Defekt pneumatiky

  • Příspěvky: 59
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Čahec pro téma Defekt pneumatiky

konvajsr napsal: Vozim odjakziva sprej na opravu od Motulu.Loni jsem si poridil tu samou opravnou
sadu co ma Pilulkin,lec 2 krat jsem pichnul kolo a vzdy mi ten sprej-i ta sada
byla k nicemu-poprve jsem prejel asi centimetrove sklo-a dira v nove gume asi
1.5 cm a podruhe na dalnici-nez jsem stihl nekam bezpecne zastavit-na kraji tak
mi guma sjela z boku z rafku,tudiz kamarad-odtahovka do Tranzita.Vse se ale vzdy
odehralo max 200 km od baraku.Nekde na dovolene-tak to me desi porad.A nebo si
koupit Urala se sajdou-nebo i k CBFu a vozit nahradni kolo na sajde.


Pořídím sadu i sprej... :)
Jinak dnes objednána MICHELIN RAOD PILOT 4. Jsem na ni zvědav... :)
Poslední změna: 30. čvn 2014 17:43 uživatelem Čahec.
30. čvn 2014 17:42 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 246
  • Obdržená poděkování 22

Odpověděl standaCBF pro téma Defekt pneumatiky

Ja vozim taky tu sadu.
Akorat me trochu prekvapuje na tom odkazu ze je napsano ze je to jen na havarijni dojezd. Ja jsem tim normalne zalep[il a jezdil jsem na tom asi dalsi 2 roky normalne. Vzdyt v pneuservisu neudelaji vubec nic jineho nez ze tam taky strci knot (pravda pri sundane pneumatice, takze lepe vidi jak je ta dira i zevnitr a tudiz tam pak knot mohou odriznout z obou stran, kdezto takhle na silnici to odriznu jen z vnejsku.
01. čvc 2014 15:48 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 85

Odpověděl keith pro téma Defekt pneumatiky

Píchli, spíš prořízli jsme gumu loni před dovolenou. Po cestě kolem krumlova se břit zalamovacího nožíku prodral až dovnitř. Následovalo pomalé ucházení, které se ¨během 24h zrychlovalo. Zkušenost s tamními pneuservisy nenbyla nijak valná. Ve většině nás odmítli se slovy, že lepení motopneu si nelajznou. Před Českými budějovicemi nám prodali "slime" teutou hmotu, kterou nám nalili do gumy a pak dofoukli. Výsledkem bylo zacelení rány touto hmotou, která na atmosféře vytuhla. Pokud by šlo o "bodnou" ránu, pak by to nejspíš stačilo. Podle prodejce se tohoto preparátu hojně využívá do pneumatik sekaček a podobné techniky, kde hrozí časté defekty. Nicméně nás tento preparát zklamal do 24h a guma začala opět ucházet a problém s pneuservisy vyřešil jeden spolek motonadšenců, který nám gumu zalepil klasickým hříbkem zevnitř a byl klid až do luhačovic, kde se objevilo plátno. Koupili jsme pak knoty, které jsme ale od té doby nepotřebovali. Podotýkám, že i knám bylo sděleno, že jsou primárně určeny pro nouzový dojezd a za opravu se považuje až hříbek zevnitř (motoguma nemá skoro žádný běhoun, tedy ta moje a pak hrozí uvolnění knotu a následně defekt větší původního o rozvrtanou díru oním přiloženým nebozezem). Za sebe můžu říct, že vozím sadu knotů bez bombiček, telefon, nabíječku telefonu a toaletní papír :-)

chro chro
01. čvc 2014 19:52 #13

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Defekt pneumatiky

Keithe,ja mam spis pocit,ze jsi pichl v te garazi na fotce-toho bordelu tam
cheche.S tim Slime jsi me malinko dostal-obcas uvazuji o koupi toho Slime
i s prilozenym kompresorem od Bikers-Crown.Tak to prdim.Takove rady jsou nejlepsi
ze zkusenosti nas motouzivatelu bo reklama ti rekne jen-super,nic lepsiho neni.
Ano,ma pravdu pan Keith.V poradnem motoservise ti z vnitrni strany daji takovy
hribek,spousta lidi co znam s takto opravenou gumou najela spousty km-lec napr.
na takove 200 konove ZZ-R 1400 a ji podobnych-by to asi nebylo to prave orechove,
nevim.Kamaradovi po koupi Hondy CBX 750 cosi rachotilo v zadnim rafku-neresil to
az pri vymene zadni gumy-asi po 20.ti tisic km mu z ni vypadl-SROUBOVAK!!!Kamarad
jezdi zasadne-jak dobytek-a nevadilo to cheche.
02. čvc 2014 09:07 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2757
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Defekt pneumatiky

Ahoj
Hele já jsem si ten Keithuv příspěvek spíš domýšlel nevím proč jsme měl půl textu za hranou asi to udělala ta fotka.

Každopádně oprava gumy je o hubu a je lepší gumu vyměnit. Je fakt, že v pneuservisu ti tu gumu udělají zevnitř a pořádně guma se brousí pak se knot ještě zalepí vše zevnitř. Takže na silnici to nemůžeš udělat správně.

