Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
Máte někdo ten MRA wind screen ? Zajímali by mě zkušenosti s turbulencí. Díky moc
04. říj 2011 20:18 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Opět nevím odkaz, ale někde jsem četl testy nejrůznějších štítků na CBF a ten MRA z toho nevyšel úplně nejlíp. Mám pocit, že nejlepší byl GIVI turistický. Má ho tuším na motorce Damon - koukni mu na profilovou fotku.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
05. říj 2011 08:45 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Podlozil jsem horni cast plexi gumovyma podlozkama
05. říj 2011 15:20 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
Tak jsem dnes ( jelikož byl ještě jeden z mála posledních slunečných dnů ) udělal test štítu. Nechal jsem tam originál a dal jsem ho do nejnižší polohy. Jel jsem ho projet a výsledek = dost blbý . Sice se trochu sníží turbulence kolem přilby, ale hučí vítr stejně. A jsou navíc docela dost silné nárazy do oblasti hrudníku. Zatím můj výsledek neoriginál plexi vyšší = nevím co to je za model sice turbulence kolem přilby, ale dá se přikrčit případně zkusím dát sedlo do nejnižší polohy a štít do co možná nejvyšší. Jinak už nevím. To jsou takové problémy na všech motorkách ? Nevím co by udělal na originál štít dát deflektor. Nemáte někdo nějaký vyzkoušený? Jak to funguje ? Samozřejmě se mi motorka líbí víc s nižším štítem ...
06. říj 2011 19:59 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
ahoj, popisované důvěrně znám. mám origo štít, střední poloha. vzpřímená jízda = nápor na ramena. dá se s tím v pohodě jet i na dálnici. při vyšších rychlostech je lepší "zalehnout". Pak se zmírní i hluk v přilbě. Já mám SHARK 800S a rámus je v ní jak v helikoptéře B)
vyšší hluk je taky při nasazeném nákrčníku. V létě, tj. bez, je to o fous lepší.
12. říj 2011 21:04 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
Díky za odpověď . Jen se zeptám ještě těch kteří mají GIVI štít jestli by mně mohli změřit prosím jeho výšku úplně od špičky dole až po vrchní hranu a pak od nejnižší dírky na které je přimontován ze 4 až po vrchní hranu. Mám k motorce jeden neoriginál vyšší štít a chtěl bych vědět jestli je menší nebo větší díky moc.
13. říj 2011 18:38 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 40
  • Obdržená poděkování 0
Turisticky predny stit od GIVI nepomoze. Kupil som si ho pred letom a stale mam turbulencie okolo prilby a huci mi okolo nej vzduch / nolan N103/ sedadlo v najnizsej polohe. Treba sa s tym asi zmierit. :-)
21. říj 2011 15:24 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
To jsou takove problemy na vsech motorkach? Nechce se mi verit ze by Honda s original stitem takto byla neprijemna. Necetli jste nekde na nejakych diskuzich jak se k tomu stavi HONDA ? Jestli to tak opravdu je ze ma motorka spatnou aerodinamiku nebo na to neni zadne reseni ? S original stitem jsem vyzkousel obe polohy jeste nastala zima a obe hruza... Obrovske narazy ja ramena a hrudnik. Jeste jednou prosim kdo mate GiVi stit jestli byste mi nezmerili tu roztec abych si to mohl provnat. Diky moc. Jinak vyzkousim az se zase bude dat jezdit podlozit plexi podlozkama naprimit ho jak to dopadne.
27. říj 2011 00:23 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
lukkkas123 napsal:

To jsou takove problemy na vsech motorkach? Nechce se mi verit ze by Honda s original stitem takto byla neprijemna. Necetli jste nekde na nejakych diskuzich jak se k tomu stavi HONDA ? Jestli to tak opravdu je ze ma motorka spatnou aerodinamiku nebo na to neni zadne reseni ? S original stitem jsem vyzkousel obe polohy jeste nastala zima a obe hruza... Obrovske narazy ja ramena a hrudnik. Jeste jednou prosim kdo mate GiVi stit jestli byste mi nezmerili tu roztec abych si to mohl provnat. Diky moc. Jinak vyzkousim az se zase bude dat jezdit podlozit plexi podlozkama naprimit ho jak to dopadne.


Možná trochu nerozumí tomu problému. Já osobně jezdím s originál štítem ve vyšší poloze a ani bych neřekl, že by měl být někde problém aerodynamice. Samozřejmě je to můj subjektivní názor, možná v tom hraje roli výška každého jezdce a jeho přilba. Rovněž turbulence vznikají od spolujezdce a jeho přilby. Jinak jsem již měl několik motorek a nemyslím si, že Honda má nějaký problém.

Obecně platí, že bud' je jezdec schovaný za štítem a nemá turbulence, nebo naopak je dobré, aby šel na přilbu souvislý nápor vzduchu a tak by neměly být problémy. Pokud jde do přilby nápor vzduchu částečně od štítu, můžou vznikat problémy s cukáním, protože přilba přestává být aerodynamicky stabilní a je to spíš pak problém nastavení.
Jinak i přilby se testují, ale nikde jsem nenašel fotky, že by jezdec, tam byl na půl za štítem. Buď je zalehnutý, nebo sedí vzpřímeně a nápor vzduchu jde na většinu přilby.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


PS: Honda své motorky testuje v aerodynamickém tunelu.
Poslední změna: 27. říj 2011 16:14 uživatelem Luhamoto.
27. říj 2011 15:47 #19

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.509 sekund