Nelze po zimě nastartovat - zkoušel jsem fakt vše.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Ale tak když tu motorku na jaře nakopáváš, je celkem dost pravděpodobné že to uleješ...to potom měníš každý jaro svíčky? Věděl jsem že to nebude levná záležitost, ale todle? :D
Když to mám ulité, jak pak dostanu benzin z nádrže, dkyž je skoro zaplavená, aby se to neopakovalo?

Když jsem jel z kopce, chytlo to, než jsem přidal plyn
18. úno 2014 10:56 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
ozzzi napsal:

Ale tak když tu motorku na jaře nakopáváš, je celkem dost pravděpodobné že to uleješ...to potom měníš každý jaro svíčky? Věděl jsem že to nebude levná záležitost, ale todle? :D
Když to mám ulité, jak pak dostanu benzin z nádrže, dkyž je skoro zaplavená, aby se to neopakovalo?

Když jsem jel z kopce, chytlo to, než jsem přidal plyn


já ji radši startuju každé 3 - 4 týdny. (ze začátku se sytičem má nízké otáčky, ale po chvíi se to vyrovná)

Ty když si jí startoval, a na poprvé ti to nechytlo, dal si jí chvíli pauzu, nebo si startoval hned znovu?

Podle toho co píšeš, mě připadá, že máš špatně nastavenou směs (bohatou, nebo chudou). Nehýbal si s tím od odstavení?
18. úno 2014 11:02 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Obávám se že jsem startoval hned znovu.
Směs a její bohatost se nastavuje sytičem, s tím jsem samozřejmě manipuloval, abych našel idealní polohu, bohužel marně.
18. úno 2014 15:50 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
ozzzi napsal:

Obávám se že jsem startoval hned znovu.
Směs a její bohatost se nastavuje sytičem, s tím jsem samozřejmě manipuloval, abych našel idealní polohu, bohužel marně.


Nevím, jestli budou se mnou všichni souhlasit, ale mě bylo řečeno, tam kde jsem kupoval motorku, tak že když nenastartuji na poprvé, tak jí chvíli mám nechat, a poté znovu. A když potřebuješ někam rychle odjet, a na poprvé to nejde, tak v manuálu je návod, jak nastartovat, když to poprvé (podruhé) nešlo (zkus si to najít, postup přesně z hlavy nevím, a byli to hrátky se sytičem a plynem).

A vypadá to, že si si ulil svíčky!
18. úno 2014 18:51 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
Nazdar, tak já se podělím se svou zkušeností. Minulej rok na jaře jsem dal seřídit karbece a nechat zkontrolovat ventily, a pak jsem udělal největší debilitu v životě, nechal jsem to na mrazu a že to pak nastartuju. No zkrátím to, už jsem to nikdy nenastartoval. Koupil jsem nový svíčky, a pak to chytlo normálně. Takže jak to uleješ, tak ty svíčky prakticky můžeš vyhodit. Já to dělám tak, že startuju každý asi 3 neděle a startuju pořád, i když 2x až 3x za zimu baterku nabijím.
CBF má celkově problém se studeným startem, už se to tu řešilo mnohokrát. Přijde mi, že když se baterka vyflusne po osmi pokusech startovaní, tak už nebude nic moc a řešilo se to tu, že když je baterka špatná, ale pocitově točí jako ďas, tak už nestačí na pořádnou jiskru.
Já teď budu kupovat nový iridiový svíčky, tak se pak podělím, jestli dojde ke zlepšení studených startů.
Takže moje rada je: výměna svíček, nabít baterku a mělo by to chytit. Pokud máš strach, tak to nejdřív dej někam poštelovat, já to měl tady:
www.motoservis-cizek.cz/
Jsem taky z KV, teda spíš z přilehlé galaxie ;o)
19. úno 2014 07:58 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Asi máte pravdu pánové, zkusím to ještě s autobaterií, za to nic nedám. Pak vyndám svíčky a mrknu se zda házejí jiskru. Koupím případně nové - Doporučily by jste mi ty Brisk, nebo Denso? a když to ani pak nepůjde tak Motoservis Ćížek.

Jantar_350: Kolik tě to stálo ? :)
19. úno 2014 08:04 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20
ozzzi napsal:

Asi máte pravdu pánové, zkusím to ještě s autobaterií, za to nic nedám. Pak vyndám svíčky a mrknu se zda házejí jiskru. Koupím případně nové - Doporučily by jste mi ty Brisk, nebo Denso? a když to ani pak nepůjde tak Motoservis Ćížek.

Jantar_350: Kolik tě to stálo ? :)


Takle ti to řeknu, oni můžou házet jiskru na vzduchu bez tlaku, ale v tlaku, házet nemusejí!
19. úno 2014 08:41 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
ozzzi napsal:

Asi máte pravdu pánové, zkusím to ještě s autobaterií, za to nic nedám. Pak vyndám svíčky a mrknu se zda házejí jiskru. Koupím případně nové - Doporučily by jste mi ty Brisk, nebo Denso? a když to ani pak nepůjde tak Motoservis Ćížek.

Jantar_350: Kolik tě to stálo ? :)


kontrola ventilových vůlí, seřízení a synchronizace karburátorů a dotažení ložiska v krku suma sumárum 1600,-
Poslední změna: 19. úno 2014 09:33 uživatelem Jantar_350.
19. úno 2014 09:31 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
To jde, mě stála výměna svíček 2600kč v Čankově. Nikdy více. Teď už bych si to udělal sám. Na ty karbce bych si ale netroufnul.
19. úno 2014 15:00 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72
Nestahuj gatě,brod je daleko - rozvášni to přes auto,kdyby to bylo kritický na svíčky je vždycky času dost.
Jinak můj model má iridiovky v základu a jak jsem psal taky byl problém a propadal jsem zoufalství.
19. úno 2014 17:46 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.505 sekund