DOTAZ na majitele CBF od.r 201O

  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 0
Před dvěma týdny jsem vyměnil CBF1000 r.2006 za totéž r.v. 2011. Jeví se všestranně lepší, ale má výrazně vyšší vibrace při dosažení 5.500ot. a vibruje až do maxima. Starý model se zachvěl při asi 5 tis.ot. a po 6.500se zase zklidnil. Jak to máte s vibracemi vy majitelé tohoto modelu ? Ještě doplněk. Má najeto se zárukou jen 6.500km. Dík za faktické zkušenosti ! VlastaCBF.
04. lis 2013 11:54 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
vlastaCBF napsal:

Před dvěma týdny jsem vyměnil CBF1000 r.2006 za totéž r.v. 2011. Jeví se všestranně lepší, ale má výrazně vyšší vibrace při dosažení 5.500ot. a vibruje až do maxima. Starý model se zachvěl při asi 5 tis.ot. a po 6.500se zase zklidnil. Jak to máte s vibracemi vy majitelé tohoto modelu ? Ještě doplněk. Má najeto se zárukou jen 6.500km. Dík za faktické zkušenosti ! VlastaCBF.


Ahoj,
neměl jsi na předchozím modelu závažíčka v řidítkách, a v novém ne?.
Poslední změna: 04. dub 2019 10:51 uživatelem elektrikarCZE.
04. lis 2013 16:53 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Zdarec,možná ? cosi vyčenicháš na dřívější diskusi
CBF 1000 F -chování motoru [Stránka: 1...5,6,7]
04. lis 2013 20:11 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
po pár hodinách tady na foru a následně i v garáži se mi podařilo veškeré nevítané vibrace odstranit ( včetně klepání plastů ). pozn.: již tuto celou sezonu bez vibrací

1) padací trubkový rám od GIVI šel do kopru - výměna za padací špunty
2)rozdělaní palubovky a podlepení veškerých styčných ploch tenkým molitanovým těsněním do oken
3)to samé u boční kapotáže

- největší vliv na vibrace měl ale ten proklatej padák od GIVI - vyzkoušeno: jízda s padákem= vibrovalo, jízda se sundaným padákem=nevibrovalo
05. lis 2013 16:49 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 0
Děkuji Tomovi - padák od GIVI tam zrovna mám. Vyzkouším. Vibrace jsou brutální a může to být příčina. Vlasta CBF
05. lis 2013 20:21 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
Já mám padací protektory SW-MOTECH a žádné vibrace necítím, krom nepříjemného drnčení plastů hlavně u přístrojovky, jak popisuje Tom. Dál se mi při jízdě hlavně s kuframa rozvibrují řídíka asi při 80km rychlosti pokud je pustím, ale to už tu kdosi taky psal, že řídítka se nemají co pouštět :) . Bez kufrů to není tak hrozné, ale malinko to cítit je. Motorku mám novou 2011 a zatím nadmíru spokojen, hlavně po přezutí na Michelin PR3, původní gumy stály za prd.
07. lis 2013 18:04 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 0
Děkuji zejména [b]TomoviCBF1000. Odmontoval jsem celou sestavu GIVI rámu a ze stroje je hlaďoučká klidná motorka až do 10.000ot Na téhle jinak nic nedrnčí ani se neklepe na rozdíl od modelu 2006. Nyní již zbývá jen na jaře zjistit přesnou příčinu děsivých vibrací s rámem GIVI. a poté jí odstranit. Děkuji všem, kteří pomáhali radou.
Vlasta CBF ML. Boleslav
24. lis 2013 22:41 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Není zač, ale obávám se, že příčina je buď v jiné rezonanci materiálu rámu nebo v průřezu... Podle mě je lepší rám prodat a dát tam padací špunty. To už je na tobě :-)
24. lis 2013 23:21 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj
Ten padák a jeho vibrace se tu rozebírají skoro tak dlouho jako je model na trhu:)) Malp to řešil zvýšením hmotnosti já jsem tam dal 4mm gumu. Bylo to nějakou dobu dobré teď se to vrací... Během zimy bych chtěl rám trochu předělat pokud se mi to podaří dám vědět nelíbí se mi, že je rozepřen přes motorku jen v jednom místě chci ho trochu zvýšit ke kapotáži a propojit strany. Co se řídítek týká dělá to hlavně zadní kufr. Ovšem i bez něj to není nijak růžové... Hlavně při vysokých jízdních rychlostech v plném naložení. Plánuji tlumič řízení. Nebude to jednoduché ale jsem rozhodnutý to stihnout. Berme to tak, že na motorce máme sociální vidle :cheer: Další úpravy budou na podvozku. Vidlice a zadní tlumič, hlavně kvůli jízdě ve dvou a s kufry. Pokud se to nepodaří bude na jaře k mání jedna CBF 1000 :)
Honda CBF 1000 RS:)
25. lis 2013 21:40 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 0
Rám GIVI je velmi pevné konstrukce, přijde mi škoda jej vyhodit. Na jaře až se bude moc trošku jezdit hodlám přidělávat jednotlivé díly (je ze třech kusů)a zkoušet. Podezření na přenos a násobení vibrací mám zatím na příčku vedoucí za výfuk. koleny. Byly tam velmi úzké distanční kroužky a úchyty pro šrouby byly natažené. Oproti rámu na mé staré CBF r.2006, je rám uchycen i na rám motorky. Na staré byl jen na motoru proto nemohl vibrace násobit - vibroval slabě s motorem. Tento nese vibrace z motoru a přenáší je beze všeho do rámu, kde se sejdou s jinou frekvencí přenesenou hliníkovým rámem. Ten má minimální pružnost a výsledkem je násobení frekvence. Výsledek přirovnám jako by mi na motorce v 5.000 ot. zapnuli příklepovou vrtačku. Přišlo to rázem a trvalo až do 10.000ot. Až problém vyřeším - a já jej vyřeším - napíšu postup do Fóra pro další oběti GIVI rámu. Kdyby motorka tak vibrovala, prodal bych jí a koupil si zase starý model.
25. lis 2013 22:04 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.568 sekund