. Uzučká stavba, na prepletanie sa cez mesto skvelá, nízka (ale aj tak stojím na špičkách), s dobrými pneumatikami sa na nej dá aj celkom vyblázniť (pirelli sport demon). Stojan má len bočný, hlavný tam trochu chýba, keď mažem reťaz, ale čo už :) Zatiaľ jazdím bez poruchy, ono veľmi sa tam ani nemá čo pokaziť.
Ešte by som spomenula úplnú absenciu úložného priestoru, pod sedlo sa nevôjde nič, tak som si dokúpila tašky v louise :)
Celkovo som veľmi spokojná, a minimálne 2 sezóny si ho ešte nechám..
Ak som náhodou na niečo zabudla, kľudne sa opýtajte.
Praha, Duc Monster 695
03. říj 2010 19:27 #46

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Skvely prispevek, skoro clanek. Ctenar by skoro rekl, ze je od zkuseneho motorkare :-)
Liberec - CBF1000 (2010)
03. říj 2010 20:41 #47

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Jo a muzes pridat nejake foto - Tobiho samozrejme ;)
Liberec - CBF1000 (2010)
03. říj 2010 20:43 #48

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 121
  • Obdržená poděkování 0
ďakujem ;)
fotky sú 2 vo fotogalérii.
Praha, Duc Monster 695
03. říj 2010 20:52 #49

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Tak jsem tam kouknul a musím říct, že Tobi vypadá dobře :-) a zachovale.
Liberec - CBF1000 (2010)
03. říj 2010 20:59 #50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.768 sekund