Pokud byla řeč o přípravku, který zabraňuje píchnutí nějakou dobu jsem to vozil v autě. Problém s kmitáním atd. Jde o to že ta hmota je stále tekutá a v kole se točí ovšem nerovnoměrně. Proto začne kolo kmitat a ikdyž jsou na to tabulky kolik tam nalejt většina lidí co znám už si to podruhé do kola nedala. Dokonce mám i příběh party která jela někam na Ukrajinu a na slovensku to škrabaly z gum pryč.
Honda CBF 1000 RS:)
02. čvc 2014 15:04 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 59
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Čahec pro téma Defekt pneumatiky

Za sebe můžu říct, že vozím sadu knotů bez bombiček, telefon, nabíječku telefonu a toaletní papír :-)

Za sebe můžu říct,že telefon,nabíječku taky. :)
Ale uprostřed divočiny přes noc ve stanu prostě nebylo kde dobíjet... :)
Jinak dnes je středa,ráno jsem pumpoval opět zadní gumu,dojel do práce,cca 15 km a přes tu dírku vlhký skvrny..jestli nebyl sprej prošlej netuším....ted odpo jedu na přezutí....
Poslední změna: 02. čvc 2014 15:22 uživatelem Čahec.
02. čvc 2014 15:19 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 59
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl Čahec pro téma Defekt pneumatiky

Jinak tohle je ono...

02. čvc 2014 15:42 #17

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Defekt pneumatiky

Klepem na drevo!! na bezduši raz defekt a na dofúkanie dojazd domov,ale svoje som si odmakal na dušovkách ale k veci,na cestách opraviť čím ide,opravná sada,sprej,je to jedno hlavné je prísť BEZPEČNE domov a šup s ňou do servisu,vyhodiť alebo komu je lúto dať dušu,záleží od velkosti poškodenia.
02. čvc 2014 17:28 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 21
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Zbyněk272 pro téma Defekt pneumatiky

Taky se přidám se zkušeností. Defekt jsem chytil 2x...naštěstí pomalý a zjistil jsem to až druhý den v garáži. Poprvé jsem to zalepil antipichem (dírka po malém drátku jak z ocelového kartáče), drželo a gumu jsem dojezdil. Podruhé nějaký hřebík, zalepil jsem to knotem a taky v pohodě. Do prodeje motky jsem najezdil asi 2,5 tis km i s plnou zátěží a z gumy neubyla ani desetinka tlaku. Samozřejmě ale záleží na díře :laugh:
02. čvc 2014 20:44 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 85

Odpověděl keith pro téma Defekt pneumatiky

PŘÍTOMENExpert CBFPříspěvky: 115Karma: 2Píchli, spíš prořízli jsme gumu loni před dovolenou. Po cestě kolem krumlova se břit zalamovacího nožíku prodral až dovnitř. Následovalo pomalé ucházení, které se ¨během 24h zrychlovalo. Zkušenost s tamními pneuservisy nenbyla nijak valná. Ve většině nás odmítli se slovy, že lepení motopneu si nelajznou. Před Českými budějovicemi nám prodali "slime" teutou hmotu, kterou nám nalili do gumy a pak dofoukli. Výsledkem bylo zacelení rány touto hmotou, která na atmosféře vytuhla. Pokud by šlo o "bodnou" ránu, pak by to nejspíš stačilo. Podle prodejce se tohoto preparátu hojně využívá do pneumatik sekaček a podobné techniky, kde hrozí časté defekty. Nicméně nás tento preparát zklamal do 24h a guma začala opět ucházet a problém s pneuservisy vyřešil jeden spolek motonadšenců, který nám gumu zalepil klasickým hříbkem zevnitř a byl klid až do luhačovic, kde se objevilo plátno. Koupili jsme pak knoty, které jsme ale od té doby nepotřebovali. Podotýkám, že i knám bylo sděleno, že jsou primárně určeny pro nouzový dojezd a za opravu se považuje až hříbek zevnitř (motoguma nemá skoro žádný běhoun, tedy ta moje a pak hrozí uvolnění knotu a následně defekt větší původního o rozvrtanou díru oním přiloženým nebozezem). Za sebe můžu říct, že vozím sadu knotů bez bombiček, telefon, nabíječku telefonu a toaletní papír quote="JinT" post=11189]Ahoj
Hele já jsem si ten Keithuv příspěvek spíš domýšlel nevím proč jsme měl půl textu za hranou asi to udělala ta fotka.

Každopádně oprava gumy je o hubu a je lepší gumu vyměnit. Je fakt, že v pneuservisu ti tu gumu udělají zevnitř a pořádně guma se brousí pak se knot ještě zalepí vše zevnitř. Takže na silnici to nemůžeš udělat správně.

Pokud byla řeč o přípravku, který zabraňuje píchnutí nějakou dobu jsem to vozil v autě. Problém s kmitáním atd. Jde o to že ta hmota je stále tekutá a v kole se točí ovšem nerovnoměrně. Proto začne kolo kmitat a ikdyž jsou na to tabulky kolik tam nalejt většina lidí co znám už si to podruhé do kola nedala. Dokonce mám i příběh party která jela někam na Ukrajinu a na slovensku to škrabaly z gum pryč.[/quote

]
chro chro
02. čvc 2014 21:31 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.322 sekund