Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Odpověděl Malp pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Jinak Jindřichu , konkrétně z 1203 jsme z kolegou v práci provozovali pravidelně to samé . Akce kdo dál dojede bývala dramatická až do samého - už totálního zastavení . (lochčící se smajl ) .
Ono se to jen nesmí všechno dramatizovat jak je poslední dobou zvykem . Na Jawě jsem jezdil v kosmonautce triko svetr a maskáčová bunda , rifle , kanady a svářečské rukavice , z kopců jsme plachtili , na jakože pneumatikách Barum s pseudodezénem jsme lítali jak po silnicích , tak po lese , trávě , aj sem tam nějaký ten brod a šlo to - a nikdo se nad tím nepozastavoval , bylo to normální .
Dnes pravý opak - vše se MUSÍ a navíc musí podle příručky , džutube a Sršňa a musí být superspecial a značkové jinak se NEDÁ jet a je z toho drámo . ( lochčící se 3 smajlíci - který mě stále nejdou )
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Ovšem to není nic proti tomu jako když jsme jezdili s Jawou v zimně.. neměli jsme hroty jako se dřív na motorky na zimu dávali takže jsi zvedál co 50m.. no nic se nedělo... Ovšem je to jízda pro mě už né asi na to nemám hlavu... To samá je i dnes o gumách když ti nevadí trochu divoká jízda a klouznutí nemusíš gumy řešit... ale Je fakt že si musíme uvědomit že si to přečte někdo kdo si udělá papíry na velkou motorku a tyhle zkušenosti nemá a někde se rozštípe protože mu trochu uchčije zadek proto to v těch motoškolách tak detailně řeší a všem to opakují... a taky kdyby jawa měla 80kw a víc tak by jsi viděl těch mrtvejch na takových užovkách to je taky důležité vzpomenout... já fakt nechápu jak jsme na tom jezdili po poli v blátě a neřešili jsme to...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Hodys pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl boco818 pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Ja za seba mozem povedať jedno - pre mňa je motorka v prvom rade o emociach, vyvetrani hlavy, stretnuti s priatelmi, proste relax, ktorý sa snažím užívať ako sa len dá (čas), takže spotreba je az na poslednom mieste.
Jediný moment kedy si viem predstaviť že budem riesit každé deci je prípad keď dochádza benzín a benzinka je v nedohľadne alebo nečakane zavretá atd. (naposledy sa mi to stalo v A ked benzínka bola nečakane zrušená a už mi svietila kontrolka)
Ale riešiť aka najnižšia spotreba sa da dosiahnut na motorke a ako ju dosiahnuť??? Čo je to za blbosť... Cbf sú známe tým že sú úsporné v už základe. Ak nemá výrazne väčšiu spotrebu ako je priemer, vôbec by som to neriešil. Kto chce robit rekordy v spotrebe riešte si to v nejakých eko sutaziach. Podotýkam ze z jazdou "na kochačku" nemám žiadny problém, avšak aby bolo cieľom jazda na spotrebu tak na to mňa veru nikto nenahovorí
A áno, motorka je drahé hobby, cena stroja je len zlomok celkových nákladov, to je známy fakt.
Keď mi je ľúto dať na benzín do CBF aby som sa povozil a užil si tak pôjdem radšej na bicykli, howgh.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl cruelbody pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Hodys napsal: U plachtění bych viděl jedno malinké riziko pokud máš vypnutý motor , a letíš z kopce , chladí to podle mě vodu v chladiči , víc než zbytek motoru , při opětovném nastartování , pak do horké hlavy motoru přivedeš studenou vodu z chladiče , což může způsobovat mikro trhlinky v hlavě motoru je to sice možná přehnaná obava u vypnutého motoru který se nezahřívá , ale vím že vždy mi dával kámoš doporučení když jsem jezdil s jeho naftovým autem abych nevyřazoval z kopce a nenechal tak běžet motor jen na volnoběh ,že pak při zařazení do horkého motoru přivedu studenou vodu ,protože čerpadlo vody běží na volnoběh výrazně pomaleji než to jak se ochlazuje voda v chladiči co Vy na to? plachtit klidně jo ale doplachtit do cíle a nechat odpočnout chvilku ,tak bych to viděl a opatrně v zatáčkách protože si nemůžeš motorem přidat
Čau Hodýsku - to je zajímavá myšlenka
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl cruelbody pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Spotreba cbf 600 SA. r.v.2008
cruelbody napsal: juj az take brutalne plachtenie som nemyslel v ziadnom pripade vypinat motor za jazdy nie
Počkej - a co je na tom brutálního ??? Na důvodech nezáleží ( jak jsem psal : ticho klídek pohoda si to fičíš několik kiláků z Alpských (Dolomitských ) kopců , sem tam hodíš fotku .... ) - jo a v žádném případě NEJDE o šetření paliva , na to sere bílej tesák . ( lochčící se smajl )
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.