CBF 500 home servis

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 home servis

Teď jsem si někde přečetl, že když si chci vyměnit ch. kapalinu, tak se musí sundat nádrž. Co se musí všechno udělat na výměnu oleje? Kde je vypouštěcí šroub oleje a chladící vody. K čemu je jedna hadička (se zátkou) na "odvzdušení" klikové skříně?
29. zář 2013 09:57 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Re: CBF 500 home servis

elektrikarCZE napsal:

Teď jsem si někde přečetl, že když si chci vyměnit ch. kapalinu, tak se musí sundat nádrž. Co se musí všechno udělat na výměnu oleje? Kde je vypouštěcí šroub oleje a chladící vody. K čemu je jedna hadička (se zátkou) na "odvzdušení" klikové skříně?



přijde mi že není potřeba sundávat nádrž aspoň u CBF600 to není potřeba když se mění chladící kapalina,nevím jak se to odvzdušňuje mě to mění kámoš v servisu takže Ti moc neporadínm ale s tou nádrží mi to nesedí
30. zář 2013 18:48 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 home servis

Hodys napsal:

elektrikarCZE napsal:

Teď jsem si někde přečetl, že když si chci vyměnit ch. kapalinu, tak se musí sundat nádrž. Co se musí všechno udělat na výměnu oleje? Kde je vypouštěcí šroub oleje a chladící vody. K čemu je jedna hadička (se zátkou) na "odvzdušení" klikové skříně?



přijde mi že není potřeba sundávat nádrž aspoň u CBF600 to není potřeba když se mění chladící kapalina,nevím jak se to odvzdušňuje mě to mění kámoš v servisu takže Ti moc neporadínm ale s tou nádrží mi to nesedí


Ono není víčko na chladiči, ale prý pod nádrží. A také tam vedou hadice, tak nevím.

edit.: ještě by mě zajímalo k čemu slouží snímač na spojkové páčce.

edit.2: dnes jsem se dozvěděl, že pneumatiky pod 15°C (venkovní teplota) mají špatnou přilnavost, co na tom je pravdy?
Poslední změna: 01. říj 2013 20:53 uživatelem elektrikarCZE.
01. říj 2013 20:05 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 246
  • Obdržená poděkování 22

Odpověděl standaCBF pro téma Re: CBF 500 home servis

ad2)
prilnavost pneumatik je velke tema.
Samozrejme ze s klesajici teplotou je prilnavost horsi, ale neda se rict jak presne, protoze strasne moc zalezi na tvem stylu jizdy. Dobry "zavodnik" dokaze zahrat stylem jizdy pneumatiky (i v okolni teplote blizke nule) tak ze budou naopak prilis horke a bude se snizovat jejich ucinnost (mluvim o beznych cestovnich pneumatikach ktere normalne mame). A na druhe strane nekdo kdo jezdi s velmi lehkym plynem, zadne deformace pneumatik pri projizdeni zatacek,.... tak pneumatiky nezahreje ani pri 20 stupnich a tak nemaji optimalni prilnavost.

Problem je ze vlastne ani od vyrobce nenajdes nejakej graf pri jake teplote funguji nejlepe (nemluvim o teplote prosrtedi, ale o teplote pneumatiky po zahrati jizdou).

Takze ve vysledku mnohem vice zalezi jak jezdis a dokazes zahrat pneumatiky, nez na okolni teplote. Pneumatiky ztraceji teplotu daleko vice kdyz jedes v mokru pri 20 stupnich (voda je vyborny tepelny vodic), nez v suchu a 15 stupnich.
02. říj 2013 11:29 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Pepe pro téma Re: CBF 500 home servis

Nalievacie otvor je pod nádržou,nájdeš postup v niektorej staršej téme,pohladaj
04. říj 2013 20:40 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 home servis

Dnes jsem zjistil, že přední brzda nějako "dře" (Jen tak lehce - jako by desky byly na kotouči - ale bez tlaku) - je to normální?

edit.: v jednom bodě brzda škrtá o dost víc!
Poslední změna: 05. říj 2013 18:10 uživatelem elektrikarCZE.
05. říj 2013 16:38 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Pepe pro téma Re: CBF 500 home servis

Lahké škrtanie je normálne,sprav 30 km,snaž sa nebrzdit prednou a skontroluj či nieje kotúč teplý viac ako je zdravé.

Apropó máš Enfielda?
05. říj 2013 19:08 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 home servis

A co to výraznější škrtání v jednom bodě?
05. říj 2013 19:33 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Pepe pro téma Re: CBF 500 home servis

Treba zdvihnúť predné koleso a točiť,uvidíš jak moc to drhne v tom mieste,je normálne že ten škrkot je prerušovaný.
Hlavne jazdi zachvílu je po sezóne...
05. říj 2013 19:53 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma Re: CBF 500 home servis

Tak část asi vyřešena. Jak byl asi kotouč ohřátý, tak "dřel" po celé délce. Teď jsem to byl ještě zkusit, a je tam znát ten výrazný škrtání. Za chvilku sem dám video.

edit.: zde je to video:


- je v blbé kvalitě, ale to škrtání tam je výrazně slyšet.

a k tomu jak si napsal, že je po sezóně, to vím, ale potřebuji motorku odzkoušet, aby na ní nebyli skryté vady.
Poslední změna: 05. říj 2013 20:07 uživatelem elektrikarCZE.
05. říj 2013 19:59 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.579 sekund