Rachtání motoru po přidání plynu - VYŘEŠENO

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

keith napsal:

elektrikarCZE napsal: Kde objednat nový řetěz a jaký? Díky


Já budu kupovat tady. D.I.D. X.ring...první, kterou sem kupoval kroutí 30 000 a ještě cosi zvládne


www.motoretezy.cz/cz/search/c60928/rozsi...dávaný%20text¶ms[]=43891&params[]=10738&params[]=126038


má cenu kupovat celou řetězovku, když je dobrá a je jen špatný řetěz?
22. čvc 2014 22:53 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
Za me celou sadu. Novy k novymu. Odrbany zuby budou kurvit retaz...nacaty retaz pak bude kurvit rozetu i pastorek.
chro chro
23. čvc 2014 05:27 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
23. čvc 2014 08:57 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 388
  • Obdržená poděkování 47
záleží, kolik máš peněz .... chceš zlatej?? :laugh:
CBF 600 S 2008
25. čvc 2014 23:09 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 2
Jen si pridam trosku do mlyna,
mam CBF600 2010, mam na origo (puvodni retezove sade, moto kupovana nova) 40.000km
a jeste by neco malo vydrzela.

Mazal jsem PROCYCLE z louise.de, je to takova ta bila sragora, jednou za cca 1000km a celkem to fungovalo.
Jenze po sezone byl brutalne zaspineny pastorek (za tim krytem).
Tak jsem zkousel dalsi sezonu mazat ihned po jizde a utirat hadrem. Vysledek stejny.
Tak jsem poridil Castrola a jsem zvedav jak to dopadne.
Jinak co se tyka udrzby retezu, vetsinou mazu po kazde jizde (radove 350-550km),
obcas kdyz mi na dovce dojde sprej, tak jsem mazal az po 3000km, napr.
Retez cistim jen jednou za rok a to na jare.
Kdyz jsem dokupoval mazani po ceste, narazite na ledacos. T.j. pouzival jsem jak suchy sprej, tak i vice tekuty.
Nicmene na zivotnosti se to nijak neprojevilo.

Teorie jsou vselijake, ale me to takto vydrzelo 40.000km a jeste by vydrzel.
Nicmene na jare davam novy retez, samotny. Rozera I pastorek je OK.
Jsem zvedav, kolik snese novy retez (ne z fabriky). Vetsinou co maji zkusenost kamaradi kolem,
tak jsou na polovicnim najezdu.
07. led 2015 17:36 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

danoous napsal:
Nicmene na jare davam novy retez, samotny. Rozera I pastorek je OK.
Jsem zvedav, kolik snese novy retez (ne z fabriky).
.


Je to jen tvé rozhodnutí , ale to bych nedělal - rozeta i pastorek se MOŽNÁ jeví jako ok , ale dobré to nebude. Však uvidíš sám ,potom sem dej vědět po pár tis.kilometrech.
11. led 2015 14:50 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 2
Jasne, mas pravdu. Chvilu jsem o tom premyslel a je to kravina.
Dam na ni komplet novou celou sadu. Sleduji, jake jsou moznosti.
Byl jsem u dealera a ptal jsem se na original retezovou sadu.
Cela origo sada 9700kc (retezovky + retez)
Origo retez samotny 6900kc
Origo mala retezka 1509kc (100% kupuju)
Origo velka retezka 2206kc

Na strankach motoretezy.cz jsem nasel ze retez DID 525 VX maji 15,5kc za clanek (124 clanku = 1922kc)
Velka retezka stoji nejakych 670kc a vsiml jsem si ze maji za priplatek 200kc moznost kalene velke retezky.
Mate tu s tim nekdo zkusenosti s kalenou velkou retezkou?
13. led 2015 14:11 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Ja pridam svoju (jednu) skusenost.

Pred cca 10 rokmi sme riesili s brachom vymenu retazovej sady na Honda VFR800. Rozhodli sme sa kupit DID sadu u Louis-a. Moto mala najazdene cca 25tis na originalnej, povodnej sade.

