Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Servis tlumič

Servis tlumič 17. čvc 2017 15:18 #21

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2596
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Davide tvůj předek měl najeto asi 10tis ale hlavně že máš dobrý pocit :woohoo: :woohoo: olej tam mohl zestárnout jen časem... Je otázka také jak máš utažený pružiny stále podle mě jezdíš na seriové nastavení tři proužky mají čouhat... jde to utáhnout na dva...
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Servis tlumič 17. čvc 2017 16:08 #22

  • keith
  • Avatar uživatele keith
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 84
  • Karma: 4
Olej byl černý jako bota a smrděl jako kanál v jedné šavli. V druhé byl načervenalý jakoby tam byl jiný olej (Valvoline). Nastavil jsem jej zpět na 3 proužky, ale před tím jsem tam měl dva. Tlumiče jsou o pocitu, nebo o extrému a do toho jsem se nedostal. každopádně mám čisté svědomí. Podle servisu by se měl olej měnit každé 2 roky. Teď vím, že mě to bez práce může vyjít na 800 kč včetně gufer
chro chro
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Servis tlumič 17. čvc 2017 16:58 #23

  • Kevvin
  • Avatar uživatele Kevvin
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 370
  • Obdržená poděkování 43
  • Karma: 1
Luhamoto napsal:
Jo jo, jsou tam kuželíkové ložiska. Jo teď u se na tom dá i jezdit. Jak jsi říkal Boco, ten předek vůbec nefungoval. Ty vidle jsem zanedbal, 8 let a 32 tis. km. Ono se to zhoršuje postupně až tě to ukolébá. Ono mi pomohlo i to porovnání, sednout na něco co funguje a pak sednout zpět na svou moto. Ten pocit z toho předku byl zcela jinde.
V říjnu roku 2015 jsi byl s tlumičema nadmíru spokojen podle diskuze B) ale jak si napsal ... pomalé zhoršování člověk nezaznamená
CBF 600 S 2008
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Servis tlumič 17. čvc 2017 17:57 #24

  • Luhamoto
  • Avatar uživatele Luhamoto
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 908
  • Obdržená poděkování 62
  • Karma: 8
keith: Ty prachovky jsem nasadily hned po tom vyzkoušení v Morkovicích.
Kevvin: Ty tlumiče, prostě odcházely postupně, těžko říct, kdy se to nějak zlomilo a já se furt nějakým způsobem tomu přizpůsoboval. Je jasné, že ten olej už nějakou dobu byl KO, ale prostě jsem se nechal ukolébat. Občas je dobré mít nějaké srovnání. Prostě naráz to v zatáčce drží krásně stopu a máš z toho dobrý pocit, že můžeš ještě přidat.
Ložisko krku řízení se mi výrazněji projevilo až letos na jaro cca 30 tis. km. Kuželíkové bylo u mě jasná volba, nejen z pozitivních ohlasů od ogarů, ale i logicky to dává větší smysl.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Servis tlumič 19. čvc 2017 17:13 #25

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2596
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
To by odpovídalo jedna byla starší asi o tři týdny :woohoo: né asi o půl roku motorka byla předváděčka najela cca 1500km a asi chvilku stála než začala z jara jezdit pak jsem při nehodě vidlici škrábnul tak jí měnili... za novou... ale vše v hondě tak nevím olej by měl být OK ... každopádně teď už je to tvoje režie... jen nevím jestli to nebyla škoda... není lepší počkat po dovolené? :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Servis tlumič 21. čvc 2017 06:26 #26

  • keith
  • Avatar uživatele keith
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 84
  • Karma: 4
JinT napsal:
To by odpovídalo jedna byla starší asi o tři týdny :woohoo: né asi o půl roku motorka byla předváděčka najela cca 1500km a asi chvilku stála než začala z jara jezdit pak jsem při nehodě vidlici škrábnul tak jí měnili... za novou... ale vše v hondě tak nevím olej by měl být OK ... každopádně teď už je to tvoje režie... jen nevím jestli to nebyla škoda... není lepší počkat po dovolené? :evil:

VOLE. Škoda to není a nechci rozebírat zjevný důvod, proč by měla :whistle: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
chro chro
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Servis tlumič 17. srp 2017 15:24 #27

  • danoous
  • Avatar uživatele danoous
  • Offline
  • Junior CBF
  • Příspěvky: 35
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Zdravim,
k prednim tlumicum, menim olej v prednich vidlicich kazdych 10.000km nebo jednou za rok. (aktualne mam 68.000km).
Tu zabu jsem mel taky, ale uz po 15.000km (rok a pul) a navic se mi i vice sjizdela predni pneumatika.
Po vymene tlumicoveho oleje se jizdni vlastnosti zlepsily (navratili k puvodnim). I predni guma se tak uz nesjizdela.
Na jizdnich vlastnostech je to dost znat.
Tlumicovy olej je cerny i po tech 10.000km.
Davam Fuchs fork oil, 10W, flaska stoji cca 200kc.
do kazde vidlice se leje 0.457 litru oleje, tudiz jedna flasa vyjde na jednu komplet vymenu.
Servisni limit delky pruziny ve volnem stavu (nezatizenem) je 321.9mm.
(ja mel a mam 327mm)
Ukon je to jednoduchy, neni problem udelat doma, vetsinou to nechavam vykapat pres noc.
Rano skompletuju a hotovo.

Mejte se...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Servis tlumič 17. srp 2017 16:33 #28

  • Mefisto
  • Avatar uživatele Mefisto
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 845
  • Obdržená poděkování 19
  • Karma: 4
Ja ho mel tmavy uz i po 5000.
Na podzim jsem delal gufera a pres zimu jsem objednal novy pruziny tak na jare uz byl ...
Ja pouzivam Ohlins, servis jednou za dva roky. Jak predni tak zadni central
Brno - CBF 1000A 2009
Poslední úprava: 17. srp 2017 16:34 od Mefisto.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderátoři: Pacous, Damon
Vygenerováno za 0.153 sekund