Brzdy

  • Příspěvky: 720
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 29

Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Brzdy

Nejlepší řešení bývají kolikrát ta nejjednodušší ;)
21. čvc 2013 22:54 #31

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 402
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Honza CBF pro téma Re: Brzdy

Co se změní na brždění při výměně obyč pumpy za radiální Nissin
08. pro 2013 16:12 #32

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: Brzdy

Používa sa hlavne na superšportoch alebo keď chceme zvýšiť brzdný učinok,možnost volby priemeru piestika podla množstva kvapaliny,citlivejší účinok,nezriedka volba za sucha alebo mokra.....chcelo by to aj z radialne uchyteným strmeňom ale to je kopa prachov a pre nás zbytočné(teda za mňa).
09. pro 2013 07:21 #33

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 1

Odpověděl Vikrs pro téma Re: Brzdy

B)
Poslední změna: 05. úno 2019 10:10 uživatelem Vikrs.
04. úno 2019 19:59 #34

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2725
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Re: Brzdy

otázka vyhozených peněz je vždy jen otázka priorit rozdil mezi originálními brzdami a těmi co jsem nasadil já byl jako nebe a dudy …. změna na 320mm dělané kotouče axiální 4pístky Brembo z KTM stejně jako radiální pumpa a panceřové hadice vše původem z KTM brzdilo hodně dobře...

Kdo nevyzkouší nepochopí... proto se ani nebudu rozepisovat co jsem předělal letos.... to je totiž ještě radikálnější :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
06. úno 2019 15:03 #35

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.228 sekund