K retazi nemam ziadne pripomienky, ale problem boli kolecka.
Neviem ako to ma CBF, ale original predne (male) kolecko malo gumovu vlozku na tlmenie hluku a pasuje presne na hnaciu hriadel. Kolecko z novej sady bola jedna katastrofa, jednak nemalo tu gumovu vlozku a co bolo horsie, malo veklu volu na hriadeli (vaklalo). Rozhodli sme sa preto ponechat original. Zadnu rozetu sme dali novu a dalsi problem sa ukazal so zadnou rozetou. Tym ze nova rozeta mala zjavne vacsie vyrobne tolerancie, nebola presne vystredena a retaz pri otacani zadnym kolesom bola v istom okamihu uplne napnuta a pri pootoceni mala zase volu.
najprv sme mysleli ze je to nejaka vyrobna vada a reklamovali sme sadu. Louis nemal problem, sadu vymenili. Ale bohuzial nova co nam dali bola na to presne rovnako.
Takze vysledok bol, ze sme ponechali stare predne origo kolecko, staru origo rozetu a iba sme vymenili retaz, takto to bolo bez problemov ale samozrejme nie idealne vzhladom na opotrebenie kolecka a rozety. Moto takto jazdila bez problemov dalsich cca 15tis km kym sa nepredala.

-> Ked budem menit sadu ja, budem sa snazit zohnat originalne kolecko a original rozetu.
14. led 2015 08:32 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Tak si trochu s nelibosti ČTÚ tohle téma škoda ze jsem si ho nevšiml dřív dal jsem trochu na radu známého který při výměně řetězové sady v hodně trval na origo dílu a za origo cenu dostal normální přední kolečko bez tech gum samozřejmě to bylo pod krytem a zjistil to az po dlouhé době já mám ted novou zadní rozetu respektive je to stara co byla na vidlici i s řetězem původně jsem myslel ze ji vyhodim ale mechanik řetěz změřil a konstatoval ze je v lepším stavu jak můj a byla by ho škoda tento termín nemám moc rad ale dobře zároveň jsem přistoupil k výměně předního kolečka po zkušenosti kolegy jsem zvolil ne originální díl bez gum tak jsem zvedav jak to bude fungovat nedělá mi potíže pokud bych cítil problém kolečko vyhodit ale na druhou stranu proč draze platit něco co není potřeba uvidime
Honda CBF 1000 RS:)
22. úno 2015 19:52 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 2
Premyslel jsem, jak to s tou retezovou sadou vyresit.
Jen jeste odbocim k te gume na male rozete, ta guma je tam jen pro snizeni hluku pri dosedani retezu na
retezove kolecko. Ta guma jinak nema extra valneho vyznamu.
Skoncil jsem ve svych uvahach a po diskuzich s kolegy u dvou variant.

1. varianta
Origo mala retezka (1500), velka retezka JT Sprocket (800), DID retez (2000)

2. varianta
cela sada origo (9700 v CR / 6132 v AUT).

O variante 2 jsem zacal uvazovat po te, co pri diskuzi s kolegy mi rikali, ze origo sada na Ducati 848 je neco pres 4 tisice, pritelkyni Triumhp Bonneville ma origo sadu retezku 4300kc. To me celkem pekne nasralo, ze chce Honda CR za origo retezku 9700kc a to jeste bych mel zaplatit zalohu ve vysi 50%. Tu samou cenu mi ukazal i web partsdepot.
Tak jsem obeslal mailem Rakouskeho dealera, ktery obratem odpovedel ze retezova sada u nich je za 219euro / 6132Kc.
(219*28kc za euro = 6132Kc). Kde jen pro informaci postovne ke me domu by bylo za 20euro.
Me to doveze kamarad, takze postovne neresim, ale i s postovnym z rakouska to je celkem slusny rozdil.
A to mi z rakouska rekli, ze zadny problem, at kamarad prijede, maji to skladem a je pro me zarezervovana.
Vse pres mail. Ted teda jsem jen zvedav, zda tam bude na male rozete ta guma, jak pise JinT.
Kdyz jsem napocital prvni variantu s postovnym, tak uz to takovy rozdil na cene var1 / var2 nebyl, a rozhodl jsem pro
origo sadu. Na zaklade tohoto uvidim, kolik vydrzi original sada, zda-li bude lepsi poresit napriste retezku neorigo.

Jen pro informaci, minuly tyden jsem byl v Honde Jarov, a ptal jsem se prodejce, jestli vi, jak je to s cenou origo dilu, zda cena v CR je stejna jako ceny napr. v nemecku, rakousku, francii atp...
Odpovedel mi bez vahani, ze by mela byt v cele EU stejna. Tak jsem se teda zeptal, jak je mozne ze retezova sada v CR stoji 9700kc (+ nutnost 50% zalohy) a v Rakousku 6132Kc? Byl celkem zaskocen, nicmene s tim stejne nic nezmuze...:-D
23. úno 2015 10:41 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.879 sekund