Kamošovi odcházela baterka (nedržela kapacitu) , tak loní gelovku rozebral (vršek), dolil elektrolytem (jen trochu), dobil a funguje mu dodnes. A mě asi bude čekat to samé, pokud si nekoupím novou
ps: je jasné, že by se to nemělo .... ale když to funguje
No podobný pokus jsem na vlastní oči taky viděl, ale dopadlo to tak, že se dolétý elektrolit z baterie dostal ven a poleptal zadní vidlici. (Bylo to na enduru). Takže se koupila stejně nová baterie.
Kamošovi odcházela baterka (nedržela kapacitu) , tak loní gelovku rozebral (vršek), dolil elektrolytem (jen trochu), dobil a funguje mu dodnes. A mě asi bude čekat to samé, pokud si nekoupím novou
ps: je jasné, že by se to nemělo .... ale když to funguje
Tak tomu říkám "óbrbastl". Ne, že bych taky někdy něco nezbastlil, ale na takový kalibr už nemám.
mě odešla baterka loni v létě na dovolené v Itálii...naštěstí kousek od servisu a pomoc mi nabídl ochotný chlapík co mě tam odvezl...z toho důvodu chápu tu preventivní výměnu jinak jsem taky vždy říkal že až bude hůř chytat nebo budu muset často dobíjet vyměním neprojevovala se nijak jen jednou mi v servisu při zimním udržovacím nabíjení řekli že se rozsvítila červená kontrolka a to prý není dobré,ale po znovu nabití vypadala ok no a za 4 měsíce se sesypala.... je to o štěstí ale 6 let si myslím že je už akorát čas na výměnu ,někdy se to sesype totiž rychle a co pak na dovči mám model 2006 motorka téměř rok stála v prodejně a v březnu 07 se prodala od té doby do sesypání baterie v roce 12 najeto 32000km takže vydržeka 6 let ....ta nová YUASA co mám je originál od Hondy jen mi ji mechanik z nedostatku času v Itálii nenechal po nalití otevřenou předepsaných asi 5 nebo 6 hodin a hned ji zavřel takže se prý moc nevytvořil gel tak uvidím co vydrží (to s tím gelem není z mé hlavy řekli mi to ve vartě když jsem kupoval baterku pro šéfa do harleje-prý se musí počkat a až pak zavřít po 5 hodkách zhruba nebo tak nějak )
Baterky z prvovýroby vydržia hodne a km nájazd na to nemá vpliv.Osobne mi vydržala na XVS cez osem rokov ale poznám pripad aj 9,ale taká baterka odide z hodiny na hodinu preto je na zváženie či sa s nou pustit do sveta.
Baterky z prvovýroby vydržia hodne a km nájazd na to nemá vpliv.Osobne mi vydržala na XVS cez osem rokov ale poznám pripad aj 9,ale taká baterka odide z hodiny na hodinu preto je na zváženie či sa s nou pustit do sveta.
já to nezvážil a potkalo mě to ale nelituju toho protože jsem zažil s Italama celkem srandu...ve finále nás ten chlápek co mě zachránil pozval na projížďku po okolí a nakonec z toho byl fajn výlet :)kiláky na to vliv asi fakt nemají spíš jak dlouho a kde ta motorka a s ní i baterka stojí a jak se nabíjí
Poslední změna: 07. dub 2013 11:39 uživatelem Hodys.
Tak tomu říkám "óbrbastl". Ne, že bych taky někdy něco nezbastlil, ale na takový kalibr už nemám.
Tak souhlasím s tebou .... ono asi záleží, jak moc toho elektrolytu tam naleješ, protože zadělat vršek není problém .... problém je množství toho elektrolytu
Tak jsem motku po zimním stání také nenatočil. to se mi stalo již podruhé..poprvé to bylo cca před 5 lety Ohledně vaší diskuse o baterkách. Motku jsem koupil fungl novou a baterka mi v ní odešlě po 2 letech. Byla to značka Yuasa, Pak jsem se dozvěděl, že do nových motorek strkají ležáky baterie, proto to tak rychle odchází. Ale jsou i vyjímky. Poté jsem si koupil ToPlite MF TTZ10s a po 5 letech bohužel...startér točí, ale motka ne a ne chytnout. Dozvěděl jsem se, že stříkačky jsou velice háklivé na napětí baterie a když klesne tak prostě řídící jednotka nedá povel k zažehnutí. Jinak baterky na zimu z motky vyndavám a 1x za měsíc ji hodím na nabíječku. Ani tato prevence mi baterky nezachránila. Když jsem měl starší motorku tak jsem v ní nechal baterku přes zimu, 1x za měsíc ji hodil na nabíječku a motku nastartoval. nechal jsem ji pořádně prohřád a vše bylo v cajku. Na jaře jsem ji hned napoprvé nastartoval. takže můj závěr...budu ta dělat jako u staré motorky a prdím na nějaké vyndavání baterie na zimu z motorky. No a teď musím koupit novou baterku....zlatý karburátory!!!!!
Poslední změna: 17. dub 2013 09:44 uživatelem ZIPP.
Moja baterka má práve 6 narodeniny, ale bohužiaľ budú asi aj jej posledné...
Od augusta - 8 mesiacov (môj úraz) motorka stála v garáži a napriek tomu, že baterka točila, motor nenaskočil... samozrejme sa štartovaním vybila, no po nabití sa mi podarilo Mršku naštartovať, a jazdím na nej 3 deň, ale mám už z nej pocit, že stráca dych a tak ju preventívne vymením Už som mala tú česť vidieť kamaráta, ktorému počas tripu odišla baterka...
Mám studenou garáž.Baterku na zimu beru do tepla a občas ji nechám dobýt.(=když vzpomenu 1xdo měsíce) Baterie po 14 dnech stání prý strácí 50% kapacity. Pokud máte alarm tak vůbec.
Od roku 2009 každé jaro škrtám na první pokus.