NÁVOD - Výměna chladící kapaliny - str. 3

Více
05. srp 2016 19:35 #41 od dany01
Disk za radu. Tušil som nejaký zadrhel, na jedním videu som videl ako je to na Hornete, a tu to bude rovnaké. No zajtra sa do toho pustím- kapotáže dole, nádrž hore.....snáď to je rozumne poskladané, a nebudem musieť rozobrat celu motorku.....
Ešte raz dakujem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. srp 2016 20:00 #42 od Luhamoto

dany01 napsal: Disk za radu. Tušil som nejaký zadrhel, na jedním videu som videl ako je to na Hornete, a tu to bude rovnaké. No zajtra sa do toho pustím- kapotáže dole, nádrž hore.....snáď to je rozumne poskladané, a nebudem musieť rozobrat celu motorku.....
Ešte raz dakujem


Jen asi tatko.



A nezapomeň vypustit kapalinu i z bloku šroubkem na pření části motoru (teda nevím jestli stará verze to má taky, já mám model od 2008).

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Díky: dany01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. srp 2016 21:11 #43 od dany01
Ok, ďakujem za foto.Kedže mám 2010 , malo by to byt rovnaké. Aj to som čítal že treba spraviť- síce teraz neviem ktorý srob to je , ale nejaký snáď nájdem. Nejaká napovedá by bola? Vľavo alebo vpravo od olej. filtra...?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. srp 2016 10:32 #44 od boco818
Ahoj, niekde tu v odkazoch je link na oruginal servisný manuál tam najdes komplet info aj foto.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. srp 2016 13:00 #45 od Luhamoto

dany01 napsal: Ok, ďakujem za foto.Kedže mám 2010 , malo by to byt rovnaké. Aj to som čítal že treba spraviť- síce teraz neviem ktorý srob to je , ale nejaký snáď nájdem. Nejaká napovedá by bola? Vľavo alebo vpravo od olej. filtra...?


Zde

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. bře 2017 17:15 #46 od Malp
Člobrdíci já nevím , ale v úvodu z r. 123 :) byla odpověď kolegy "Pepe " ,což byl docela fundovaný člověk a ten se o šroubku nezmiňoval . Tak jak to je - v případě "odšpuntování" šroubku ještě volačo vyteče ? kolik ? - jen tak čistě ze zvědavosti .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. bře 2017 18:45 - 19. bře 2017 19:12 #47 od Luhamoto

Malp napsal: Člobrdíci já nevím , ale v úvodu z r. 123 :) byla odpověď kolegy "Pepe " ,což byl docela fundovaný člověk a ten se o šroubku nezmiňoval . Tak jak to je - v případě "odšpuntování" šroubku ještě volačo vyteče ? kolik ? - jen tak čistě ze zvědavosti .

Kolik vyteče už ti přesně neřeknu, já to neměřil, ale chcalo to dost.
Nečteš servisní manuál, tak nevíš. :P Nevím teda jak to má litr, já to mám na šestce takto.






Vyteče obsah co zůstane kolem válců.

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Poslední změna: 19. bře 2017 19:12 uživatelem Luhamoto.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. bře 2017 19:26 #48 od Malp

Luhamoto napsal: [quote="Malp"
Nečteš servisní manuál, tak nevíš. :P Nevím teda jak to má litr, já to mám na šestce takto.



Vyteče obsah co zůstane kolem válců.


Nečtu nó - manuály jsou jen pro zbabělce :woohoo: . Dík za odpověď - to schema je dobrý - asi se polepším abych věděl :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. bře 2017 21:53 #49 od Hodys
No krásný schéma je vidět ,že jsou mezi náma profíci , pěkný ...popravdě původně jsem si myslel ,že je to plánek Brněnského okruhu :-) , ale fakt klobouk dolů

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon