Zvýšení výkonu
Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Zvýšení výkonu
Jen abys byl v obraze,nevím jak dlouho jezdíš.Problém není ve zvýšení výkonu.Prostě pojedeš jako vždycky,u srdce Tě bude hřát že už máš dospělou motorku,pohoda.Jenže uprostřed užívárny přijde krizovka,a tam se projeví jak výkon od kterého závisí rychlost,tak Tvoje zkušenost.Jak rychle zareaguješ,a jestli vůbec.
Důležitý není umět motorku rozjet,ale včas zastavit.Takže jak píše Luhamoto,je to jen o zkušenosti.V podstatě je jedno jestli to necháš otevřít,ale jestli budeš jezdit OPATRNĚ.
Kura zas sem se rozkecal,sorry
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Re: Zvýšení výkonu
Ahoj mám na Vás otázku mám cbf 600s 25Kw a je mi 20 a 21 mi bude v srpnu 2013 mám si to nechat zvýšit ted nebo si mám počkat díky za Vaše názory
Mluvím za sebe-jakmile to půjde(vzhledem k legislativě),tak ji otevři.Pokud to máš v hlavě srovnaný a nepatříš mezi bezmozky,tak ti zvýšený výkon neublíží.Naopak, můj názor je-výkonější stroj je zároveň i bezpečnější stroj .Neznamená jezdit dvěstazmísta,ale když dojde na lámání chleba a bude třeba např.rychle dokončit předjíždění atd.,tak se rezerva ve výkonu hodí.Platí to jak pro mašinu,tak i auto.
Denně s tím bojujem v práci-od té doby ,co nám vyměnili firemní Fordy za nový "zdechliny",tak je např. přdjíždění na D1,ale i jinak docela adrenalin.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Zvýšení výkonu
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Draggoun pro téma Re: Zvýšení výkonu
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Zvýšení výkonu
problém je že na to nemám pspíry mám jen A s omezením
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Zvýšení výkonu
Začínal jsem na 50 ccm, od 17 let na 250 ccm postupně jsem se věnoval enduru teď jezdím silnici a začal jsem s trialem. Neustále se učím a pokud mužů srovnávat, tak každým rokem jsem o level jinde.
Je to spíš o tom, kdo kde má hranice a kdo kde je chce mít.
Nedávno jsem byl vyzkoušet motocyklový trial a když jsem jezdil s borcama co se tomu věnují, taky jsem si připadal jako amatér, když jsem nezvládal přesné načasování odrazu a koordinaci svalů a techniku jízdy. Pak to co jsem s motorkou chtěl udělat nefungovalo. V ten moment vyskočit na menší kámen je mimo vlastní možnosti chápání.
Proto jsem si pořídil kolo na kterém jsem to postupně trénoval a určité prvky mi teď připadnou snadné. (Musím taky dodat, že mě to stálo i několik pádů a byl jsem rád, že jsem měl kolo a né motorku).
Ale osobně rád potkám na cestě lidi co s motorkou něco umí, než ty co sice mají many na silný stroj, ale nemají tušení jak na tom jezdit.
PS: Nemyslím si že, že větší výkon je nějak extra bezpečnější. Spíš je lepší vědět, kde a kdy si můžu dovolit předjíždět.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Zvýšení výkonu
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl standaCBF pro téma Re: Zvýšení výkonu
Ale jestli to legalne jeste delat nemas, tak to nedelej.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl tirak.cz pro téma Re: Zvýšení výkonu
Nenabádám k nedodržení zákona,ale ten je stavěný podle nejslabších.Někdy až moc
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Zvýšení výkonu
Asi tak ze kdyz budes mit legalni moznost si to nechat odemknout (ridicak, vek), tak si to nech udelat. Zabit se muzes i s priskrcenym vykonem, naopak mi prijde ze kdyz si budes dlouhodobe zvykat ze motorka tolik netahne tak az si to nechas odemknout tak te muze prekvapit sila motorky (vetsinou clovek prechazi na silnejsi motorku tim ze kupuje uplne jinou, takze je obecne opatrnejsi nez se mu to dostane do krve), takze bych myslel ze cim drive si budes zvykat na skutecny vykon motorky, tim lepe.
Ale jestli to legalne jeste delat nemas, tak to nedelej.
No já měl namyslí s píš to, že předtím jezdil jak píše 125 ccm a teď má CBFko, které jezdí plácnu 8 měsíců. Což při přesednutí na poněkud těžší stroj, mu může činit obtíže.
Co můžu doporučit je naučit se jezdit s motorkou nejprve pomáli krokem, naučit se pracovat s váhou a rovnováhou, postupně přidat obratnost. (Chce to ale trénovat, samotné ježdění v běžném provozu nestačí nestačí).
To má tak na tu jednu sezónu. Když se to naučí, zjistí, že naráz je to ježdění o něčem jiném. Že si s motorku může dovolit mnohem víc a žačně teprve využívat její potenciál.
Dovede si s ní hrát a přestane s ní bojovat.
Co se týká výkonu, pokud má dobrý základ je úplně jedno na co sedne. Ovládání je velice obdobné jen si musí dávat bacha na to, že z větší rychlosti to brzdí na mnohem delší dráze.
Když se bude učit jak mu rádím, bude mu pak jedno jestli jede na šestce nebo na litru nebo naněčem jiném.
Co si myslím, že je hroší varianta je sednout na velký stroj a pořádně nevědět co s ním. (Otočit plynem umí každý na tom nic extra těžkého není a že to zrychlí o 2 sekundy rychleji to si za dva týdny ježnění ani nevšimne).
A pak se učit základy je mnohem obtížnější. Bohužel často to končí tak, že jezdec zamrzne na určité úrovni. Pak se to spousta jezdců snaží dohnat návštěvou např. u Sršně v motoškole. A mnohdy si myslí, že to co se Sršeň učil postupně roky je naučí za den. To je ale omyl. Určitě poradí a něčemu se každý přiučí, ale ze dne na den se to ještě nikomu nepodařilo.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.