CBF 1000

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma CBF 1000

Marty11 napsal: Malpe, když tě něco chytne za srdce tak odpustíš každý šrám... :laugh: :laugh:


Zdarec Marty , mě je to samozřejmě jedno kdo co koupí , odpustí - neodpustí . Určitě to bude taky bezva mašina .
Na druhou stranu pokud chci mašinu s nájezdem kolem 20tis. km , tato měla (NA TACHECU ) něco přes 31tis.km a vidím už měněnou rozetu ,tak bych byl v tomto směru obezřetnější , nebo se smířil s tím , že může mít kiláků klidně i pár desítek tis. navrch . Stejně je to jedno a pokud s tím nejezdil debil tak to nepoznáš .
17. kvě 2017 18:07 #31

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma CBF 1000

Tak já má takovou menší zkušenost z autorizovaného servisu Honda. Mám najeto kolem 30 tis. a při posledním servise mi servisák říkal, jestli nechci vyměnit řetězovou sadu. Ještě jsem ho odmítl, protože jsem se na ni díval a připadá mi OK. Řetěz vytahaný není, rozeta mi taky nepřipadne nijak vychozená. Moto jezdí spokojeně dál, mez jakéhokoliv problému. Tak možná, to byl jeden z těch co to nechal udělat. Ale těžko říct.
17. kvě 2017 20:39 #32

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma CBF 1000

Ahoj
Neskoro som si vsimol toto vlakno.

Keďže je uz moto kúpená, tak uz len rady co riešiť :
- Givi plexi je sice super ochrana ale inak je NAHOVNO. Ohýba sa pri vyšších rychlostiach, výrobca albisticky píše max prípustnú rýchlosť tuším 100 alebo 120kmh. Už pri 130 sa viditeľne ohyba a ro nehovorím o vyšších. Mne velmi rýchlo začalo praskat okolo dier a jedneho dna sa mi tam v rychlosti cca 100kmh ulomilo. Takže moja rada, daj to dole a rýchlo predaj. Pred pár rokmi som tu o tom písal v jednom vlakne hladaj moje príspevky, kľúčové slovo Givi... Alebo - jazdi pomaly ;)
Sme tu viacerí co sme veľa experimentovali s plexi na SC64, zda sa ze najlepsim je Puig (Malp, JinT..) ale ani to neni dosť hrubé ale vydrží oveľa viac ako Givi. Ja sám som nakoniec skončil s originálom a deflektorom od MRA (X-screen).
Ked už budeš dávať iné plexi, veľmi doporučujem okolo každej diery na uchytenie nalepit z oboch strán kúsok kvailtnej transparentnej bezpecnostnej fólie ktorá sa používa na okná na budovách alebo autách - zamedzíš resp. výrazne obmedzíš praskanie plexi od dier. Videl som to na kazdom plexi, aj originále...
- daj si tam nejaký padák alebo aspon tie štuple (neviem ako sa to v češtine volá :)). Padák od Givi rezonuje a motorka potom vibruje cca od 5000ot ale je pekný (vela sa tu o nom písalo). SW motech je škaredý a nikto z nás ho nemal. S inými skúsenosti nemám.
- Vymen čím skôr ložisko v krku za kuzelikove (nie originál!) a daj to spravit niekomu kto sa tomu rozumie. Kmitanie riaditiek tým zmizne - všetkým nám to pomohlo. Hladaj vo fóre, je tu veľa o tom popísané, aké tam dať, kde ho kúpiť...
- daj si tam kvalitné žiarovky do predného svetla
- platničky len originál Nissin, tie sa osvedčili najviac.

Ešte k tej rozete to čo spominal Malp napadlo aj mňa, ten km nájazd sa mi zdá relatívne málo aby bola menena reťazovka, na druhej strane záleží ako sa o ňu majiteľ staral. Mne vydržala 45tis a stále jazdí aj keď už by to chcelo vymeniť. Ale ja som poctivo čistil a mazal (neznášal som to!).

Inak je to pekný čierny "čuník" , gratulujem a radi ta osobne stretneme na zraze :)
Veľa šťastných km prajem :)
Díky: Wiki
17. kvě 2017 21:56 #33

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma CBF 1000

Pozerám že som sa nejak rozpísal :D
Díky: Wiki
17. kvě 2017 21:57 #34

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma CBF 1000

Ešte ma niečo napadlo, doporucujem skontrolovať v akom stave máš alternátor /vinutie statora, originálne často odchádzalo.
Najjednoduchšie je zmerať dobíjanie na volnobehu a v otáčkach a pripadne ohmetrom odpor jednotlivých vinuti a ci neni prieraz na kostru. Ak to neni 100% je veľká šanca ze to odide. Ak máš moto do 7 rokov od 1 registrácie da sa to stále reklamovať v Honde.

Podrobný navod ako to skontrolovať je v servisom manuále, ak bude treba hodim to sem (v angl jazyku) alebje tuším aj na motorkaroch.cz
Díky: Wiki
Poslední změna: 17. kvě 2017 22:10 uživatelem boco818.
17. kvě 2017 22:08 #35

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
18. kvě 2017 19:28 #36

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma CBF 1000

Je to sranda do teď měl z nové motorky radost teď zjistil co má všechno udělat :woohoo: :woohoo: hlavně jezdit---
Honda CBF 1000 RS:)
Díky: Wiki
19. kvě 2017 10:53 #37

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 68
  • Obdržená poděkování 8

Odpověděl Wiki pro téma CBF 1000

Neboj. Budu. Tesim se jak malej sysel.
Wiki
19. kvě 2017 10:54 #38

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma CBF 1000

Samozrejme som ta nechcel znechutiť :)
CBF1000F je super stroj, chce to ho len trošku doladiť a bude verne slúžiť
Díky: Wiki
19. kvě 2017 11:47 #39

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma CBF 1000

No hlavně doraž na sraz a tam si můžeš pokecat kdo co s ní zažil poznaš super partu která se okolo této motorky drží a navíc když to dáš i s motoškolou tak se zrovna s nový strojem můžeš seznámit v extrémních situacích a poznáš jak se chová...
Osobně jsem zvědavý na tvé dojmy s tím velkým plexi podle mě je taky na hovno pro mě i ten puig je měkký ale když ho tam nemám chytali jsme nepříjemný turbulence hlavně Klára.. ona mě tak trochu převyšuje a já neladím plexi na svojí ale na její hlavu :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
Díky: Wiki
21. kvě 2017 21:50 #40

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: Pacous
Vygenerováno za 0.907 sekund