Hlučné spojkové ložisko??? CBF500

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
"Chrastění to není, ale hučení s hlubokým zvukem. Když zmáčknu spojku, tak to utichne a slyším jen motor. Jinak motorka má najeto cca 21 tisíc, řazení i spojka fungují bezchybně."
PS: Ten hluk bych spíš považoval za hučení kol primárního převodu,ale to asi nebude, když to s vymáčnutou spojkou utichně, ne? Rozdělanou převodovku sem nikdy neviděl, takže si neumím představit co se točí a co ne, když je spojka vymáčknutá...
24. úno 2012 17:55 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
@Palic-21 000km.mas motor tak tak po zabehu ja som uvazoval ze budes niekde pri 100 tisic a tam sa mozu prejavit nadmernejsim hucanim loziska na primary.Mal som CBF 500 a pocas dakych naj.40 000km.najmensi problem,trochu hlucnosti k tomu motoru patri,zober si ze koncepcia motora siaha 20rokov naspet a to ze Honda na nom v podstate za tie roky nic podstatne neupravovala o niecom sveci.Nezabudni na pravidelnu vymenu a kontrolu oleja,ked jej budes davat zahul trochu ho spapa.
-@Tom,na Dukatke rachotia hlavne tie desmo rozvody,spojka,proste len macher na Duknu spozna ktory zvuk tam patri a ktory nie.
24. úno 2012 18:13 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Prepac neprecital som Tvoju otazku celu.Ked vymacknes spojku predlohovy hriadel(to je prevodovka)sa zastavi a ide ti iba motorova cast.
Poslední změna: 24. úno 2012 18:33 uživatelem Pepe.
24. úno 2012 18:18 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
pepe napsal:

Prepac neprecital som Tvoju otazku celu.Ked vymacknes spojku predlohovy hriadel(to je prevodovka)sa zastavi a ide ti iba motorova cast.


Ale obě primární ozubená kola se točí nebo ne?
24. úno 2012 20:04 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Ak vymacknutim spojky zastavis predlohovy hriadel,tak sa Ti zakonite zastavi aj hnaci hriadel,to znamena vsetky pevne aj posuvne ozubene kolesa.Je pravda ze nejaka otacavost tam moze byt ale to je uplne zanedbatelne.
-V praxi to znamena ze pri stlacenej spojke zaradis 1.pr.stupen a pocujes len slabe cvaknutie.
-pri niektorych moto sa moze predlohovy zotrvacnostou tocit napr.(XVS1100)tam som moto posunul trocha nohou aby sa zrovnali otacky a nedalo to pecku.(hlavne studeny)
24. úno 2012 21:09 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
pepe> Jestli tomu všemu dobře rozumím, tak při běhu motoru a vypnuté spojce (zmáčknuté) se neustále točí primární ozubený převod vč. spojkového koše (to je ta předlohová hřídel?) a vyvažovací hřídele. Takže jediné, co se netočí je převodovka. Potom ovšem nechápu, proč by mělo hlučet spojkový ložisko při vypnutý spojce, když se točí...
PS: Myslím, že se v tom pěkně motám :laugh:
Poslední změna: 24. úno 2012 22:06 uživatelem palic.
24. úno 2012 22:06 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Prevodovka sa sklada z predlohoveho,hnacieho a hnaneho hriadela.

-vyvazovaci hriadel je sucastou klukoveho mechanizmu a primarnym prevodom mas zrejme na mysli prevod z klukoveho hriadela na vackovicu.Tento je sucastou motora a cinnost spojky nan nema ziadny vpliv cize sa toci stale.
-vadne spojkove(pritlacne)lozisko mozes zistit pri zapatej spojke(stlacena packa)pretoze inak sa neotaca.Preto ze sa poruca zistis pri aktivacii ako som uz hore pisal je to skor skrabot(chrastivy zvuk) ako hucanie.
25. úno 2012 08:16 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.808 sekund