AKU
A zcela uzavřenou gelovku bych po koupi na nabíječku šoupnul taky...byť by nabitá být měla - neublíží jí to a bude jistota, že pak je určitě nabitá na 100%
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Pepe ten měřák je nějaký divný moc se v tom nevyznám. Jen mě napadlo jestli ten knoflík nepřepnout na DC jako stejnosměrný proud.
Osobně mám obdobný bazmek a ukazuje mi to nesmysly, tak pořídím nějaký digitální a zkusím změřit znovu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
.........................................
Jen by mě zajímalo jestli lze aspoň orientačně aplikovat tuto tabulku.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Moje zkušenost viz. dřívější diskuze jinde:
Jo,máš to vyzkoušené-jenže máš NA SVÉ motorce vyzkoušenou SVOJI elektroniku a SVOJE rukojeti!!! To neznamená,že všechny a na všech mašinách se takhle chovají.Já TY MOJE kdysi zkoušel na TA a při zkoušce topily "zbytečně" cca 20min,tak jsem pustil veškeré osvětlení,abych baterku rychleji vybil.Dalších asi 10 minut fajrovaly,než vypnuly při stavu 11,2V.
Jinak následný start mašiny proběhnul na brnknutí-tzn.11.2V dle tabulky nulový stav nabití mašinu nastartoval a po zapnutí všech spořebičú "stěrače stíraly a klakson troubil" .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Luhamoto napsal:
.........................................
Jen by mě zajímalo jestli lze aspoň orientačně aplikovat tuto tabulku.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Moje zkušenost viz. dřívější diskuze jinde:
Jo,máš to vyzkoušené-jenže máš NA SVÉ motorce vyzkoušenou SVOJI elektroniku a SVOJE rukojeti!!! To neznamená,že všechny a na všech mašinách se takhle chovají.Já TY MOJE kdysi zkoušel na TA a při zkoušce topily "zbytečně" cca 20min,tak jsem pustil veškeré osvětlení,abych baterku rychleji vybil.Dalších asi 10 minut fajrovaly,než vypnuly při stavu 11,2V.
Jinak následný start mašiny proběhnul na brnknutí-tzn.11.2V dle tabulky nulový stav nabití mašinu nastartoval a po zapnutí všech spořebičú "stěrače stíraly a klakson troubil" .
Tu tabulku jsem našel na internetu a chtěl jsem si jen ověřit, zda má reálný základ. Zda se podle ní dá nějak orientovat.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Inak už sa mi stalo že baterka mala 12.77 V a nebola schopná rozsvietiť ani 5 watovú žiarovku,tam už zrejme treba merať odpor ale v tom by som sa aj ja rád poučil ako na to v domácich podmienkach
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Tak ten bazmek je náhodou raketa za totáča švagor doladil,upravil v Tesle...
Inak už sa mi stalo že baterka mala 12.77 V a nebola schopná rozsvietiť ani 5 watovú žiarovku,tam už zrejme treba merať odpor ale v tom by som sa aj ja rád poučil ako na to v domácich podmienkach
No já myslel, že to je raketa jako tá moje od Vietnamců za 50,-Kč.
Měřit to měří jen ty hodnoty mi to ukazuje nějaké divné. Tak to používám už jen jako zkoušečku na dráty.
Musím si koupit nějaký normální multimetr.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
a dobry.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.