Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl patek pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

Od doby,co hlidam tlak v gumach,stavim předpètí zadniho tlumiče podle váhy spolujezdce nedřu nic. Před dovolenou sem mènil zadní gumu, kvuli technické a od té doby mi nespolupracují gumy. Na hornetu dam koleno na zem v pohode,na fífè nikdy. S cbf su max spokojeny.
Pisu leh e opiveny z mobilu.
24. zář 2014 17:52 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl patek pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

Chtel bych vyzkoušet ghymkhau. Cbf je na rychlou plynulou jízdu skvelá.Problém je ostré jeżdèní. Začne se chovat jak koza.Nebrzdí,staví se na prední a je problém ji dostat do zatáčky.
24. zář 2014 18:13 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 940
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

patek napsal: Chtel bych vyzkoušet ghymkhau. Cbf je na rychlou plynulou jízdu skvelá.Problém je ostré jeżdèní. Začne se chovat jak koza.Nebrzdí,staví se na prední a je problém ji dostat do zatáčky.


I ty rouhači!!! Jen se neboj Keith už staví hranici! :laugh: A jak napovídá tvůj nick již v ,, Pátek".

Někdy se divím, jestli skutečně jezdíme na stejných motorkách?
Trochu nerozumím té poslední větě ,,Nebrzdí,staví se na přední a je problém ji dostat do zatáčky."
Jak to myslíš? Trochu se mi vylučuje to, že nebrzdí a přitom se staví na přední. Ono většinou předpoklad k postavení na přední jsou dobré brzdy.
24. zář 2014 22:24 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2757
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

Ahoj
Je pravda že hranice se bude hodit protože bude zima :woohoo: ovšem brzdy CBF jsou opravdu .... Na šestku je možná chápu ale když je dají i na litr tak tam jsou opravdu špatné... V jednom to nepoznáš ale pokud jedeš 12km z kopce tak jsou brzdy pěkně měkké. A o stavění na předek nemůže být řeč. Pokud si nechceš udělat z předních vidlic luk :woohoo: Prostě CBF není hornet... :evil: Ovšem mezi námi musel bych se kouknout, ale nemá šestka hornet stejný přední brzdy jako CBF zadní určitě ano...(protože z ní mám kotouč :woohoo: )
Honda CBF 1000 RS:)
25. zář 2014 06:59 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

No, že motorka nejde do zatáčky je přece normální, proto přece brousím dorazy a boty každej kruháč. Hele, jestli vono to místo v motorce nebude spíš v hlavě B) V Luhačkách nám můžeš krasotinu zapůjčit, my ti ji zodpovědně naučíme zatáčet ;)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
25. zář 2014 23:43 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 917
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 96

Odpověděl boco818 pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

ved ja nevravim ze do zatacky nejde, ona prave ide az prilis! :evil:
26. zář 2014 00:36 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl patek pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

No,moc sem příspěvek zkrátil.Psal sem pod vlivem.
Pokud na fífu příliš tlačím,přestane podvozek stíhat.Při ostrém brzdění z vysoké rychlosti dou přední vidle na doraz,zadní kolo začne odskakovat(ozve se zadní abs).
A nastane problém ji dostat do větší zatáčky,protože optimální bod na zatočení sem díky
zvadlým brzdám přebrzdil.
28. zář 2014 09:14 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

Potom si pravděpodobně přesáhl použitelnost cestovní motorky, a je čas přesedlat. Škoda že si nebyl v Luhačkách, mohli jsme to tam rozebrat. Otázkou zůstává, proč tímhle způsobem jezdit na motorce určené k cestování. Ona je super, když se používá pro věci na které je stavěná.
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
28. zář 2014 11:02 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl patek pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

Je, dobre to cist cele, co sem napsal.Jeste se k tomu vratim,na co sem reagoval. Ted sem s vratil z pohrbu a trachty kolegy, co sem ho vozil.65 a rak. Posledni cestu v urne na moto. Ted ssdim u piva. Pokecame zitra.
28. zář 2014 14:23 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2757
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Broušení stupaček, hlavního stojánku, sliderů, ...

V tomhle případě jsou všechny debaty mimo.... takže ho pořádně zapij. Svět není fér. Svině tu jsou a dobrý lidi odchází.
Honda CBF 1000 RS:)
28. zář 2014 19:54 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.606 sekund