Centrál CBF 500

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44

Odpověděl Pacous pro téma Re:Centrál CBF 500

Tak to pak jo. :-) ...jako kdyz jsem byl tedka v Alpach na motce ve dvou, tak jsem pochopil, proc ti tak vadi nizkej hlavni stojan. Taky jsem s nim parkrat drbnul o zem. A to proti tobe jezdim jako starej paprda. :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
06. říj 2015 09:36 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re:Centrál CBF 500

Jo jo je to tak a to je právě i měkký central který tě nechá propružit... Jinak stojen lze lehce zvýšit je tam doraz který demontuješ a jen ho omotáš el. páskou... pak získáš cenné centimetry.
Jo a já už neškrtám :woohoo: motorka se mi zvedla asi o 4cm díky kratšímu rozvoru...(nejdřív jsem ho chtěl vyhodit, protože mi už nedával na zem, ale pak jsem ho nechal. Navařil mu kostičky a dal jsem mu milost... nesmí se mi ovšem prověsit řetěz jinak by mi ho lízal a taky 180-tka má na každé straně rezervu asi 5mm).... a trochu jsem změnil styl jízdy motorku nelámu tolik do zatáčky snažím se tlačit rameno a loket do zatáčky takže při stejném průjezdu mám motorku o hodně méně nakloněnou a stále ještě nejsem vysednutý...
Honda CBF 1000 RS:)
06. říj 2015 16:10 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500

Na dorazy nechodim-povoloval jsem postupne. Nejde ani tak primo o diry, ty jsou jasne, ale spis o pouhe zmeny asfaltu napojeni..opravy-i se zalitymi spoji...
Doted jsem najel neco prez 15.000 na Jawe 634 "pro nekoho ani ne na moto, ale JEN Jawe" plus neco prumerne na pionyru.
Jeste me napadlo zkusit autoskolu s Cbf500, tam budou mit vic najeto, ale porovnat by se to mohlo.
A koukal jsem na ND, a 500 ae 600 maji tlumice stejne, 1000 pak jiny..
06. říj 2015 16:42 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Centrál CBF 500

Hele nejde o to kolik máš najeto motoškola se hodí každému dostaneš jiný pohled na svět a co si budeme povídat většina z nás na tom sedí stále opačně a nezáleží kolik km jsi najezdil... v zásadě většina lidí jezdí celý život stejně a nezlepšuje se... je důležité si to uvědomit... Ovšem já jsem tu motoškolu myslel kvůli tomu aby tam byl někdo kdo motorkám víc hoví a trochu ti ji zkouknul... Jinak nechtěl bych ti brát iluze technicky ta CBF 500 o tolik před jawou nebude :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
07. říj 2015 13:07 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500

Jasne, to nic proti motoskole, smysl rady jsem pochopil ;-) uz vubec se nehodlam chvalit, jak dobre umim jezdit :-)
Ono konecne taky Cbf jsem si vybral ve finale pro to, ze melo "nejstarsi" motor v "nejnovejsim" podvozku :-) :whistle:
| motoskolu jsem si vybiral, ale nemam jeste definitivni tip. Z letosni sosnove "obyc" motoskoly mi nakonec bohužel taky seslo.
Poslední změna: 07. říj 2015 17:44 uživatelem Mytakes.
07. říj 2015 14:16 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500

i
Poslední změna: 07. říj 2015 17:45 uživatelem Mytakes.
07. říj 2015 14:22 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Centrál CBF 500

Moje zkusenost je ze CBF ma mekej predek kterej se neda stelovat.
Bud das hustsi olej - ujde to
Nebo vymenis pruzinu a olej - dobry
A nebo vymenis cely streva a das seriditelny vidlice - asi nejlepsi ale i cena uz trochu vazne.

Zadek je docela v pohode i kdyz v plne nalozi bych jeste o zub pritvrdil.
Pokud te kopne prdel tak to je podle me spis mekky.
Pokud se me tohle stalo tak jsem pritvrdil a uz se to nestalo.
Jak nekdo psal kopnuti byva vetsinou doraz.
07. říj 2015 18:15 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500

Uvidím, jak to dopadne..
přes zimu si chci vyměnit olej v předku, vzhledem k odjetým km moto; namažu i uložení kyvky (předepsané)...
na jaře zkusím vychytat ten centrál (přijde mi, že nekope tak, že by tlumil a pak kopl-doraz; ale kope i když tlumí-současně) trochu víc polaboruju s nastavováním. třeba si s dalšími km na ten "styl zvyknu".

E: Chtěl bych dát na přední blatník to prodloužení, aby nečistoty ze silnice nelítaly na chladič a až ke krku.. má ten 700,- plast cenu nebo je lepší udělat něco jinčího..

Díky za rady ;)
Poslední změna: 17. říj 2015 14:23 uživatelem Mytakes.
14. říj 2015 20:15 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Centrál CBF 500

Hele ten origo se asi vyplatí nic moc jiného nevymyslis a docela to pomůže
Honda CBF 1000 RS:)
17. říj 2015 14:32 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma Centrál CBF 500

Tak dobře... já bych se jinak pokoušel natvarovat ještě o něco delší :)
U zadního mi to je jasné-tam bych chtěl ten delší "až k ose" kola. Ale 3,5t.. to si možná dám zástěrku (obal) před tlumič a za kolo endurácký lapátko ve stylu BMW, Jawy 660..
Poslední změna: 17. říj 2015 14:43 uživatelem Mytakes.
17. říj 2015 14:42 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.938 sekund