Časopis Motocykl se nám (CBFkařům) poslední dobou velmi příjemně věnuje. V čísle 10/2010 vyšel velký test sportovně cestovních pneumatik, ale hlavně srovnávací test Honda CBF 1000F, CB 1300S a Suzuki Bandit GSF1250S. V novém čísle 11/2010 je pro změnu čistě náš test - srovnávací test Honda CBF 1000 a CBF 1000F. Pojďme se tedy ve stručnosti podívat, k čemu autoři došli.

{nomultithumb}Velkou zajímavostí jsou naměřené hodnoty. Nové CBF 1000 modelového roku 2010 vyniká ve zrychlení, kdy poráží svého předchůdce o plných 1,8 sekundy (ne, nebojte se - to je při zrychlení z 0 na 200km/h - z nuly na sto je rozdíl zanedbatelných 0,2 sekundy). CBF modelového roku 2006 však vyniká v elasticitě. A to překvapivě hodně. Posuďte z obrázku...

test_2xCBF1000_namereno

Trošku se mě dotklo ohodnocení kokpitu modelového roku 2006, kdy autoři praví, že "vyzařuje šarm rumunského automobilu". Že je ovládací pane CBF 1000F informativnější, je ale prostě pravda. 

A jaký je závěr? Přečtěte si sami... 

test_2xCBF1000_zaver

PS: Velký dík patří Mefistovi, že mě na článek upozornil a zajistil podklady.


Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit