CBF 500 home servis

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

CBF 500 home servis vytvořil uživatel elektrikarCZE

Ahoj,
koupil jsem si motocykl CBF 500. A mám pár otázek.

1) Jaký motorový olej se používá?
2) Jaká chladící kapalina?
3) Jaká brzdová kapalina?
4) Jak poznat opotřebované brzdové destičky.
5) Čím může být, že zadní bzda skoro nebrzdí? - kapaliny tam je dost. Jak moc má brzdit zadní brzda?

Jinak motocykl má najeto 19480km. Pneumatiky ještě původní, ventily a karburátory byli servisovány, tzn. že byli v servisu a podívali se na ně ale nic neseřizovali!!!


Děkuji předem za odpověď
17. zář 2013 21:11 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Re: CBF 500 home servis

Pisnu ti jak to mám já v CBF 600 :) BUDE TO PODOBNÉ :co se týče oleje tak já osobně bych zvolil motocyklový olej polosyntetiku 10w40 a nebo ale to jen v případě pokud tam někdo dával předtím plnou syntetiku ale to bys asi věděl jaký olej tam byl a neptal by ses takže spíš polosyntetiku motul nebo yamalube nebo castrol , ipon nebo motorex to už záleží na tobě ale jen z dobrého zdroje a raděj v kanystru originál baleným než sudový :)A MĚNIT PO 6000KM :) brzdovku máš napsanou na nádobce bývá DOT 5 nebo DOT 4 podle toho co tam píšou já mám třeba značku BOSCH ale bývají různé důležitý je to DOT ... nemrzku jsem teď vylaboroval od firmy WROAM je krásně žlutá svítivá a prý do -35 namíchaná dává se pak už z nádobky bez ředění jinak MOTUL dělá do -25 tuším nemrzku přesný název MOTUL INUGEL je taky přesně namíchaná a hned k použití taky už bez dodatečného ředění...destičky by měli mít vidět brzdný materiál když se na ně podíváš pěkně mezi třmen a kotouč nesmí být sjeté na plech to pak škrčí a drhne a to bys slyšel...značek destiček je spousta třeba origo bývají tuším NISSIN s tou zadní brzdou netuším snad někdo poradí :) pokud ventily neseřizovali tak to vypadá že při kontrole byly ok a nebylo potřeba ....doufejme že to kontrolovali ale stává se že kolikrát není potřeba seřizovat a jen se zjistí že vůle jsou v pohodě udělej další kontrolu pro svou jistotu třeba po sezoně ale pak dál stoprocentně tak ve 30000 km a pak udělat taky ve 30000 i svíčky a karbece seřídit podtlaky ...tak bych to viděl já
17. zář 2013 23:30 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Pepe pro téma Re: CBF 500 home servis

Gratulácia k novej moto,nech slúži!!

1)Motocyklový 10W-40
2)Daj určenú pre moto (Motul Motoccol expert,atď)
3)DOT 4
4)Spravidla 2 mm,ale na platničkách sú kontrolné drážky,keď zmiznú vymeniť!!
5)Zadná sa zdá byť slabšia ale pri agresívnom brzdení ide koleso bez problémov do šmyku.Vytiahni platničky a skontroluj či sa piestiky lahko vysúvaju a zatlačiť musia ísť prstami,pozrieť či kotúč nemá ryhy,tiež môže byť zavzdušnená....
18. zář 2013 15:36 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 home servis

ještě mám jeden dotaz, čím mazat řetěz? Čistíte tu vodící lištu na řetěz? (po přivezení domů za deště, je na liště písek,...)
18. zář 2013 15:57 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Pepe pro téma Re: CBF 500 home servis

Čisti kam len oko dovidí,bordel z lízatka by sa Ti lepil speť na reťaz,doma mažem sprejom(Motul),na cestách motorovým olejom a čistím petrolejom
18. zář 2013 16:06 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 home servis

Ještě mám jednu otázku. Jakej je rozdíl mezi auto a motocyklovým olejem, kapalinou a vodou? Děkuji
18. zář 2013 17:46 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Pepe pro téma Re: CBF 500 home servis

Automobilový motorový olej maže len motorovú časť,motocyklový je komplexnejší má na starosti motor,prevodovku,spojku.
Správne nariedená zmes no problém
18. zář 2013 19:20 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 116
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl spyro pro téma Re: CBF 500 home servis

elektrikarCZE napsal:

Ještě mám jednu otázku. Jakej je rozdíl mezi auto a motocyklovým olejem, kapalinou a vodou? Děkuji


ja bych to definoval asi takto---motocyklovy olej patri do motorky a automobilovy do auta :laugh:
Poslední změna: 18. zář 2013 20:51 uživatelem spyro.
18. zář 2013 20:50 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 home servis

Jaké jsou nejúspornější otáčky? Dnes jsem jel mezi 2000 - 4000 ot/min, tak si vzala 5 l/100 (celkově ujeto 200km). Nevím jestli je to standardní spotřeba. Popřípadě mám nechat seřídit karburátory?
Poslední změna: 19. zář 2013 17:23 uživatelem elektrikarCZE.
19. zář 2013 17:23 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Pepe pro téma Re: CBF 500 home servis

Dá sa s ňou zajazdit kludne pod 4l,ale zase pri prejazde dialničným Madarskom keď mala za parťáka Versysa 1000 v spotrebe prehrala.
Karbece nastavovať nedávaj,je to nová moto,leda jak dlho stála vyčistit na ultrazvuk ale daj nové sviečky.
Hlavne tie otáčky treba držať viac hore,2000 je nezdravé.
20. zář 2013 17:17 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.554 sekund