CBF 600 S 2004 nestartuje a nestartuje.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
osobně bych si tu práci s vyndáním baterie dal.Pokud by byl nějaký článek v ní zkratovaný nedělalo by to moc dobrotu.Baterku z auta postavíš vedle motorky kabliky propojíš + na + a - na - s autobaterií za pomoci šroubků a startuješ.Pokud ti baterka natočí bez problému auto tak musí i motorku,proto že má větší kapacitu než ta na motu a měla by to zvládnout i bez běžícího motoru
06. bře 2012 06:05 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
Tak baterku jsem vyndal a dal nabít a nové svíčky objednány,nevím jak tam jsou dlouho a je fakt že i jindy po startu se to chvilku hádalo.
Tak uvidíme.
Kawasaki Z 1000 SX
06. bře 2012 22:40 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Ked budes mat nahodene nove sviecky,baterka nabita pockaj si na pekny den a nechaj moto prehriat na slniecku.
-zatoc dva krat plynom,sytic vytiahni cez polovicu,vymackni spojku a zastartuj no netoc dlhsie ako 5-6 sekund.Pockaj par minut a startovanie zopakuj,motor by mal naskocit.Okrem toho uvodu plyn viac pri startovani nepouzivaj.
07. bře 2012 09:22 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0
Na ten plyn bych byl hodně opatrný, jednou jsem to zkusil podpořit při "studeném" startu a takovou kanonádu nepřeju nikomu slyšet :) Ale je to jiné, stroj od stroje, ten můj je na to choulostivý, tak jenom sytič a nic jiného používat nemohu (při studeném startu). Ještě mne zaráží to "hádání se" válců po nastartování, to máš od začátku? Tam bude nějaká nesrovnalost v zapalování nebo v karburátorech, to by chtělo odborný pohled, mělo by to po startu hned příst rovnoměrně :)
07. bře 2012 09:53 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0
Uvidíš po namontování nových svíček jestli se to "hádání" srovná...
07. bře 2012 10:02 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5
ok nebo ještě dokoupit toto: :laugh:

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Kawasaki Z 1000 SX
07. bře 2012 14:08 #26

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0
07. bře 2012 16:44 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
07. bře 2012 20:21 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Tatik dojel s autem,ja jen odpojil baterku na CBF a
dal kabely z auta na ty vyvody co jsou na baterce u mota-baterku z mota jsem radsi nemel zapojenou u toho,
radsi.Mozna to nevadi,ale tatik jako elektrikar rikal,
ze radsi ne.Ale uz je stejne pozde-uz jsi to nastartoval.To je dobre.A bylo to tou baterkou?
Tu z mota nevyhazuj-ta je dobra,jen v zime po delsim
stani a prvnim startu ten druhy uz neutahne.Tak zdur
jak cip!
07. bře 2012 20:22 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
zdravím, brzo mě čeká první jarní start a chtěl bych se zeptat jestli někdo netušíte jak se u CBFka napuštějí karburátory ? ?
08. bře 2012 12:34 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.595 sekund