Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Je vzadu 160 bezpecna na litra?

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 06. říj 2017 14:40 #1

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 80
  • Karma: 2
Ahojte, som novym majtelom krasnej CBF1000FA. Zial tri tyzdne po prihlaseni sa mi stalo toto:



U mna pani prestrelila cervenu a hned zaradila spiatocku. Bolo to kopcom dole, nemohol som nic spravit. Aj pri trubeni nezastala a presla po predku motorky. Tak dufam ze to nebude totalka a motorku rozchodim.

Ale ine som chcel... Pozeral som a takmer vsetky motorky nad objem 600ccm maju aspon 180 gumu vzadu. Ono je to zrejme kvoli vyssiemu vykonu(krutaku), aby mala guma vacsiu stycnu plochu a bola mensia pravdepodobnost stratenia adhezie gumy k vozovke. Mozno ma litrova cbf realitivne maly vykon (na litra urcite, ale je tam). Preto sa chcem spytat hlavne tych, ktory jazdia trosku sviznejsie, pripadne okruhy, ci s tym nemate problem. Popravde sa dost toho desim. Motorka je ako celok vynikajuca, som ozaj spokojny. No ta zadna guma mi neda spavat. Na 600vke je absolutne v poriadku, ale pri litry rovnica 160+turisticka guma+vacsinou nie moc prilnavy asfalt+bez mala 100nm si vola imho po prusery. Videl som trebars JinT, ze si dal dozadu jednostranku s 180. Viem ze cbf nie je ziadna okruhova zalezitost, ale po predoslom streete triply by som ju chcel vyuzivat ako na dlhe tripy tak aj na okruhu.

Dakujem za reakcie, Pito
This image is hidden for guests.
Please log in or register to see it.
Honda CBF1000FA
Poslední úprava: 06. říj 2017 14:40 od Pito.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: lofo

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 06. říj 2017 16:15 #2

  • Mefisto
  • Avatar uživatele Mefisto
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 845
  • Obdržená poděkování 19
  • Karma: 4
Nemel jsem s tim sebemensi problem ani ve dvou a uzsi guma lip zataci :)
Brno - CBF 1000A 2009
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 06. říj 2017 19:39 #3

  • boco818
  • Avatar uživatele boco818
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 899
  • Obdržená poděkování 92
  • Karma: 8
Pito,

Vitaj v klube ciernych CBF1000F :evil:

Toto je debata na dlhšie ale za mna - podľa tvojej foto som rovnaká hmotnostna kategoria - úplne stačí. Motorka je obratna v utiahnutych zatackach, nemal som ziaden problem s prenosom sily motora na cestu ;)
JinT je kapitola sama o sebe ale hlavne jazdi(l) vo dvoch a plne naložený a plnou parou vpred :evil: :evil: :evil: takže tam je 180 jasná voľba, hlavne potom ako som videl ako sa dá zodrat nova guma za 2000km z toho viac ako 700 čistá dialnica na okrajoch (nie v strede!). Pridi na Smradavku, pokecáme ;)
A tiež som si istý ze ti JinT čoskoro odpovie sám :cheer:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 07. říj 2017 07:26 #4

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2596
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Ahoj
Jasný odpoví :woohoo: hele ta 160tka obratná až moc... pro mě to bylo prostě moc :evil: jak psal Boco jeli jsme spolu já ve dvou a měl jsem na začátku dovolené nové gumy na konci jsme se bál aby mě nezastavili...
navíc na 180tka je teď u mě na trochu kratším rozvoru a zatím nemám podepsanou homologaci až to klapne tak napíšu... takže zatím je to risk... ty jí tam každopádně nedostaneš a dát jí na tento ráfek je blbost.... to bych určitě nedoporučil... Určitě tě na okruhu limitovat nebude... ale je možné, že budeš prostě častěji měnit gumy.... takový já z toho mám pocit... ikdyž já jsem teď spokojený a na motorku zvyklej...někomu možná nesedí... dělal jsem jí na sebe mám široká řídítka velký brzdy pasaz na mojí postavu... tolik ke gumě... jezdi a pokud uvidíš limity na krajích tak se pak pobavíme...investice do přestavby zadku nemusí být až tak brutální jako u mě... CBF je postavená jako levná motorka... ale když se podíváš na motorky málo lidí jí využije 100%až ke kraji... takže se dá říct že stačí.... a výkon já ho také trochu řeším ale vždy když se o tom bavím se servisákem vidím v jeho očích výsměch jezdí přírodní okruhy na 125ccm a časy by se umístil do první desítky 600ccm a i v 1000ccm by nebyl zdaleka poslední.... prostě je to u umění a né o výkonu... ale tak já už nikdy jezdit nebudu :whistle: Takže CBF bude vždy spíš na výlety než na okruh...a dřív narazíš na limit tlumičů, brzd, než na motor nebo zadní gumu howk :woohoo: :woohoo: Moje úprava se dá říci i v plné náloži dá považovat za docela rychlou a občas se nechám přemluvit k rychlé jízdě je to velmi zřídka a docela mě baví se svézt s kluky co jedou na lehko a někde je vyprášit s kufry a baťohem na topcasu :evil: ale zatím na to mi výkon stačil... a co je Klára na mateřské tak se mi výkon i zvýšil :woohoo: i tak se někdy sám se sebou bojím.... :S


Co se bouračky týká pokud jsi vzal předkem auto tak se určitě koukni nejen na šavle ale hlavně na sloupek řízení.... ložiska v krku šavle to mohli přežít pokud né jdou rovnat nebo vyrobit nové ale to bude na díl....bohužel já už nemám :woohoo: David (Keith)má velkou spotřebu :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 07. říj 2017 07:27 #5

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2596
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Jo koukám to tebe vzalo auto tak to je drsný... a to jen do vidlic nebo tě takto přejela?
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 07. říj 2017 07:29 #6

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2596
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
A ještě podle fotky tyhle gumy mě osobně vůbec neseděli měl jsem je tam z výroby myslím to byly continentál ty jsem sjel hodně divně...
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 07. říj 2017 08:08 #7

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 80
  • Karma: 2
JinT, gumy su zle, divne sa chovaju. Navyse maju sialenu plosku po predoslom majtelovi. Urcite pojdu na vymenu za maksiu zmes, minimalne Rosso2. I ked mam dobre skusenosti este s maksimi a uvidime ako sa rozhodnem (ak mi hrabne pojdu tam rosso3 alebo hypersport rosso corsa-tie mi sedeli zatial najviac).

