NÁVOD - Čištění karburátorů

Více
05. úno 2013 16:10 #11 od bohy075
Ahoj, dneska jsem si na své moto všiml dalšího problému.

Jel jsem se projet a při rychlosti cca 160km/hod a plny plyn vymacknu spojku a pustím plyn. Na otackomeru sleduji jak motor ve volnobehu strácí otacky a chcípne, přes spojku nastartuji a motor už drží volnobeh v poho.

Když jedu stejným stylem a začnu brzdit motorem a po chvíli až spojka tak nechcipne, vždy jen plny plny - úplne zavřeno a spojka.

Dá se jezdit s tím když si na to dam pozor abych brzdil i s motorem ale stejně by mě zajímalo čím by to mohlo byt, netuší někdo?

Karburatory ještě nemám synchronizované.


Díky ;-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. úno 2013 09:16 #12 od Pepe
Pri takej rýchlosti je nepravdepodobné aby sa motorová čast cez spojku zastavila pretože tam budú neskutočné trecie sily,ale ja som takou rýchlostou ešte ani nešiel tak sa vzdávam.

-našiel som v servisnom manuáli CBF 600 na str.101 schému karbecu,nejde mi tu vložit,mohol by mi niekto helfnúť?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. úno 2013 18:25 #13 od bohy075
Tak jsem dneska měl volný den a pustil se do nastavení podtlaků. Půjčil jsem si měřák a musím říci že sehnat ho byl asi největší problém. Jinak na tom vubec nic není, mezi karburátory je vždy šroubek kterým se seřídí 2 a 3, 1 a 2 a nakonec 3,4... Jen se tam nevejde normální šroubovák a tak jsem jeden starší uřízl...

Ještě poslední věc, která mě před jarem trápí je nastavení volnoběžné směsi šroubkem PILOT SCREW, podle manuálu jsem je při čištění karburátorů nastavil do výchozí polohy 2 a 1/4 otáčky ale nevím jak nastavit přesnou směs, vyčetl jsem že po připojení přesného otáčkoměru se sledují otáčky v závislosti na poloze šroubku ale dá se to nastavit nějak i bez tohoto otáčkoměru?

Na motorkařích jsem našel návod ale pouze pro jednoválec... :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2013 08:48 #14 od Pepe
Daj ich tak ako boli alebo je uvedené v manuáli,úplne najlepšie je na to nešahat lebo už 1/8 otáčky pilotu vie rozhodit pomer.Presné nastavenie nemáš ako zistit,jedine snaď špecialne zvody kde by sa dalo napichnúť na každý valec zvlášť a meračom emisií ktorý udáva aj hodnotu bohatosti zmesi nastavovať.Jedno alebo dvojvál z výfukom na každý valec zvlášt je samo o inom.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. bře 2013 12:07 #15 od bohy075
Děkuji, ono prave problem je v tom, ze předchozí majitel dával i jiné trysky kvůli ladaku. Trysky uz jsem dal původní ale potreboval bych nastavit tyto směsi. Asi se budu muset obrátit na nejaky servis, stejne na to nemám přesný otackomer a ten dlouhý zalomeny sroubovak. :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. pro 2013 18:23 - 18. pro 2013 18:31 #16 od Ivo
Odpověděl Ivo pro téma NÁVOD - Čištění karburátorů
Zdravím vespolek.
Jak se na to schéma dívám tipuju že ta voda snad na těch karb.možná vede k nějakému čidlu zahřátí motoru a tím ovládání sytiče.
Jinak nemáte někdo obr. toho místa -nebo schema kam se napojují ty hadičky pro měření podtlaků ?
Poslední změna: 18. pro 2013 18:31 uživatelem Ivo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon