DOTAZ na majitele CBF od.r 201O

  • Příspěvky: 31
  • Obdržená poděkování 0
PRO JinT !

Chceš-li dělat něco s podvozkem, třeba Tě mohu inspirovat tím co jsem na modelu 2006 dělala co se osvědčilo.
1) přední pružiny jsem natáhl (nikoliv podložil)o 35 mm
2)tlumičový olej jsem zahustil 3O % oleje motorového.
3) protože jezdím i ve dvou s bagáží podložil jsem pružinu zadní pružící jednotky nerezovou podložkou síly 3 mm.
4) Trošku jsem dotáhl hlavové složení - sice nemělo
hmatatelné vůle, ale při přejezdu díry bylo slyšet
klepnutí. Při nové a zánovní př. gumě nikdy řízení
nekmitá - až když je trochu odrbaná od brždění. Pak kmitá jen když jsem pustil řídítka a cvičil rukama. Už jsem to přestal dělat - v Rakousku to byl cvik za 20 Euro. Jinak s jízdními vlastnostmi není problém. Pokud se to ovšem neporovnává se supersportem. Tam zas není pohodlí na 500km za den.
25. lis 2013 22:25 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj
Já jsem se rozhodl motorku upravit trochu razantněji pokud se to povede budu se určitě dělit o zkušenosti...
Padák GIVI dostane řádnou evoluci... budu ho zvyšovat a vyztužovat souhlasím, že základní problém je v propojení pod výfukem... Jinak já jsem měl na nějakou dobu pokoj když jsem z 4mm pryže vysekal podložky a spodní trubku jsem omotal a přidal jsem distanční kroužky. Po cca sezoně jsem začal vibrace opět pociťovat.
Info o úpravě tlumiče je fakt dobrý možná využiju podložku pod pružinu. Ovšem pokud vše stihnu vyjede na jaře první CBF s plně stavitelným podvozkem:)) mám asi jedenáct úprav a rozpočet se začíná napínat, ale abych mohl zůstat v klubu a přitom si dopřát i svezení na okruhu:))taky gymkhanu a cestování ve dvou... Myslím, že vznikne zajímavá stavba... Doufám :laugh:
PS: zvýšení padáku GIVI je nutné pro pomalé pády třeba při slalomu... přes padák pak se převalí přímo na plast vedle nádrže...
Honda CBF 1000 RS:)
05. led 2014 21:10 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Nebude vyhodnejsi koupit jinou motorku?
06. led 2014 18:42 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
konvajsr napsal:

Nebude vyhodnejsi koupit jinou motorku?

Radku, to jsi družstevník?! :laugh:
Praha 4 - CBF 600S 2004
06. led 2014 19:30 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 720
  • Obdržená poděkování 29
Čtu tady o shazování padacích rámů a montování špuntů - tak se chci jenom podělit. Osobně bych už špunty na moto nechtěl. Před třemi lety jsem při poslední podzimní vyjížďce trochu kravil, nevešel se do zatáčky a následně jsem se zahodil do lesa. Zajímavý bylo, že jsem moto položil v relativně malé rychlosti na levý bok, ale v důsledku skončila s rozmlácenou pravou kapotáží. Jakmile totiž sjela z asfaltu, tak se padací špunt zabořil do měkké hlíny, což ji asi katapultovalo na pravý bok. Navíc se přitom šrouby u obou padáků brutálně ohnuly a s nimi i kus rámu. Na jedné straně byly dokonce síly tak mocné, že praskla i distanční podložka mezi rámem a blokem motoru. Takže špunty jsou možná hezké, možná nedrnčí, ale zas taková ochrana to není.
07. led 2014 19:08 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
vlastaCBF napsal:


Chceš-li dělat něco s podvozkem, třeba Tě mohu inspirovat tím co jsem na modelu 2006 dělala co se osvědčilo.
1) přední pružiny jsem natáhl (nikoliv podložil)o 35 mm

Si je roztahl nebo dal jiny?

2)tlumičový olej jsem zahustil 3O % oleje motorového.
3) protože jezdím i ve dvou s bagáží podložil jsem pružinu zadní pružící jednotky nerezovou podložkou síly 3 mm.

A ty 3mm stacily?

