Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
- lukkkas123
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 52
- Obdržená poděkování 0
Odpověděl lukkkas123 pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Pacous pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
www.vanisti.cz
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- lukkkas123
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 52
- Obdržená poděkování 0
Odpověděl lukkkas123 pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl galejnikp pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
vyšší hluk je taky při nasazeném nákrčníku. V létě, tj. bez, je to o fous lepší.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- lukkkas123
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 52
- Obdržená poděkování 0
Odpověděl lukkkas123 pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pater fefe
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 40
- Obdržená poděkování 0
Odpověděl pater fefe pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- lukkkas123
- Offline
- Pokročilý
- Příspěvky: 52
- Obdržená poděkování 0
Odpověděl lukkkas123 pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby
To jsou takove problemy na vsech motorkach? Nechce se mi verit ze by Honda s original stitem takto byla neprijemna. Necetli jste nekde na nejakych diskuzich jak se k tomu stavi HONDA ? Jestli to tak opravdu je ze ma motorka spatnou aerodinamiku nebo na to neni zadne reseni ? S original stitem jsem vyzkousel obe polohy jeste nastala zima a obe hruza... Obrovske narazy ja ramena a hrudnik. Jeste jednou prosim kdo mate GiVi stit jestli byste mi nezmerili tu roztec abych si to mohl provnat. Diky moc. Jinak vyzkousim az se zase bude dat jezdit podlozit plexi podlozkama naprimit ho jak to dopadne.
Možná trochu nerozumí tomu problému. Já osobně jezdím s originál štítem ve vyšší poloze a ani bych neřekl, že by měl být někde problém aerodynamice. Samozřejmě je to můj subjektivní názor, možná v tom hraje roli výška každého jezdce a jeho přilba. Rovněž turbulence vznikají od spolujezdce a jeho přilby. Jinak jsem již měl několik motorek a nemyslím si, že Honda má nějaký problém.
Obecně platí, že bud' je jezdec schovaný za štítem a nemá turbulence, nebo naopak je dobré, aby šel na přilbu souvislý nápor vzduchu a tak by neměly být problémy. Pokud jde do přilby nápor vzduchu částečně od štítu, můžou vznikat problémy s cukáním, protože přilba přestává být aerodynamicky stabilní a je to spíš pak problém nastavení.
Jinak i přilby se testují, ale nikde jsem nenašel fotky, že by jezdec, tam byl na půl za štítem. Buď je zalehnutý, nebo sedí vzpřímeně a nápor vzduchu jde na většinu přilby.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
PS: Honda své motorky testuje v aerodynamickém tunelu.
Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.