Filtr KN - CBF 1000

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0

Filtr KN - CBF 1000 vytvořil uživatel Bumbec

Mam otazku,mate nekdo vzduchovej filtr KN na CBF 1000?
Prebralsi to motor nebo bylo potreba seridit motor?
Nebo dokoupit power Com.,byl ste nekdo na brzde?

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
03. bře 2011 20:58 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

A proc by si to motor neprebral?
Pokud mas namysli vlozku a ne otevrenej
Poslední změna: 04. bře 2011 15:55 uživatelem Mefisto.
04. bře 2011 15:54 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Bumbec pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

prej se ochudi smes kvuli vetsi propustnosti vzduchu,tak jestli si ridici jednotka poradi.
Aby se nemuseli preprogamovat pal mapy.
U karbeca se to udelat musi,ale u strikacek co sem se docetl ,tak jak u ktery,tak me proto zajima jestli to nekdo uz ma KN filtr nebo jinej sportovni.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
04. bře 2011 20:43 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

A ty ho tam mas?
Protoze efekt prakticky zadny, jen to ze si ho muzes prat a impregnovat kdy chces.
Ja ho mam na Silvrovi a nemusis s tim nic delat.
Vetsinou se ladi pri vymene vyfuku
Poslední změna: 05. bře 2011 03:57 uživatelem Mefisto.
05. bře 2011 03:05 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Bumbec pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

sice mam jen koncovky a ne cele svody ,tak proto se ptam,jestli to nebude neco chtit.Prave proto ze je pratelnej je to super ,kdyz najedu za sezonu neco kolem 15000km,tak by se me to vyplatilo.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
05. bře 2011 08:12 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Bumbec pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

Mefi diky !

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
05. bře 2011 16:23 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl blažin pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

Ahoj, taky o KN uvazuji jen se nedokazu rozhoupat :) .Kolega ho daval na GSF 1250 a rikal, ze se mu zda lepsi reakce na plyn a trosku mu spadla spotreba, ale vlastni zkusenosti nemam.
06. bře 2011 07:51 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Tim pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

Ahoj, KNko jsem dal při servisu 24tis a nezaznamenal jsem žádné zhoršení, naopak, ve vyšších otáčkách jde líp .... ( mám laďáky od RP )
16. kvě 2011 12:20 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

Nazdar
Tak jsem si ho nechal namontovat uprava jednotky není potřeba jen se tam dostane líp vzduch... efekt možná se mi zdá trochu hrubší zvuk a v otáčkám taky dobrý...jinak efekt očekávám zejména až budu mít po záruce a zkusím jezdit 50/50 na ethanol.
Honda CBF 1000 RS:)
01. říj 2011 20:18 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Filtr KN - CBF 1000

Ten ethanol bych do motorky v poměru 50/50 rozhodně nedoporučoval! CBF není upraveno na spalování ethanolu a motorku tak můžeš jedině poškodit. To, že by s ethanolem 50/50 při současném továrním nastavení jela lépe nemohu souhlasit.
Honda již vyrábí motorku, která jezdí na benzín a ethanol, ale od výroby je upravená! Více zde: MIX

PS: V době mých začátků jsem jezdíval na motorce MZ 250 etz s 2-taktním motorem a jednu dobu jsem z finančních důvodů jezdil na mix BA91 (95) a technický benzín (který stál 11kč/l) v poměru 50/50. I když se jednalo o benzín, rozdíl tam byl znatelný! U MZ bylo nutné upravit předstih zapalování, aby motorka jela dobře. Jinak to bylo o ničem! Motor měl tvrdší chod, kratší doba spalování benzínu (odolnost benzínu proti detonačnímu hoření při kompresi). U ethanolu to bude naopak, ten má vyšší oktanové číslo, s tím souvisí i nastavení předstihu.
Poslední změna: 02. říj 2011 09:36 uživatelem Luhamoto.
02. říj 2011 09:23 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.574 sekund