Bob650, klubový člen, se s námi podělil o své zkušenosti s montáží centrálního stojanu na model Honda CBF 600. Modely Honda CBF 600 r.v. 2009 nejsou standardně vybaveny centrálním stojanem. Pouze verze s ABS jej mají v základu již od výrobce. Ostatní modely mají pouze pohotovostní boční stojan.
Ačkoliv zarytí příznivci sportovní jízdy na motocyklu tvrdí, že centrální stojan jsou jen kila váhy navíc a překáží to při řezání a klopení zatáček, jsem názoru, že chcete-li pro cesty za hranice nabalit motocykl a nastrojit jej plnými postranními taškami, kufrem, tankvakem a pod, je lépe toto udělat při motocyklu, který je odstaven na centrální stojan.
Stejně tak v případě, že cesty přesáhnou obvykle 1000 km a je potřeba promazat sekundární řetěz, je jistě pohodlnější provést tento úkon a motocyklu na centrálním stojanu. Nebo nejen na cestách, ale i při běžné údržbe je centrální stojan výhodou. Nemluvě o případném řešení defektu pneu. Motocykl má zespodu přípravu na centrální stojan, nálitek s otvorem pro čep stojanu a dále pak otvor se závitem pro šroub - záchyt pružin centr.stojanu. Kompletní článek najdete na Bobově blogu.
Komentáře
Takže inspirace na jaro:-)
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.