Nelze po zimě nastartovat - zkoušel jsem fakt vše.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím,

na podzim jsem si pořídil CBF 600S rv.2007 tj carbec. Nejsem zrovna eso v motorkách, ale zase nerad něco vzdávám a tučně platím servisu.. jediné co mě ale už napadá je se zeptat zde.

Motorku jsem pořídil na podzim, samozřejmě starší. Vyměnili mi v servisu svíčky, seřídili to a vše bylo ok. Zazimoval jsem. Teď na jaře jsem se obrnil trpělivostí, protože jsem čekal problémy se startováním po zimním spánku. Baterie /mám 2/ plně nabité, točí startérem, sitič mám otevřený (zkoušel jsem to i se zavřeným, karbece jsem vypustil, svíčky očistil). Nestartuje. Střílí mi to do výfuku,občas to poškytne a konec. Když jsem to zkoušel z kopce, chytne to ale co motorka zastaví, konec. Nevíte někdo co bych měl ještě udělat, vyzkoušet nebo vyčistit, než to se sklopenýma ušima odvezu do servisu? :)

Děkuji za každou radu.
Petr Karlovy Vary
Poslední změna: 17. úno 2014 15:49 uživatelem ozzzi.
17. úno 2014 15:48 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
Ahoj,
když si to ze začátku začal startovat, blaflo to párkrát? Od toho servisu, jsi ještě něco najel nebo ne? Seřizovali ti podtlaky? Seřizovali ventily?

Nejprve by chtělo zjistit, jestli svíčky hážou jiskru.

Zde napíšu pár možností. Utopené svíčky, špatně seřízený podtlaky, karbec, špatná synchronizace ventilů (seřízení), ucpaný výfuk.
17. úno 2014 19:08 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 3
No asi to bude chtít seřídit volnobèh . Jestli to z kopce chytne a potom zdechne,jsou male otáčky volnobèhu. Pŕi prvním jarním startu mi to chytne vždy až na opáté.
17. úno 2014 20:27 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Zde odkaz, už to tu bylo stačí se jen řádně podívat.Je tam i můj příspěvek, ohledně svíček. Tak to snad trochu pomůže.
hondacbf.cz/forum/2-technicke-otazky-pro...tartuje-a-nestartuje
18. úno 2014 05:58 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, díky za odpovědi, pokusím se reagovat:

Elektikář CZE: Neblaflo právě, škytlo to a konec. Ještě přemýšlím to napojit na autobaterku, Varta co mám v motorce se vybije po 6-8pokusech startu. Ze servisu jsem jel domu 10km a bez problémů, pak jsem zazimoval.
Podtlaky neseřizovali ani ventily.

Svíčky by měli házet když to střílý z výfuku, nebo?
Ucpaný výfuk - to mě nenapadlo, zkusím to něčím protáhnout.

Pátek: volnoběh - je možné že je špatně nastaven, přídám v protisměru hodin, nebo naopak? :)

Jiramat: díky, mrknu se na to.
18. úno 2014 08:55 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj, jestli tam máš svíčky NGK a uchcal jsi to, podle toho jak to popisuješ tak ano je po svíčkách, - osobní zkušenost po dvakráte :( pomůže dát jenom nové, čištění nepomůže jsou v pr...., NGK jsou na to náchylné, a já už je do motorky nedávám, kupuju BRISK a řekl bych že jsou lepší než NGK a levnější a snášejí i uchlastání

dej nové svíčky, pořádně natlučená baterka a musí to jít.
18. úno 2014 09:12 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Já jsem loni po zimě machroval,jak mě chytla na brnknutí startéru.Potom na podzim po nucené dvouměsíční odstávce,při zkoušce ani ťuk.Takže baterka přes startovací kabely z nastartovanýho auta a asi 20ti minutový boj,kdy startér točil,pauza,točil,pauza,až se to jednou jakoby protočilo a buchlo do laufu.A zase hovňajs.Je to stříkačka-při startování jsem přidával a ubíral plyn,až to nakonec chytlo-chtělo to chvilku držet plynem ve vyšších otáčkách a potom už pohoda. Teď v neděli pokus po dlouhé době a šla zase na brnknutí,ani se startér řádně neprotočil-takže babo raď.

Být tebou,tak: ucpaný lauf-neřeš
svíčky-zatím neřeš
volnoběh a jiné nastavení-zatím neřeš
Soustředil bych se na to za pomoci auta+autobaterie docílit nastartování a poté držet chvíli plyn rukou,než se udrží sama a nechat ji prohřát.(zaslechl jsem i hlášky,kdy někdo fénem fouká horký vzduch do sání-pokud je mašina venku na chladu ale nevím)
18. úno 2014 09:37 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0
Podla mna ti nejde benzin.

1. Mas benzin v nadrzi?
2. Ide ti benzin do karburatorov?
3. Mrkni na podtlakovy ventil, ci nemas
odpojene hadice.


BTW, na jednom fore nedavno riesil chalan, preco mu po zime nestartuje masina. Radili mu vsetko, nakoniec mal naopak zapojenu baterku.
Poslední změna: 18. úno 2014 10:26 uživatelem silli. Důvod: Typo.
18. úno 2014 09:46 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Na ""staré" NGK svíčky jsem najel 10km, měnit mi přijde hloupost, vždyť jsou nové, něco musejí vydržet. Zkusím tu autobaterii, nebo to ještě pustit z kopce...

sili:
1) Ano, měl jsem tam 100oktan přes zimu.
2) toť otázka, jak to poznám?
3) Vše je zapojené

Kdyby byla nesprávně zapojená baterka, netočila by startérem.
18. úno 2014 10:38 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
iridiové NGK svíčky jsou velice náchylné na ulití, když se to stane, tak přestanou správně fungovat. Zkus jiné možnosti, ale tato bude asi nejpravděpodobnější. Jinak jak si myslel, to, že ti to z kopce chytlo? Když si přidal plyn, tak to jelo normálně?

edit.:
kdyby byla baterka obráceně, tak by se startér točil, ale nejspíš obráceně - nevím co to je přesně za typ motoru v startéru.
Poslední změna: 18. úno 2014 10:51 uživatelem elektrikarCZE.
18. úno 2014 10:49 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.696 sekund