Výměny rozety na CBF1000 06-09
Odpověděl blažin pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Tak zadne zaporne reakce nejsou, tak to asi objednam ,budu mit lepsi pocit kdyz se motor nebude pri dalnicnim presunu na letosni dovolenou tolik tocit.
08. bře 2011 20:26
#11
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Pak dej vedet, me by zajimalo, jak se snizi elasticita, kterou uprednostnuji oproti podrazeni
14. bře 2011 10:12
#12
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Bumbec pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Otazka: nebude potom retez dlouhej?
Jinak jak sem se docetl na motorkarich ze pri 120km/h toci 4 tisice,tak ja na 4 tisice jedu 100km/h,tak by me zajimalo kolik jedete a tocite vy?
Jinak jak sem se docetl na motorkarich ze pri 120km/h toci 4 tisice,tak ja na 4 tisice jedu 100km/h,tak by me zajimalo kolik jedete a tocite vy?
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Vyzkousime(na jakou rychlost?)
A retez, pokud nebude vytahanej, tak by to mohlo vyjit, pokud ne tak si muzes koupit o oko mensi
A retez, pokud nebude vytahanej, tak by to mohlo vyjit, pokud ne tak si muzes koupit o oko mensi
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl blažin pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Retez je v pohode a urcite pouziji puvodni v tom problem nevidim.Je mi jasne, ze kontrolni samolepy na zadni kyvce budou kecat a polezou do cerveneho pole, ale kdyz vim proc tomu tak je, tak to nevadi.Jinak mam to jak pises, na 4000ot. jedu presne 100km/h(prosim majitele novych modelu, zda by se nemrkli kolik jim to toci pri 100km rychlosti,diky) a to se mi prave moc nelibi,zbytecne vytocenej motor na tak "malou" rychlost.......
19. bře 2011 20:46
#15
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Zajimave tema.Lec toto dela vic motorek,ze na nejvyssi
kvalt toci ponekud hodne napr.FJR 1300 a to je cestak
myslim,ze CBF 1000 je koncipovan jako cestovne-sportovni.A navic u FJR nic nenadelas bo je to kardan.Kup si jinou motorku a mas to vyresene.A co se
tyce rychlomeru tak napr.v testu Motoraje CBF 1000
v 05-2006 psaly,ze pri 100vce na tachu jely 93.
V obci kde nebyla zastavba jsem jel 60 dle tacho a
platil pokutu,ze jsem jel o 7km rychleji tak si myslim,
ze do 60ti to ukazuje celkem presne.Mam CBF 1000 r.v.
2008.
kvalt toci ponekud hodne napr.FJR 1300 a to je cestak
myslim,ze CBF 1000 je koncipovan jako cestovne-sportovni.A navic u FJR nic nenadelas bo je to kardan.Kup si jinou motorku a mas to vyresene.A co se
tyce rychlomeru tak napr.v testu Motoraje CBF 1000
v 05-2006 psaly,ze pri 100vce na tachu jely 93.
V obci kde nebyla zastavba jsem jel 60 dle tacho a
platil pokutu,ze jsem jel o 7km rychleji tak si myslim,
ze do 60ti to ukazuje celkem presne.Mam CBF 1000 r.v.
2008.
19. bře 2011 21:48
#16
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl blažin pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
Nemam duvod kupovat jinou masinu, vzdyt jsem to sotva koupil , ale tuhle myslenku jsem dostal po precteni toho testu nova vs.stara, kde ten sekundarni prevod zmenili, tak proc to nezkusit
20. bře 2011 07:57
#17
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Bumbec pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
presne tak zkusise a uvidi,treba to prinese ovoce ,ze?
A o dva zuby jit dolu ,tak proti tomu nikdo nic nemel co sem se docetl na ruznych forach,jen se nama jit po 40 zubu,tedy o 3 a vice,motor se pak neda na 6 kvalt vytocit nad 9 tisic.Sem zvedavej jak to teda bude.Hodne taky cestuju a zbytecne honit motor se me taky nelibi.
Jeste jeden pozanatek co sem vycetl je,ze zase motorka pracuje nejlip v urcitem spektru otacek,takze muze nastat mensi rozetou ,ze motor muze byt podtocenej,takze motor neni ve svem spravnem zatahu a i spotreba muze byt stejna nebo i vetsi, ale tohle vse bylo psany s rozetou 39z.
Uvidime na vysledky,kdy do toho jdes?
A o dva zuby jit dolu ,tak proti tomu nikdo nic nemel co sem se docetl na ruznych forach,jen se nama jit po 40 zubu,tedy o 3 a vice,motor se pak neda na 6 kvalt vytocit nad 9 tisic.Sem zvedavej jak to teda bude.Hodne taky cestuju a zbytecne honit motor se me taky nelibi.
Jeste jeden pozanatek co sem vycetl je,ze zase motorka pracuje nejlip v urcitem spektru otacek,takze muze nastat mensi rozetou ,ze motor muze byt podtocenej,takze motor neni ve svem spravnem zatahu a i spotreba muze byt stejna nebo i vetsi, ale tohle vse bylo psany s rozetou 39z.
Uvidime na vysledky,kdy do toho jdes?
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
konvajsr: vidis to na to s tou zamernou chybou tachometru jsem si vubec nevzpomel. Take bych rekl, ze pri te 100vce to jede skutecnych 93 a tato chyba, ktera je u 50ky nejakych 2-3km se rostouci rychlosti zvysuje. Me u auta dela podle GPS pri 140, 10km. Takze po dalnici jezdim vetsinou podle navigace.
20. bře 2011 10:57
#19
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl blažin pro téma Re: Výměny rozety na CBF1000 06-09
No puvodne jsem ji tam chtel dat hned, ale kvuli statistice s tim chvilku pockam, protoze bych chtel najezdit tak 1000km a pak ji tam dat.1000km mi pripada uz jako slusny najezd abych mohl porovnat pruznost,spotrebu atd.Vidim to tak na konec dubna.
20. bře 2011 12:58
#20
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.553 sekund