Hľadám dobrého a ochotného človeka

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ještě mě napadla jedna taková zajímavost jaké jezdíš tlaky předek a zadek?
Honda CBF 1000 RS:)
08. srp 2019 18:47 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Dávam tam tlaky ako su predpísane predok 260kpa-36PSI,zadok 290kpa-42PSI
Kuželikove ložiska som musel vyhodiť bolo to neovladateľne-plavala opisovala osmičku keď tam bol maly moment tak iba pri rýchlosti 40-50,keď tam bol 30nm tak to plávalo pri každej rýchlosti.
Ano som ako to je nirmal-nepoznam ten výraz pokiaľ vec nefunguje ako má musím to opraviť,o motorku som sa staral,držal v čo najlepšom stave aby vydržala čo najdlhšie,nie som bohatý aby som kupoval každú sezónu novu.Tak je to pre mňa tragédia keď jediné z čoho som mal radosť nefunguje ako má.
Pri pohľade z vrchu je očividné že riadila sú akosi skrížene teraz do prava (so starými tlmičmi) predtým doľava.Nemôžem sa proste na nej narovnať lebo to hneď ide do prava a riadidla nejde natočiť do ľavej strany lebo by som sám seba vyhodil zo sedla.
Farba nezošla dole je trochu poškodená v miestach kde to nahrieval.Výmena ložisiek v kyvke samozrejme nepomohla,ešte je to akosi horšie.
Stále si myslím že to robia tlmiče kupoval som ich komplet (obidva) za 290€ pričom originál jeden stoji 709€
Boli síce ešte nepoužite presne také iste aj vo vnútri ale originál asi ťažko,ale poisťovňa by my viacej nepreplatila ako je zostatková hodnota.
V zime pred sezónou kedy začal náklon som uvoľňoval vrchné okuliare aby som sa dostal k tachometru a neviem či som neurobil tu sprostosť ze pri doťahovaní vrchnej matky na tých 103nm som nedržal koleso medzi nohami a nie o doraz keďže boli vyvárané a bal som sa že praskne a tym doťahovaním som možno niečo skrivil.Ja už fakt neviem musím počkať na to keď bude voľno na laseroch,bol som asi naivný keď som si myslel že my hocikto požičia tlmiče kyvku.
09. srp 2019 11:48 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
ja tu zadní kyvku najdu a pujčím... jen jak jí chceš předat... píšeš že nejsi bohatý ale nepíšeš kolik má moto najete... že ji dělaš generalku podle mě ten laser je fakt drahy... maš nabídku ceny... jinak opsání osmičky se nedivím protože 30Nm je podle mě moc
Honda CBF 1000 RS:)
09. srp 2019 13:37 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
ten moment ví david(keith) ale není to sranda Ernest muže řict až třetí servis to udělal správně.. nechapu proč by měly kuželíky zlobit otazka zda to nebyl symptom problému s krkem...
Honda CBF 1000 RS:)
09. srp 2019 13:42 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87
Ja ked som robil loziska (vymenu za kuzeliky), utiahol som na moment najskor gulickovych a bolo to az az. Potom som to pritahoval rukou a bolo to vyslovene citom s par Nm.
Honda CBF1000FA
09. srp 2019 13:53 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
motorka na 138000km,ak sa my nepodarí prísť na to v čom je problém,po zime ju budem musieť predať resp. rozpredať tretiu sezónu trápenia už asi nechcem zažiť.
10. srp 2019 10:40 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
No ten nájezd je za mě úctyhodný to zase klobouk dolů skoro se chce říci že i bez rány má nárok umřít ale řekněme že je jinak v perfektním stavu ale podle mě jdeme po cestě podvozku a to nastavení respektive repase tlumičů a druhá věc je ložiska v krku prostě za mě jak to píšeš to děláš nějak špatně a není to možné že by to dělalo to co píšeš ještě může být v pytli sloupek řízení ale podle mě špatně utahujes ložiska a to společně s tlumiči může dělat efekt cestování fakt neřešil bych už křivost motorky jen podvozek i zadní tlumič chce zkouknout ... Bohužel já už mám jen zadek z CB je stejný ale nevím co má za sebou ... Podle mě když dáš do top stavu podvozek ... Stejně i kdyz budeš rozprodávat tak se to vyplatí investice min oproti celé rozborce a měření na laseru to ti zůstane na zimu...pores servis tlumicu předek zadek nech si zkontrolovat udělat ložiska klidně kuzeliky všem nám fungují nevidím důvod krom špatně instalace proč tobě ne... A pak možná ložiska v kolech a kyvce ale to podle mě nebude mít takový efekt ... Zrovna jsem byl u debaty kdy borec hledal zakřivený rám a měl mrtvý zadni tlumič prostě jsou to věci co spolu souvisí a nesladis předek pokud nebude fungovat zadek při takovém nájezdu bych klidně věřil že na zadní tlumič dost... Repase se má dělat co 20000 nebo tři roky myslím ... Zadek nevím ale bude to dost podobné ani já jsem to nedělal a je to fakt znát osadit nový podvozek ....
Honda CBF 1000 RS:)
10. srp 2019 23:38 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Jinak aby to nevypadalo že ti nechceme pomocí pokud by jsi chtěl jít jinou cestou než jsem psal ... Opravdu jsem našel tu zadní kyvku má najeto asi 10tis a je z litra ale podle mě přesně sedí tlumič zadní mam z CB ale myslím že nebude mít velký nájezd jen věk ... Ale předpokládám že v kondici bude lepší než tvůj obě věci ti můžu nechat vidlice ani zadní tlumič už bohužel nemám ...takže když vymýšlíš jak si je předat je to možné mohu to nechat u známého v Brně stačí napsat chci to a já ti to půjčím... Snad i zadarmo když si budeme věřit takže je to na tobě
Honda CBF 1000 RS:)
11. srp 2019 10:05 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Ďakujem za ochotu požičať kyvku,blbe je že my už skončila dovolenka tak teraz budem zarezávať v robote,a už nemám zatiaľ k dispozícií auto zájsť do Brna ale jak by sa niečo uvoľnilo rad by som to využil.ďakujem.skúsim ešte ďaľši servis je poblízku chlápik robí aj repasi tlmičov,uvidím čo my povie.
Samozrejme aj ja robím chybi ale podvozok skladal aj servisak od Hondy a nebol tam žiaden rozdiel-stále na prt.
Ložiska v kolesách a v kyvke som vymenil žiadna zmena.
Dal som sa včera povoziť daľšiemu siedmemu,povedal my to iste čo väčšina,po pustení riaditok to sekundu vydrží a potom padá do prava takže keď musím tlačiť riadidlá naspäť tak sa nečuduje že som naklonení lebo je to jednoduchšie byť naklonení a isť rovno ako sa vyrovnať a byť stále napnutý a tlačiť do do ľava.
Včera so len tak stlačil prednú brzdu a riadne prepumpoval predné tlmiče a potom išiel iba na krátky výjazd a po pár kilometroch som si všimol že predný blatník je akosi riadne nakrivo tak som u známeho zobral kus skla a priložil na teleskopy a pozerám boli riadne skrížene a pár dni dozadu boli pekne vyrovnané.Doťahujem na momenti podľa servisného manuálu,veru neviem ako sa to mohlo skriviť dieru som sa my zdať netrafil.
12. srp 2019 20:22 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Hele mě to furt směřuje na funkci podvozku pokud by byla seriózně skrivena ani by jsi se rovné nerozjel podle mě tohle je vliv pružení a toho jak motorka pracuje s těžištěm ... Kyvku můžu vzít ještě na SK ring ale když to nepomůže bude opět komplikace jak to vrátit jdi po tlumících a uvidíš jen servis hondy může taky odflaknout práci a pokud přijdeš s tím že je moto naprcana a křivá vnuknes každému vadu a nikdo nehledá dál na to pozor tak lidi a podvědomí fungují
Honda CBF 1000 RS:)
12. srp 2019 22:09 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.544 sekund