DOTAZ na majitele CBF od.r 201O

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
To JinT :
Mas nejak typ na predni vidle?
13. led 2014 18:25 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Hergot tak tady mám zase deset stejných příspěvků... Až tohle bude fungovat tak se půjdu ožrat :laugh:
Přední vidle budou WP z Duka 990... Nechci ještě křičet stále jsem nepřeskočil. Místa v kapotáži je tak málo, že by se tam ani papír nevešel :)
Honda CBF 1000 RS:)
13. led 2014 18:30 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Ten zadni stelovatelny jsem uz pred par lety videl, ale ta cena odradi.
Asi poresim tu podlozku pod zadni tlumic, neb jezdime vetsinou ve dvou.
A dopredu dam asi hustejsi olej a uvidime :)

Jeste chci vymenit riditka za sirsi, ale je tady mrtvo tak se rady moc nesypou :P
A ani maily nefunguji.
Poslední změna: 13. led 2014 18:37 uživatelem Mefisto.
13. led 2014 18:35 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Aprilia Caponord 1200,Ducati Hyperstrada,Ducati 1200
Multisranda,Kawa Z 1000 SX-asi ta,mozna take ZZR 1400,
ale ta ma o 25 kg vic jak 240 kg,Triumph 1050 Tiger,
Triumph Sprint,Yamaha Fazer8,Fazer1.Na setkani CBF
muzes jezdit,ted uz je to spis o setkani starych pratel
neboj-jisty Prudic ti to nemuze a ani nebude kazit.
A stavitelne zadni tlumice na CBF myslim dela i Holandsky Hyperpro.
13. led 2014 19:29 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Někdo říká setkání starých přátel, ale ve výsledku je z toho pochcaná Aprilie... :laugh: :laugh: :laugh:
Praha 4 - CBF 600S 2004
Poslední změna: 13. led 2014 20:21 uživatelem Eddie75.
13. led 2014 20:20 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj Konvo
Tyhle motorky znám, ale ani jedna neodpovídá tomu co se postaví z CBF-ky... Vyjmenoval jsi tři nebo čtyři cestovní endura a potom dva velký cesťáky, který bych třeba na slalom nebral... Yamaha fazer ať 800 nebo tisíc ve dvou s třemi kufry asi nejblíž mojí představě ovšem nový fázer nemá plně štelovatelný podvozek(řeší to trochu jinak) a určitě nemá jako brzdy bremba... na zadku s dvěma brzdiči... Když koupíš cokoli stejně ve finále budeš chtít něco změnit netvrdím, že je to správně, ale prostě člověk má rád když má něco svého... Pokud nesouhlasíš je to tvoje právo :laugh: Navíc pokud by jsi chtěl být první majitel většiny z výše jmenovaných motorek se všemi cestovatelskými doplňky budeš mít rozpočet stále vyšší jak já... :P
Honda CBF 1000 RS:)
13. led 2014 20:55 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Mefisto
Hele s těmi řídítky se zeptej třeba Gaštana.., ten je má a je spokojený,
Já o nich taky uvažuju ale bude to asi to poslední já jsem rád, že když se zřítí na bok tak se řiditko schová za padák a ovládání mi nevadí... Možná to jen zkusím ale né širší ale jen narovnanější... když přeženeš šířku budeš mít problém s lanky. Já budu mít třměny s možností podložení a mám v plánu v brejlích dvě polohy pro třmeny na vzdálenost budu mít polohu +15mm.... Polohu řídítek nakonec budu řešit podle centrálního tlumiče řízení scott. Jinak mě budou ten zadní tlumič taky chystat na zakázku. Podmínka je větší tuhost a plně nastavitelný....
Honda CBF 1000 RS:)
13. led 2014 21:03 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Vetsina i kdyz sirsich riditek je nizsi takze problem s lanky by byt nemel.
Jinak jelikoz nefunguje PM ani odesilani emailu tak je problem se zeptat :(
13. led 2014 21:56 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Třeba někomu pomůže moje jednoduché řešení řídítek.

Měl jsem stejný problém s řídítky - moc úzká. Chtěl jsem Hondičce dopřát krásný řídítka od Rizomy i s nastavitelným představcem, ale naštěstí jsem ke konci sezony vzal gola sadu a začal si hrát s nastavením úhlu řídítek a ovládacích prvků. Výsledek je takový, že jsem origo řídítka razantně oddálil/zvednul od sebe ( netuším přesně o kolik, ale o dost) a to co to udělalo s ovládáním motorky doteď nechápu. Neskutečně se zlepšila přesnost řízení a také i lehkost s jakou se zatočí nebo dá protisměrné řízení. Já to mám jasné - až bude čas, tak origo řídítka pouze nechám přestříkat a bude vymalováno ( ta chromová je k zblití :X ). Takže moje rada zní: nejprve si pohrajte s origo řízením a až pak dělejte závěry :-)
14. led 2014 15:35 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Tohle jsem uz zkousel a dokonce jsem je nastavci i zvedl, ale stale me chybi chlup na sirku.
Je to proste pro japonciky :P
14. led 2014 16:08 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.528 sekund