Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
Odpověděl Bob650 pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
Zirael, docela bych uvítal kratší článeček, nebo delší příspěvek sem do fóra o dojmech a prvních zkušenostech s CBF 250.
02. říj 2010 17:38
#41
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Damon pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
Paráda je fajn jak se to tu rozrůstá a hlavně se tu začíná psát. Mrtvé fórum špatné fórum takže jedéééém.
Kawasaki Z 1000 SX
02. říj 2010 20:52
#42
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl mmarinak pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
První členka, jestli se nepletu, že? Pomalu,ale jistě se rozrůstáme, to je super.
Liberec - CBF1000 (2010)
03. říj 2010 11:58
#43
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Pacous pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
Myslím, že v seznamu členů už jednu členku taky máme a tuším, že s CBF500. Ale jen houšť.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
www.vanisti.cz
03. říj 2010 12:46
#44
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Damon pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
JJ je to tak ale bohužel se jen přihlásila. Tak trošku mrtvý brouk.
Kawasaki Z 1000 SX
03. říj 2010 12:50
#45
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl zirael pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
teda, koľko reakcií, no pokúsim sa niečo vymyslieť...
Vybrať si svoju prvú poriadnu motorku bol v mojom prípade dosť problém. Musela spĺňať viacero podmienok: 1. aby mala nízko sedlo (pri mojich 160cm to musí byť)
2. aby bola do 25kW, vodičák nepustí
3. aby bola pekná
4. a aby spĺňala môj finančný strop.
pôvodne mojou vyvolenou mala byť VTR250, no po zverejnení jej ceny som tento nápad zavrhla... našťastie som našla jednu CBFku, v krásnom stave, síce pôvodom zo Španielska, ale za dobrú cenu.. hneď sa stala mojou (teda, mojím, je to "on", a volá sa Tobi )
Len čo som dostala vodičák(čo bolo celkom veselé, ale to je na dlhú story) som začala jazdiť. Motor má približne 20 koní (15kW), čo začiatočníkovi bohate stačí. Pekne ťahá do približne 120km/h, potom to už ide pomalšie, až po maximálku, tá je niekde okolo 140km/h. Napodiv až 6stupňová prevodovka, dobre odstupňovaná, jediným jej negatívom je to, že neutrál sa ťažko hľadá.. dosť to vadí na križovatkách, keď kopem stále 1, 2, 1, 2...ale je to aj o zvyku, a treba na to cit.
Jazdí sa na nej dobre. Uzučká stavba, na prepletanie sa cez mesto skvelá, nízka (ale aj tak stojím na špičkách), s dobrými pneumatikami sa na nej dá aj celkom vyblázniť (pirelli sport demon). Stojan má len bočný, hlavný tam trochu chýba, keď mažem reťaz, ale čo už Zatiaľ jazdím bez poruchy, ono veľmi sa tam ani nemá čo pokaziť.
Ešte by som spomenula úplnú absenciu úložného priestoru, pod sedlo sa nevôjde nič, tak som si dokúpila tašky v louise
Celkovo som veľmi spokojná, a minimálne 2 sezóny si ho ešte nechám..
Ak som náhodou na niečo zabudla, kľudne sa opýtajte.
Vybrať si svoju prvú poriadnu motorku bol v mojom prípade dosť problém. Musela spĺňať viacero podmienok: 1. aby mala nízko sedlo (pri mojich 160cm to musí byť)
2. aby bola do 25kW, vodičák nepustí
3. aby bola pekná
4. a aby spĺňala môj finančný strop.
pôvodne mojou vyvolenou mala byť VTR250, no po zverejnení jej ceny som tento nápad zavrhla... našťastie som našla jednu CBFku, v krásnom stave, síce pôvodom zo Španielska, ale za dobrú cenu.. hneď sa stala mojou (teda, mojím, je to "on", a volá sa Tobi )
Len čo som dostala vodičák(čo bolo celkom veselé, ale to je na dlhú story) som začala jazdiť. Motor má približne 20 koní (15kW), čo začiatočníkovi bohate stačí. Pekne ťahá do približne 120km/h, potom to už ide pomalšie, až po maximálku, tá je niekde okolo 140km/h. Napodiv až 6stupňová prevodovka, dobre odstupňovaná, jediným jej negatívom je to, že neutrál sa ťažko hľadá.. dosť to vadí na križovatkách, keď kopem stále 1, 2, 1, 2...ale je to aj o zvyku, a treba na to cit.
Jazdí sa na nej dobre. Uzučká stavba, na prepletanie sa cez mesto skvelá, nízka (ale aj tak stojím na špičkách), s dobrými pneumatikami sa na nej dá aj celkom vyblázniť (pirelli sport demon). Stojan má len bočný, hlavný tam trochu chýba, keď mažem reťaz, ale čo už Zatiaľ jazdím bez poruchy, ono veľmi sa tam ani nemá čo pokaziť.
Ešte by som spomenula úplnú absenciu úložného priestoru, pod sedlo sa nevôjde nič, tak som si dokúpila tašky v louise
Celkovo som veľmi spokojná, a minimálne 2 sezóny si ho ešte nechám..
Ak som náhodou na niečo zabudla, kľudne sa opýtajte.
Praha, Duc Monster 695
03. říj 2010 19:27
#46
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl mmarinak pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
Skvely prispevek, skoro clanek. Ctenar by skoro rekl, ze je od zkuseneho motorkare
Liberec - CBF1000 (2010)
03. říj 2010 20:41
#47
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl mmarinak pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
Jo a muzes pridat nejake foto - Tobiho samozrejme
Liberec - CBF1000 (2010)
03. říj 2010 20:43
#48
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl zirael pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
ďakujem
fotky sú 2 vo fotogalérii.
fotky sú 2 vo fotogalérii.
Praha, Duc Monster 695
03. říj 2010 20:52
#49
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl mmarinak pro téma Re: Jsem tu nový,přivítání,můj první příspěvek....
Tak jsem tam kouknul a musím říct, že Tobi vypadá dobře a zachovale.
Liberec - CBF1000 (2010)
03. říj 2010 20:59
#50
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.768 sekund