Brzdy

Více
21. čvc 2013 22:54 #31 od Dr.Pilulkin
Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Brzdy
Nejlepší řešení bývají kolikrát ta nejjednodušší ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. pro 2013 16:12 #32 od Honza CBF
Odpověděl Honza CBF pro téma Brzdy
Co se změní na brždění při výměně obyč pumpy za radiální Nissin

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. pro 2013 07:21 #33 od Pepe
Odpověděl Pepe pro téma Brzdy
Používa sa hlavne na superšportoch alebo keď chceme zvýšiť brzdný učinok,možnost volby priemeru piestika podla množstva kvapaliny,citlivejší účinok,nezriedka volba za sucha alebo mokra.....chcelo by to aj z radialne uchyteným strmeňom ale to je kopa prachov a pre nás zbytočné(teda za mňa).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. úno 2019 19:59 - 05. úno 2019 10:10 #34 od Vikrs
Odpověděl Vikrs pro téma Brzdy
B)
Poslední změna: 05. úno 2019 10:10 uživatelem Vikrs.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. úno 2019 15:03 #35 od JinT
Odpověděl JinT pro téma Brzdy
otázka vyhozených peněz je vždy jen otázka priorit rozdil mezi originálními brzdami a těmi co jsem nasadil já byl jako nebe a dudy …. změna na 320mm dělané kotouče axiální 4pístky Brembo z KTM stejně jako radiální pumpa a panceřové hadice vše původem z KTM brzdilo hodně dobře...

Kdo nevyzkouší nepochopí... proto se ani nebudu rozepisovat co jsem předělal letos.... to je totiž ještě radikálnější :evil:

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon