Centrál CBF 500
Odpověděl Pacous pro téma Re:Centrál CBF 500
Tak to pak jo. ...jako kdyz jsem byl tedka v Alpach na motce ve dvou, tak jsem pochopil, proc ti tak vadi nizkej hlavni stojan. Taky jsem s nim parkrat drbnul o zem. A to proti tobe jezdim jako starej paprda.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
www.vanisti.cz
06. říj 2015 09:36
#11
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Re:Centrál CBF 500
Jo jo je to tak a to je právě i měkký central který tě nechá propružit... Jinak stojen lze lehce zvýšit je tam doraz který demontuješ a jen ho omotáš el. páskou... pak získáš cenné centimetry.
Jo a já už neškrtám motorka se mi zvedla asi o 4cm díky kratšímu rozvoru...(nejdřív jsem ho chtěl vyhodit, protože mi už nedával na zem, ale pak jsem ho nechal. Navařil mu kostičky a dal jsem mu milost... nesmí se mi ovšem prověsit řetěz jinak by mi ho lízal a taky 180-tka má na každé straně rezervu asi 5mm).... a trochu jsem změnil styl jízdy motorku nelámu tolik do zatáčky snažím se tlačit rameno a loket do zatáčky takže při stejném průjezdu mám motorku o hodně méně nakloněnou a stále ještě nejsem vysednutý...
Jo a já už neškrtám motorka se mi zvedla asi o 4cm díky kratšímu rozvoru...(nejdřív jsem ho chtěl vyhodit, protože mi už nedával na zem, ale pak jsem ho nechal. Navařil mu kostičky a dal jsem mu milost... nesmí se mi ovšem prověsit řetěz jinak by mi ho lízal a taky 180-tka má na každé straně rezervu asi 5mm).... a trochu jsem změnil styl jízdy motorku nelámu tolik do zatáčky snažím se tlačit rameno a loket do zatáčky takže při stejném průjezdu mám motorku o hodně méně nakloněnou a stále ještě nejsem vysednutý...
Honda CBF 1000 RS:)
06. říj 2015 16:10
#12
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500
Na dorazy nechodim-povoloval jsem postupne. Nejde ani tak primo o diry, ty jsou jasne, ale spis o pouhe zmeny asfaltu napojeni..opravy-i se zalitymi spoji...
Doted jsem najel neco prez 15.000 na Jawe 634 "pro nekoho ani ne na moto, ale JEN Jawe" plus neco prumerne na pionyru.
Jeste me napadlo zkusit autoskolu s Cbf500, tam budou mit vic najeto, ale porovnat by se to mohlo.
A koukal jsem na ND, a 500 ae 600 maji tlumice stejne, 1000 pak jiny..
Doted jsem najel neco prez 15.000 na Jawe 634 "pro nekoho ani ne na moto, ale JEN Jawe" plus neco prumerne na pionyru.
Jeste me napadlo zkusit autoskolu s Cbf500, tam budou mit vic najeto, ale porovnat by se to mohlo.
A koukal jsem na ND, a 500 ae 600 maji tlumice stejne, 1000 pak jiny..
06. říj 2015 16:42
#13
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Centrál CBF 500
Hele nejde o to kolik máš najeto motoškola se hodí každému dostaneš jiný pohled na svět a co si budeme povídat většina z nás na tom sedí stále opačně a nezáleží kolik km jsi najezdil... v zásadě většina lidí jezdí celý život stejně a nezlepšuje se... je důležité si to uvědomit... Ovšem já jsem tu motoškolu myslel kvůli tomu aby tam byl někdo kdo motorkám víc hoví a trochu ti ji zkouknul... Jinak nechtěl bych ti brát iluze technicky ta CBF 500 o tolik před jawou nebude
Honda CBF 1000 RS:)
07. říj 2015 13:07
#14
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500
Jasne, to nic proti motoskole, smysl rady jsem pochopil uz vubec se nehodlam chvalit, jak dobre umim jezdit
Ono konecne taky Cbf jsem si vybral ve finale pro to, ze melo "nejstarsi" motor v "nejnovejsim" podvozku
| motoskolu jsem si vybiral, ale nemam jeste definitivni tip. Z letosni sosnove "obyc" motoskoly mi nakonec bohužel taky seslo.
Ono konecne taky Cbf jsem si vybral ve finale pro to, ze melo "nejstarsi" motor v "nejnovejsim" podvozku
| motoskolu jsem si vybiral, ale nemam jeste definitivni tip. Z letosni sosnove "obyc" motoskoly mi nakonec bohužel taky seslo.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500
i
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Centrál CBF 500
Moje zkusenost je ze CBF ma mekej predek kterej se neda stelovat.
Bud das hustsi olej - ujde to
Nebo vymenis pruzinu a olej - dobry
A nebo vymenis cely streva a das seriditelny vidlice - asi nejlepsi ale i cena uz trochu vazne.
Zadek je docela v pohode i kdyz v plne nalozi bych jeste o zub pritvrdil.
Pokud te kopne prdel tak to je podle me spis mekky.
Pokud se me tohle stalo tak jsem pritvrdil a uz se to nestalo.
Jak nekdo psal kopnuti byva vetsinou doraz.
Bud das hustsi olej - ujde to
Nebo vymenis pruzinu a olej - dobry
A nebo vymenis cely streva a das seriditelny vidlice - asi nejlepsi ale i cena uz trochu vazne.
Zadek je docela v pohode i kdyz v plne nalozi bych jeste o zub pritvrdil.
Pokud te kopne prdel tak to je podle me spis mekky.
Pokud se me tohle stalo tak jsem pritvrdil a uz se to nestalo.
Jak nekdo psal kopnuti byva vetsinou doraz.
07. říj 2015 18:15
#17
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500
Uvidím, jak to dopadne..
přes zimu si chci vyměnit olej v předku, vzhledem k odjetým km moto; namažu i uložení kyvky (předepsané)...
na jaře zkusím vychytat ten centrál (přijde mi, že nekope tak, že by tlumil a pak kopl-doraz; ale kope i když tlumí-současně) trochu víc polaboruju s nastavováním. třeba si s dalšími km na ten "styl zvyknu".
E: Chtěl bych dát na přední blatník to prodloužení, aby nečistoty ze silnice nelítaly na chladič a až ke krku.. má ten 700,- plast cenu nebo je lepší udělat něco jinčího..
Díky za rady
přes zimu si chci vyměnit olej v předku, vzhledem k odjetým km moto; namažu i uložení kyvky (předepsané)...
na jaře zkusím vychytat ten centrál (přijde mi, že nekope tak, že by tlumil a pak kopl-doraz; ale kope i když tlumí-současně) trochu víc polaboruju s nastavováním. třeba si s dalšími km na ten "styl zvyknu".
E: Chtěl bych dát na přední blatník to prodloužení, aby nečistoty ze silnice nelítaly na chladič a až ke krku.. má ten 700,- plast cenu nebo je lepší udělat něco jinčího..
Díky za rady
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Centrál CBF 500
Hele ten origo se asi vyplatí nic moc jiného nevymyslis a docela to pomůže
Honda CBF 1000 RS:)
17. říj 2015 14:32
#19
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500
Tak dobře... já bych se jinak pokoušel natvarovat ještě o něco delší
U zadního mi to je jasné-tam bych chtěl ten delší "až k ose" kola. Ale 3,5t.. to si možná dám zástěrku (obal) před tlumič a za kolo endurácký lapátko ve stylu BMW, Jawy 660..
U zadního mi to je jasné-tam bych chtěl ten delší "až k ose" kola. Ale 3,5t.. to si možná dám zástěrku (obal) před tlumič a za kolo endurácký lapátko ve stylu BMW, Jawy 660..
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.938 sekund