Pneumatiky

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Pneumatiky

Bridge som mal tiez v meritku este pred nasadenim makkych pneu, ale totalne ma sklamalo par testov, na cele s motorrad, kde skoncili suverenne posledne. Avsak osobnu skusenost nemam, obul som Rosso 2 a zatial spokojnost. Pomer najazd/prilnavost som asi trafil klinec po hlavicke B)

www.tyrepress.com/wp-content/uploads/201...est-2017-800x711.jpg
Honda CBF1000FA
19. úno 2019 20:45 #171

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 388
  • Obdržená poděkování 47

Odpověděl Kevvin pro téma Pneumatiky

Já myslím, že z "nové" gumy musí být vždy dobrý pocit …. až z naježděnými kilometry se poznají ty rozdíly B) Měl jsem 2x po sobě Angel ST a loni na podzim jsem nazul Rosso III …. moc km na nich nemám, letos bude více zkušeností ;)
CBF 600 S 2008
19. úno 2019 22:15 #172

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Pneumatiky

Ten test mi příjde trochu alibistický všechny gumy skoro stejně dobré žádná úplně nepropadla.... ale to je i to co říkáme... jde spíš o osobní preferenci... dalším aspektem který ovlivňuje rozhodování nebo úsudek jsou nutně rostoucí zkušenosti s jízdou a málo kdo udělá to, že by se vrátil zpět a otestoval gumy co s nimi začínal... možná by se názor změnil to je jedna věc a druhá že ty zkušenosti a pocity se časem taky zkreslují... například to, že tě guma někde vystrašila nebo jsi se zklouzl mohlo být zrovna chladnou silnicí nebo prachem... ale člověk tomu už dá v hlavě stopku :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
20. úno 2019 08:54 #173

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Pneumatiky

To je právě i ten faktor, že nikdo z nás nemá možnost přesednout z motorky (ideálně novou se stejným nastvaním podvozku) na motorku a aktuálně si je porovnat. Káždý můžeme říct určitou zkušenost, ale celkově tam vždy rozdíly budou. A i každý může preferovat něco jiného. Pneumatiky to je věčné téma, těch různých aspoktů je tam prostě hodně. Jak říkal Mick Doohan, dnešní gumy jsou úplně někde jinde než gumy, na kterých před několika lety lezdily Moto GP. Co víc můžeme chtít, pro naše amatérské ježdění.
Poslední změna: 20. úno 2019 14:30 uživatelem Luhamoto.
20. úno 2019 11:24 #174

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 42
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Vikrs pro téma Pneumatiky

Každá pneumatika aby dosáhla své přilnavosti by měla být zahřáta na určitou teplotu. Jinou dobu se bude zahřívat sportovní a jinou turistická pneu. Jak poznáte správné zahřátí pneumatiky? Je to tak,že když se překlápíte ze strany na stranu tak cítíte jakoby lepila? Nebo máte jiný pocity?
20. úno 2019 13:11 #175

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Pneumatiky

při překlápění určitě nic necítíš určité né lepení... dokonce i myšlenka že vidíš jak motorky překlápí a kličkují a myslí si že zahřívají... tak nezahřívají jen se rozhýbávají v bocích a možná odpráší gumu gumu zahříváš s přímém směru nebo jízdou v náklonu... proto až při razantnější jízdě guma začíná lépe fungovat paradoxně v létě rozpálenou gumu od slunce (pouze na povrchu) normální jízdou spíš ochladíš. Dá se říci že za chladného počasí prostě gumu nemusíš zahřát vůbec a musíš podmínkám přizpůsobit jízdu... (protože může být chladná hlavně silnice) … Nevím zda jsem se dostal do sitace že bych cítil grip ale spíš cítím jistotu... jak jsem koupil nahříváky tak na motorce mám pocit, že mohu tancovat a drží stopu jako p...e... zase když už se smekne tak to stojí za to... a taky musíš hned začít topit a jet na krev protože ti guma v podstatě furt chladne... nahříváme na 80st a v celém průřezu...v létě v zimně... prostě to tak je... pak si blázni koupí sliky a myslí si jaký nebudou mít grip na silnici a když je to tvrdy slik tak ho neudrží skoro teplý ani na okruhu... Já bych se na grip nebo na zahřátí nesoustředil pokud pojedeš opatrně aby se ti guma ohřála tak věř že ti paradoxně může chladnout... bavíme se tak, že nepředpokládám, že vyjedeš od domu a v první zatáčce nejdeš na koleno... prostě jet rozumně a přidávat. cestovní dvousměs ohřeješ rozumně protože kraje jsou měkkčí
Honda CBF 1000 RS:)
20. úno 2019 13:28 #176

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Pneumatiky

Pneumatiky zahřeješ jízdou. Platí to i pro sportovní běžně nabízené na silnici tak i pro turistické.
Schema jak se hřejou pneumatiky v grafice pro moto gp.

,ale princip je stejný.
20. úno 2019 14:35 #177

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 42
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Vikrs pro téma Pneumatiky

Velmi zajímavé poznatky....
20. úno 2019 17:05 #178

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 42
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Vikrs pro téma Pneumatiky

Nedavno jsem pojezdil Červenohorské sedlo a dostával jsem se na kraj pneu. Doma jsem si potom všiml, že jsou kraje jaksi fialové, fotka trochu zkresluje, ale je toto normální? Ještě jsem se s tím nesetkal. Jde o michelin pilot road 5
04. říj 2020 19:56 #179

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Pneumatiky

Napadá mě akorát nějaký bordel na cestě. Guma má svůj barevný pigment z výroby a teplotou by se měnit neměl, nehledě na to, že ty teploty pneu nejsou zas tak vysoké.
05. říj 2020 07:27 #180

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.680 sekund