Diky

Poslední změna: 12. led 2014 17:48 uživatelem Mefisto.
08. led 2014 18:36 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj
Pro zajímavost asi nevíte, že Ohlins dělá na CBF stavitelný tlumič :laugh: ovšem trochu dražší cca 25tis... Já plánuju trochu jiný a levnější ale bude to na zakázku vyrobený s větší nosností.
Co se koupě nové motorky týká je to dobrá rada...
Pokud mi někdo napíše, jaká cestovní motorka má nastavitelný podvozek, hmotnost cca 240kg, polokapota vhodná na blbnutí i cestování. S plovoucími bremby 4pístky a v zádu s 4pístky na velký lopatě... Dobrou spotřebou okolo 5litrů na sto s gelovým sedlem atd... Do této motorky už jsem stejně nacpal hodně a nikdo to nezaplatí když ji budu chtít prodat. Najel jsem 23tis a doufám, že snad ještě 20tis najedu... Pokud bych koupil BMW tak dám jen za moto tolik, že mi po všech úpravách ještě zbyde :P. Navíc budu moct jezdit bez strachu na srazy :P CBF...

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Honda CBF 1000 RS:)
13. led 2014 18:25 #17

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj
Pro zajímavost asi nevíte, že Ohlins dělá na CBF stavitelný tlumič :laugh: ovšem trochu dražší cca 25tis... Já plánuju trochu jiný a levnější ale bude to na zakázku vyrobený s větší nosností.
Co se koupě nové motorky týká je to dobrá rada...
Pokud mi někdo napíše, jaká cestovní motorka má nastavitelný podvozek, hmotnost cca 240kg, polokapota vhodná na blbnutí i cestování. S plovoucími bremby 4pístky a v zádu s 4pístky na velký lopatě... Dobrou spotřebou okolo 5litrů na sto s gelovým sedlem atd... Do této motorky už jsem stejně nacpal hodně a nikdo to nezaplatí když ji budu chtít prodat. Najel jsem 23tis a doufám, že snad ještě 20tis najedu... Pokud bych koupil BMW tak dám jen za moto tolik, že mi po všech úpravách ještě zbyde :P. Navíc budu moct jezdit bez strachu na srazy :P CBF...

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Honda CBF 1000 RS:)
13. led 2014 18:25 #18

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj
Pro zajímavost asi nevíte, že Ohlins dělá na CBF stavitelný tlumič :laugh: ovšem trochu dražší cca 25tis... Já plánuju trochu jiný a levnější ale bude to na zakázku vyrobený s větší nosností.
Co se koupě nové motorky týká je to dobrá rada...
Pokud mi někdo napíše, jaká cestovní motorka má nastavitelný podvozek, hmotnost cca 240kg, polokapota vhodná na blbnutí i cestování. S plovoucími bremby 4pístky a v zádu s 4pístky na velký lopatě... Dobrou spotřebou okolo 5litrů na sto s gelovým sedlem atd... Do této motorky už jsem stejně nacpal hodně a nikdo to nezaplatí když ji budu chtít prodat. Najel jsem 23tis a doufám, že snad ještě 20tis najedu... Pokud bych koupil BMW tak dám jen za moto tolik, že mi po všech úpravách ještě zbyde :P. Navíc budu moct jezdit bez strachu na srazy :P CBF...
Honda CBF 1000 RS:)
13. led 2014 18:25 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj
Pro zajímavost asi nevíte, že Ohlins dělá na CBF stavitelný tlumič :laugh: ovšem trochu dražší cca 25tis... Já plánuju trochu jiný a levnější ale bude to na zakázku vyrobený s větší nosností.
Co se koupě nové motorky týká je to dobrá rada...
Pokud mi někdo napíše, jaká cestovní motorka má nastavitelný podvozek, hmotnost cca 240kg, polokapota vhodná na blbnutí i cestování. S plovoucími bremby 4pístky a v zádu s 4pístky na velký lopatě... Dobrou spotřebou okolo 5litrů na sto s gelovým sedlem atd... Do této motorky už jsem stejně nacpal hodně a nikdo to nezaplatí když ji budu chtít prodat. Najel jsem 23tis a doufám, že snad ještě 20tis najedu... Pokud bych koupil BMW tak dám jen za moto tolik, že mi po všech úpravách ještě zbyde :P. Navíc budu moct jezdit bez strachu na srazy :P CBF...

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Honda CBF 1000 RS:)
13. led 2014 18:25 #20

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.894 sekund