Padací rám Honda CBF 600N

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl hafik pro téma Re: Padací rám Honda CBF 600N

taky bych měl zájem ale podle ceny
09. zář 2013 10:23 #31

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Re: Padací rám Honda CBF 600N

mám zájem o padáky na starší model CBF karbec a doufám že to uskutečníme s Luhamotem jsem o tom mluvil už na jaře pokud by se to podařilo překreslit na starší model a bude hodně zájemců bude to bomba páč po nich dost prahnu na srazu to domluvíme a pak to snad tady vyladíme :)
09. zář 2013 18:02 #32

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
tak je nás už celkem dost, šlo by se nějak konkrétněji domluvit ?
11. zář 2013 19:46 #33

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Pokud bude Luhamoto tak hodný a nechá je vyrobit, tak by bylo dobré aby každý zájemce poslal zálohu na jeho účet (třeba 2000) a podle situace by byla konečná cena. Já bych tyto padáky docela chtěl :P Už jen proto že jsem motovidlo a při jízdě docela riskuju :laugh: Nejlepší by bylo pořešit to do vánoc aby měl Ježíšek radost :woohoo: :laugh:
12. zář 2013 22:00 #34

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Re: Padací rám Honda CBF 600N

jediný problém je že já mám asi jako jediný z Vás starší model ... padáky na 08 a výš už jsou vymyšlené a fungují...na můj model by se musely hodně upravit
13. zář 2013 00:03 #35

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 1
Wilda_69 napsal:

Pokud bude Luhamoto tak hodný a nechá je vyrobit, tak by bylo dobré aby každý zájemce poslal zálohu na jeho účet (třeba 2000) a podle situace by byla konečná cena. Já bych tyto padáky docela chtěl :P Už jen proto že jsem motovidlo a při jízdě docela riskuju :laugh: Nejlepší by bylo pořešit to do vánoc aby měl Ježíšek radost :woohoo: :laugh:


Už jsem nějaké místní firmy obeslal e-mailem, ale bohužel pro firmu co na to má vybavení je zakázka 5 rámů nerentabilní. Nebo naopak se nevejdu do ceny. Prototypovou výrobu si každý nechá řádně zaplatit.
Takže zatím asi tak, zkouším hledat dál.
13. zář 2013 14:27 #36

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Kupoval jsem hlavní stojan od tohoto pána:

www.motorkari.cz/motobazar/doplnky/stoja...-500-600-498403.html

Tuším že je vyrábí. Možná by šel i do padáků :P

Má v nabídce i stojan pro rok 2008 mně za 1500,-
(stojan je super)
13. zář 2013 21:22 #37

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
A stejně mi jediný pořádný přijdou tyhle:

luhamoto.blog.cz/1209/padaci-ram-honda-cbf-600-do-r-v-2008

Luhamoto ví :)

Když se s tím jebne o zem tak to chce něco kloudnýho. Taky je prima aby na to šly dát nohy když se jede celý den. Teď na dovolené jsem se kroutil jako hádě a šoural nohy po asfaltu když si je chtěl natáhnout. Kamarád na TDM měl padáky parádní-dal si na ně natažený nohy a jel si jak v autě. Přemýšlím si na padáky dodělat nějaký předkopy na nohy-jen pro případ nouze pro protažení nohou.
13. zář 2013 21:57 #38

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 1
Ono to není s těma padákama až zas tak jednoduché. Padák se musí naohýbat poměrně přesně jinak to sedět nebude. Takže je třeba CNC ohýbačka a přesně podle úhlů a poloměru (musíš mít na ohýbačku matrici pro správný průměr a trubky a správný poloměr pro ohýbání). Rovněž padák v určitých místech musí trčet, tak akorát, aby ochránil i páčku řadičky a zadní brzdy.
A v neposlední řadě musí přesně pasovat pět děr na šrouby.
K tomu,aby to všechno sedělo jak má musíš rám napasovat a X krát zkoušet než začneš svařovat a to i pak kontrolovat, protože občas se při sváření ocel mírně kroutí a nemusely by sedět např. otvory na šrouby. Dále je třeba vypálit laserem úchyty, to by možná pomohl domluvit Keith v práci.

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

atd.
Představa, že povezu motorku někde, kde ji budu muset kvůli výrobě nechat stát např x týdnů mě neláká.
Takže hledám někoho ze Zlínska.
Uvidím, když to půjde zkusím se domluvit s jedním soukromníkem, který má doma v garáži CNC ohýbačku a dělá kusy pro Let Kunovice, u kterého jsem kdysi byl. Problém u něj je, zas časový. On valí kusy ve velkých sériích. A přijít, aby přenastavil jen tak mašinu na tři hodiny je nereálné. Takže jsem minule čekal asi měsíc než měl jinou zakázku a tu mašinu by stejně musel přenastavit a udělal mi pár kusů.

Pokud by klaplo to ohýbání, možná že bych se postupně dostal doma k výrobě osobně. Těch 5 rámů by bylo přes celou zimu. A to nesmím zapomenout na ty co mají rám na modely do 08, kde se musím teprve zjistit jestli něco půjde použít z 08 a víš. Případně něco vymyslet. A na dopasování bych starší model CBF potřeboval mít v garáži, bez toho to nepůjde. Krejčí taky neušije oblek jen tak od oka.
Poslední změna: 14. zář 2013 07:57 uživatelem Luhamoto2.
14. zář 2013 06:36 #39

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Takže to není žádná sranda :ohmy: Každopádně díky za snahu a ochotu. Když se to povede budeme moc rádi :) :) :)
14. zář 2013 07:10 #40

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: Pacous
Vygenerováno za 0.889 sekund