Do mna pani najprv vrazila naraznikom, bol som na kraji auta a vlastne to zhodilo motorku na zem. Nasledne mi presla po prednom kolese motorky. Takze skoro ako na videu, ale nastastie zastala na prednom kolese. Mna zaseklo pod motorkou, neviem ci by som to rozchodil, keby som mal na nohe 240kg cbf a zadok z 2T quaskaia :angry:

Este k tomu vykonu-primarne vobec vykon neriesim. Aby si ma zle nepochopil. Viem co som si vybral za moto a vykon mi dostacuje. Toto vlakno malo byt iba o tej 160 gume. Ak motorka ostane a poistovna nevyhlasi totalku, resp bude opravitelna, chcel by som tiez trochu uprgradovat. Mam uz trebars vyhladianutu radialnu pumpu Maguru 195 s 12mm, pancierove hadice. Po triumphovi mi pride ze motorka vobec nebrzdi :laugh:

No a ked sme pri vylepseniach, skusim dvihnut centralny stojan na doraze, ale na 99% to neporiesim k spokojnosti, tak pojde dole. Podvozok som si pritvrdil, jazdim sa a mam 85kg a staci miernejsi naklon, jama v ktorej moto prepruzi a uz stojan vyvadza. Znamy takto v alpach skoncil v jarku a mne uz tiez par krat stiahlo polky. Nechapem, ako to mohli takto debilne (citaj nebezpecne) v Honde vymysliet.
Honda CBF1000FA
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: lofo

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 07. říj 2017 08:36 #8

  • Mefisto
  • Avatar uživatele Mefisto
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 845
  • Obdržená poděkování 19
  • Karma: 4
S tim stojanem jsem to trochu nepobral. Ani sam ani ve dvou a s kuframa jsem nikdy o stojan nechytl a to ani v Brne na okruhu.
A co se tyce vyvaleni, tez se mi podarilo na Silverwingovi 600 chytit stojanem a vyvalet se, ale na CBF?
To bych rekl, ze je neco spatne a ne vinou soudruhu v Honde
Brno - CBF 1000A 2009
Poslední úprava: 07. říj 2017 08:37 od Mefisto.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 07. říj 2017 11:37 #9

  • Pito
  • Avatar uživatele Pito
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 80
  • Karma: 2
Mefisto, moze byt nieco zle... Mozno to ma novy model inak riesene, neviem. Faktom vsak je, ze nie som tazky, pruzenie slo tvrdsie a nebol som s moto este ani nabaleny-jazdim bez kufrov povacsine.

Mal by tam byt originalny stojan no a ten je doskrkany z oboch stran. Stupacky su nedotknute. Predosly majtel nebol ziadny zavodnik, ale sem tam skrtol. Pozeral som detailnejsie stojan a ten je z oboch stran. Ja som si to tiez skusal a tiez stupacka nic, jednoducho to chyti prve stojan. Doraz na vyfuku je origo. Tak neviem :dry:

Ale samozrejme stojan by som tam nechat chcel-je to silno prakticka vec...
Honda CBF1000FA
Poslední úprava: 07. říj 2017 11:39 od Pito.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Je vzadu 160 bezpecna na litra? 09. říj 2017 08:30 #10

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2596
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Ten stojan já jsem tady už několikrát také řešil je opravdu hodně dole a na okruhu i na silnici několikrát oškrtaný... zvedl jsem ho tak, že jsem doraz úplně zrušil... následně po přestavbě na letmé kolo mohl jít doraz zpět protože je motorka trochu zvednuta celkově... od té doby mám klid... už jsem si neškrtnul... ovšem je pravda, že jsem i změnil jízdní styl a několikrát jsme si s Ernestem potvrdili... že naše škrtání stupačkama, padákama, výfukem, stojánky(bočním i centrálním) je hodně o tom jak jedeme a že motorku lámeme pod sebe...nejhorší jsou alpské utáhlé zatáčky s bubnem... tam si třeba David obrousil celý spodek stojanu takže ano škrtneš si a velmi často je pravda že mluvím o nových CBF1000f třeba stará má stojan jinak... ale za mě kdybych nedělal přestavbu byl jsem jen kousek od toho ho vyhodit.... Ale jak jsem napsal teď už víc vysedám a motorku nelámu pod sebe tím jsem snížil náklon a je to výrazně lepší... když škrtám tak jen stupačkou a tužší podvozek také pomohl... Viděl jsem to i u jiných motorek a konkrétně borci s VFR jsem říkal na sosnové vykašli se na to tlačení motorky k zemi... měl pocit, že tak dosahuje skvělých času a že je nejrychlejší a my ostatní tomu nerozumíme dvě kola a po stojánku na nájezdu na cílovku vyjel do kačírku... je to škoda a zbytečné mačkat motorku k zemi... jen se zvětšuje náklon... a většinou jezdec je ohnutý v boku a vyvažuje na druhou stranu... to je samozřejmě špatně...
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Moderátoři: Pacous, Damon
Vygenerováno za 0.354 sekund