Honda cbf 1000 samovolné prasknutí plastů

Více
30. dub 2019 06:10 #11 od tondys
A myslíš, že se mi lakýrník dokáže trefit do barvy? Asi to vyřeším tedy skrz svaření těch plastů

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. dub 2019 07:29 #12 od Pito
Urcite ano. Odhliadnuc od toho, ze farba neni nijako specialna na tvojej moto, ak to das profikovi a nie tondovi od vedla z garaze co je to jeho druhy pokus.... Osobne som detailista a skusal som najst nejake stopy po bruseni a opravovani uplne rozlamanych plastov na mojej podsedlovke na minulej moto. Ozaj to neslo, ale daval som si to robit v najlepsej firme u nas.

Honda CBF1000FA

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. dub 2019 07:41 #13 od JinT
kod barvy máš pod sedlem ale podle mě je problém v tom, že celá moto je už vybledlá a kapotaž pak bude svítit...ale lakýrník na auta si podle mě umí poradit... mě lakovali v hondě nic mi neřekli a třeba Milan si všiml chyb po rozleštění...ale já mám černou motorku s perletí tam je to hodně vidět... celkově Honda hodně používala takovou perleť ta se přidává do barvy a je to hodně vidět když se netrefí... možná to dělali aby se neopravovalo :woohoo:

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. dub 2019 17:39 #14 od Mefisto
Me strikali kufry na bilou perlet a trefili se. Ja strikal prodlouzeni blatnicku a netrefil se vubec

Brno - CBF 1000A 2009

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. dub 2019 19:20 #15 od Malp

JinT napsal: kod barvy máš pod sedlem .................................................................................................................. :woohoo:





Kód barvy pod sedlem je zakódovaný a Honda ti číslo nepráskne . Tam je to pouze na zkušenosti a oku lakýrníka .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. dub 2019 21:55 #16 od Kevvin
Co to je za joke. :huh: Mě podle toho čísla namíchali barvu na zadní blatníček

CBF 600 S 2008
Díky: Mefisto

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2019 09:05 #17 od tondys
Všem děkuji za rady s sdílení smutku :D :) Půjdu tedy buď do svaření nebo zkusím sehnat nové plasty. Ale první budu muset zjistit jak moc velké je tam pnutí a zkusit to pořešit. Lakování dám odborníkovi co by mohl trefit i to stáři. Ještě jednou děkuji :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. kvě 2019 22:22 #18 od boco818
Fakt nebola ta motorka po nehode? Mohlo by to vysvetlovat pnutie (posunute montazne body plastov).
Alebo pouzite nespravne sroby bez osadenia a silno pritiahnute.
Ešte som sa s tymto nestretol. Honda plasty su vseobecne kvalitné

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02. kvě 2019 08:18 #19 od tondys
Motorka nebyla padla. Ale samozrejme koupil jsem ji s 20ktm takze pokud byl nekdo sikovny mohl to zakryt. Ale podle top stavu spise ne. No sam jsem z toho v soku, ani muj mechanik se s tim nesetkal. Jeste me napadla mirne sviznejsi jizda nez se na tuhle motorku slusi a patri.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. kvě 2019 16:55 #20 od JinT
malpe ten kod co máš pod sedlem je originální Honda kod… a ostatní lakovny se s tím musí správně popasovat ale je to o člověku sám jsem viděl skvěle opravená auta ale také zmetky to samé je na moto... otázka taky druhu plastů atd.. osobně pro mě i ve firmě je lakování jako finální operace vždy trochu stres kdy mám hledat chyby někoho jiného a v tlaku na termín to řešit fuj...

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon