Elbow down

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Elbow down

Výhoda okruhu je, že si můžeš dovolit relativně bezpečně vyzkoušet věci, které v provozu by mohly být dost nebezpečné. Ten okruh je dost široký, takže i brzdy z větší rychlosti, pokud správně neodhadneš neznamená hned pád. Ale důležitá věc je to, že si to můžeš vyzkoušet. Dokáže to v provozu dost pomoci, máš něco vyzkoušené a dokážeš to pak uplatnit v praxi. Další dobrá zkušenost je, ,schválně" nepadat, hodně situací se dá ještě zachránit.
08. srp 2018 08:51 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Elbow down

To je přesně ono když to nechceš vzdát a máš něco málo natrenovano dá se ustát hodně dost lidí zafixuje pohled ztuhne a rozlouci se ... Ale to neříkám proto že bych si myslel že už s tím nikdy neslehnu.. ale je fakt že se dají ustát nárazy do svodidel atd ..
Honda CBF 1000 RS:)
08. srp 2018 19:49 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Elbow down

Tak zase něco k debatě o tom, jak být rychlejší na trati. Včera jsem narazil na celkem slušná videa o tom, jak jezdit rychleji na okruhu, jaké nejčastější chyby jezdci dělají. Je tam dost užitečných rad, stojí za to mrknout. www.youtube.com/channel/UCzjILZxaqNI0FM_XPPkcRJw/videos
Zaujalo mě tam srovnání, jak musí jezdec na šestistovce volit jinou stopu než na litru. A je to logické, protože šestka musí být na výjezdu v otáčkách jinak nejede, ale litr díky výkonu volí přímější stopu pro to, aby mohl rychleji zrychovat.

Poslední změna: 14. srp 2018 07:19 uživatelem Luhamoto.
12. srp 2018 18:26 #23

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Elbow down

Já jsem asi koukal na něco podobného ale ta taktika je tak náročná, že můj mozek jí už asi nepobírá... jsou totiž pro každý okruh trochu jiná pravidla a většina zatáček má nějaký další fígl... pro nájezd do druhé... a navíc na trati na 90% nejsi sám a vždy se tam v ideálu aspoň chvilku někdo plete takže z něj musíš vyskočit... Po následování instruktora v pekelném tempu(mém zatím nejrychlejším měřeném kole 2:38:xxx) jsem zjistil že ani snad km tratě nejedeme v ideální stope protože se furt někdo motá... ale ta trať je tak široká, že jediná taktika byla nebrat rychlost a využít co nejvíc ze zbytků obsazené trati...
A další hezká rada... pokud máš pomalou motorku musíš odstartovat co nejlíp a pak ostatním vždy posrat nájezd a výjezd v zatáčce musíš být dobrej… a tomu říkají defenzivní stopa... nesmíš bránit jízdě ale jet si svoje můžeš a když se umíš dobře plést je to tvoje výhra... není to můj případ já nikoho za sebou držet nepotřebuji ale je to taky sranda tohle slyšet...
Honda CBF 1000 RS:)
13. srp 2018 09:14 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Elbow down

tak jsem se tolik těšil na fotky a skoro žadny nemám... :silly:


Honda CBF 1000 RS:)
13. srp 2018 12:30 #25

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Elbow down

žadny kolena na fotce nemám zachycený ta první je z retarderu před cílovkou takže v podstatě nejpomalejší zatáčka...
Honda CBF 1000 RS:)
13. srp 2018 12:31 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Elbow down

Pěkné foto a zajimávé výrazy borců. :laugh: :laugh:
Poslední změna: 14. srp 2018 07:18 uživatelem Luhamoto.
14. srp 2018 07:18 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Elbow down

no ona tohle byla v podstatě vracečka rychlost tak na jedničku byl to retarder před cílovkou... trochu mě štval ten fotograf, protože z tohoto místa jsem vyjížděl dvakrát po zadním a myslel jsem že aspoň jednou to zaznamenal.... navíc po celé trati jsem asi ve třetí rozjížďce už jezdil po kolenu... ale on fotil Aprilie, Triumpfy, Lamináty... a na nás kašlal co na tom , že jak já tak Martin(VFR800 stará babička a má ještě míň fotek jak já) jsme je v naší skupině všechny předjížděli... šli jsme postupně až do rychlých ale na Džihád neboli extra rychlé jsme si netroufnuli...) v naší skupině jezdilo jen CBR 1000RR rv 2015+/- ten jezdil stejně jak já nedal se předjet... a CBR 600f ten jel jak z partesu párkrát jsem ho předjel, ale musím uznat že jsem ho třeba i pustil zpět, protože ke konci ježdění jsem byl utahanej a prostě byl rychlejší... ale fotografoj jsme nebyli asi dost fotogenický... :angry:
Honda CBF 1000 RS:)
14. srp 2018 08:10 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Elbow down

jo nejlepší hláška kterou jsme slyšeli byl tam ukecanej kluk na upravené R6 laminát otočený řazení fakt vše co má mít závodní motorka... ale on prostě nejel většinou jsem ho během 20kol 1-2x předjížděl.. a stáli jsme u jeho motorky a on se tak rozhlídnul a říká ´´támhle na tom ať už je to cokoli ´´ jezdí kluk hezky já koukám a on ukazuje na mojí CBF já mu říkám no to je moje jak cokoli??? :woohoo: :woohoo: :woohoo: to je rok výroby 2010-2014,2015,2016,2017,2018 :blink:
Honda CBF 1000 RS:)
14. srp 2018 08:14 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44

Odpověděl Pacous pro téma Elbow down

Ja si myslim, ze dalsi level by mel byt, ze to postavis cele od nuly. Prestavet 90 procent uz umis, tak ted uz jen tech zbyvajicich 10. :-) Neco jako je Orange County, tak bys mel Tauchman Custom Bikes (TCB).
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
14. srp 2018 09:14 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 1.181 sekund