Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Elbow down

Elbow down 26. čvc 2018 16:03 #1

  • Luhamoto
  • Avatar uživatele Luhamoto
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 62
  • Karma: 8
Ať neplevelíme jiné téma, přenesu diskuzi sem. Popravdě nad loktem jsem v souvislosti s CBF nikdy dříve neuvažoval, v podstatě ani loket jsem nikdy dříve neřešil a ani nezkoušel. Dnes jsem si proto zkusil na netu najít nějaké foto se silniční motorkou. Našel jsem jen KTM viz foto. Určitě souhlasím, že jezdecký styl je alfa omega. A musí jít tělo dovnitř, to každopádně. Přesto určitý náklon tam musí být a ten náklon není už zrovna malý, proto na turistikách určitě bych nezkoušel. Já v tom Brně zkoušel jít kolen dolů a vpřed, ono ti to vlastně to koleno natlačí zpět k motorce. Což není zas takový problém, horší asi bude se na CBF poskládat. Přeci jen ta ergonomie oproti CBR a podobným je dost jiná. Stupačky jsou níže a to částečně omezuje vysednutí, pokud chci mít druhou nohu na stupačce, pak se dostanu do bodu, kdy sice jednu nohu mám na stupačce, ale pak na druhé straně, abych dostal koleno dolů, musím dát větší náklon a ozve se mi při kolínku stupačka na asfaltu. Možná někdo vyšší to dá s přehledem, mě už toto poměrně limitovalo. Takže buď nižší sedlo, nebo výš stupačky. A s tím náklonem souvisí i ta pneu - profil. S horní částí těla při kolínku ještě nijak pracovat neumím, což svědčí i ten můj ,,styl 90´". Ale aspoň inspirace vyzkoušet zas třeba něco nového. Psal jsi Jindro, že jsi byl již na několika jízdách na okruhu i na motoškolách. Můžeš sem dát nějaké poznatky, ohledně jízdy na loket? Co tam učí, nebo nebo co třeba naopak nedělat? Neříkám, že se někdy dostanu na loket, ale třeba lépe se na moto poskládat, to by mi pomohlo.

This image is hidden for guests.
Please log in or register to see it.
Poslední úprava: 26. čvc 2018 19:42 od Luhamoto.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 26. čvc 2018 19:42 #2

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2577
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Hele já jsem ve finále motoskolu sport neřešil a letos ani měnit styl nebudu podle mě u me motorky jde spíš o hezkou fotku a proto se nebudu snažit tímto stylem zrychlit stejně tak mě ani jízda na koleno mě na začátku zpomalila na normální CBF bych o tom neuvazoval je potřeba si uvědomit za mám podvozek v podstatě ze supersportu a jak se nainstaluje přeparkování nemám žádný limit šel dolů padák i centrální stojan v kategorii začátečníků jezdím se SS a nemůžu říct že by to nešlo jízda na koleno nebo loket je pro mě spíš o posezu než o náklonu řekněme že náklon bude jako když jsem si dřív skrtal stupackoj nebo centralem pod 40st už to prostě nejde ani na SS a vzhledem k tomu že jsem spíš vyšší postavy tak je to opravdu jen o tom jak se srovnat na moto...
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 26. čvc 2018 19:49 #3

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2577
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Líbí se mi jak to hezky popisuje tenhle kluk je zase pravda že já mám opravdu rovný a široký riditka ale víš co já se snažím dostat dopředu a k zemi jestli budu mít skrtnuty slider na loktů mi je jedno ale už jsem si zkoušel pocit držet loket u kolena a je to už jen malý kousek pro člověka ale velký skok pro mě... :woohoo: :woohoo: teď letos mám jet ještě jednou s okruhari tak se budu drilovat hlavně ve správném koleni a posezu a pak jedu s Lisym na Most tak uvidíme to je zase trochu jiná škola... Pro mě je důležité si to užít a ani mi moc nevadil Poser proužek nebo panenský slider ikdyz je asi lepší ho nemít :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 26. čvc 2018 19:52 #4

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2577
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Jinak CBF-ek na koleno taky moc nevidíš a kolik je vidět na okruhu lidí co se na moto kroutí jak hadí jen aby si skrtli to ti nemusim říkat a to mají SS...
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 26. čvc 2018 20:29 #5

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2577
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Ještě pošlu tento odkaz člověk se srsnoj rovnat nemůže ale je vidět že i na nahaci to jde a moje stavba se od té jeho mnoho neliší goo.gl/images/bVr4rA
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 26. čvc 2018 22:22 #6

  • Luhamoto
  • Avatar uživatele Luhamoto
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 62
  • Karma: 8
Jo ten němec to ukazuje dost názorně. To jak drží to řídítko jsem si nikdy nevšiml. Asi to bude nutnost, to jsou právě ty detaily, co dělají pak ten celek. I ten postup vysedání musím lépe zkoordinovat. Zkusím najít v okolí nějaký plácek, když letiště už je zabrané. A vyzkouším co půjde zlepšit. Sršen a ta jeho moto je dost nízká skoro jako supersport.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 27. čvc 2018 11:56 #7

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2577
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Hele je to opravdu už jiný styl na silnici tohle v podstatě nepatří... já si to budu zkoušet na parkovišti atd... navíc si myslím, že to bude spíš přinášet v začátku zpomalení... ale nemyslím si nutně, že by jsi se na to měl připravovat déle než na koleno v podstatě je to standartní vysednutí jen víc líbáš zrcátko... jde o to, že je nežádoucí vysedat víc než na půl prdele protože při highsideru už nic nezachráníš protože jsi mimo motorku... takže prostě vystupuješ... Ale vedle Sršňové jsem stál a je to v podstatě rozměrově klasický naháč se špičkovým podvozkem a zvednutýma stupačkama… To mám v podstatě taky takže podvozku se nebojím brzdy mě trochu zase trápí budu ještě řešit lepší kotouče... a motor by měl být v podstatě už skoro tam, kde chci ještě samozřejmě mám námět na zlepšení ale to opravdu až bude čas.... zapravuji na AirBoxu společně s podsedlovkou a novými plasty... následně finální odbrždění a budu ready motorku prodat už nebudu vědět co mám rozrejpat :woohoo: :woohoo: :woohoo: myslím, že bych se mohl dostat přes 90kw a 110Nm a s odlehčením okolo 210kg... to bude velmi slušná polokapota… pro kategorii Naked…. kde bych si chtěl příští rok zajet aspoň dva závody. A pak se uvidí co dál... hlavní cíl je nepadnout takže nejet na 100% :evil: :whistle:
Honda CBF 1000 RS:)
Poslední úprava: 27. čvc 2018 11:58 od JinT.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 27. čvc 2018 11:59 #8

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2577
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Jestli se odhodlám závodit mám ještě námět sundat cca 10-15kg ze sebe :woohoo: :woohoo: to by mělo být nejlevnější ale asi nejvíc problematické B)
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 27. čvc 2018 14:38 #9

  • Pacous
  • Avatar uživatele Pacous
  • Offline
  • Administrátor
  • Příspěvky: 908
  • Obdržená poděkování 41
  • Karma: 8
Tyjo, tohle bude tak trochu privatni vlakno pro vyvolene. :-) Ja jsem letos nadsenej z toho, ze jsem asi konecne po 12 letech pochopil, jak se asi skutecne ma ta motorka v zatackach vodit. Ted bude dalsi krok - zazit si to! A pak muzeme pokracovat dal a priblizit se aspon naznakem ke kolinku. Takze rad ctu vase prispevky, motivuje me to k dalsimu rustu. ;-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Elbow down 27. čvc 2018 18:36 #10

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2577
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Na kolínko je fakt asi nejlepší ten okruh jinde to nemá smysl zkoušet já potřebuji nějak parťáky tak dej vědět a nekam pojed vyvetrat a vyhnat pavouky je fakt že CB1300 jsem tam moc nepotkal ale to ani CBF :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Moderátoři: Pacous, Damon
Vygenerováno za 0.173 sekund