CBF 1000 F -chování motoru

  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl jirka pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Mám model 2006 a jezdil jsem na 2010 co mělo najeto 5500 žádné vibrace jsem oproti mému cbf necítil jel jsem i do 240 a vše bylo ok.Zkus porovnat s jiným cbf 2010.
26. lis 2010 18:57 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Pánové a dámo,díky za odpovědi.Je mě jasný,že se nedá srovnávat starší a nový model,ale přesto mě i tyto reakce zajímají.Zatím čekám,až alespoň "ofoukne silnice" abych mohl dál zkoušet,jestli to nedělá nějaká pytlovina-zatím bych to dál neřešil.Předpokládám???,doufám???,že snad??? se nejedná o nějakou zásadní chybu-závadu-,to by se snad projevovalo i při nižších otáčkách.Takhle nějakých 5200-ok, 5500 a začne to.Napadaly mě myšlenky na problém ventilu (ů),vyvažovák ?,ale může todělat i nějaká součást-uchycení motoru,... .Na Transalpu např.nepříjemný drnčení a jakoby zvonění-- nakonec byl volný střední mezikus na padacím rámu.
Jasně,že porovnat "naživo" se stejnou mašinou by bylo nejlepší,ale nikdo v okolí tuto nemá.?Ono co se může někomu zdát jako rezonance,může jinému připadat normální(je zbytečný to rozebírat).
26. lis 2010 19:19 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Do Liberce to máš daleko :(
Jedině se zeptat v Hondě poblíž Tebe, komu prodali stejný model,třeba by byl ochotnej předvést.
Liberec - CBF1000 (2010)
27. lis 2010 15:27 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj mam CBF1000 asi 2měsíce a najeto 1100km těsně před garančkou a nemám žádný problém. poslední dvě vyjížďky už i trochu svižněji. Mám dobrý kontakt na servis Honda v Brně určitě by mohl poradit. Martin
27. lis 2010 19:57 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

OK,dobrá zpráva-stejná mašina poblíž.Teď už jen lepší počasí na zkoušku-porovnání by bylo nejlepší.Jinak uvítám i ten kontakt.Ď
Jinak koukám,další Transalpista,co přešel (sedlá?) CBFko :)
27. lis 2010 22:16 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Honda servisy jsou v Brně dva, jeden v Reckovicich a druhy na Vinohradech
28. lis 2010 18:55 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj to počasí je humus a bude trvat nskutečně dlouho.. Snad na vánoční vyjížďu bude aspoň trochu fajn. Loni to bylo super. Zajeď do Hondy Řečkovice za Alešem Bláhou. Je to mů švagr a na CBFko mě uvrtal on.Určitě něco poradí.Zdarec Martin :woohoo:
04. pro 2010 00:43 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Martine,díky za echo-jo s tou zimou je to nalevačku.Ještě před 14 dny jsem projížděl přes Rájec-Black Hill-Vír a domů a pohodička,dnes je to nalevačku i v autě.Ohledně Hondy-samozřejmě tady po Moravě Honda prodejny znám a právě od švagra jsem ji bral.Při poslední návštěvě mě říkal,že má stejnou mašinu jeho příbuzný,tak z něj vyrazí nějaký reference ohledně chování tohoto modelu.
No uvidím,až budou suchý silnice a bude teplo(alespoň kolem nuly :) ),jak se bude motorka chovat dál.
Zatím ahoj všem "nuceným pěšákům+plechovkářům". ;)
Poslední změna: 04. pro 2010 19:39 uživatelem Malp.
04. pro 2010 15:47 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Tak panstvo a damstvo,včera mě došla trpělivost se špekulováním ohledně vibrací.Obecné, byť dobře mířené rady (ne z tohohle fóra,ale z míst povolaných) mě neuspokojily,tak jsem se vrhnul na:-padák Givi,kde by event.rezonance při určitých otáčkách mohly (tak jako kdysi na TA ) rozbrnkat mašinu-nádrž a řídítka.Demontáž kpl. padáku už při vlastní prohlídce mě ujistila,že odtud vítr fouká.Následná projížďka bez padáku znamenala konečně požitek z jízdy (byť teplota atakovala 0 st.C).Celkem 16km v rychlosti "hodně lehce ;) " nad povolenou a úměrně tomu i otáček -pohoda.
Po pár úpravách a následné montáži padáku zpět najeto dalších 15 km ve "zvýšených"otáčkách a je to v poho,což mě potěšilo.
Závěr:1/ až bude tepleji,řádně odzkouším,event.doladím
2/ i muži v servisu "mají své dny"

Dál nemůžu až tak souhlasit s tvrzením v článku od našeho člena (nic ve zlém),že se montáž padáku nedá udělat jinde než v servisu a nejlépe ve dvou lidech.Je to samozřejmě lepší,nikoli však podmínkou.


Jinak drobná rezonance na chladiči (konkrétně plast držáku ventilátoru)-vyřešeno dříve.
23. led 2011 17:24 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 67
  • Obdržená poděkování 1
Jaro se blíží a je třeba zvykat sebe i motorku na sezónu. Dnes jsem to nevydržel a provedl první jízdu. Bylo slunečno, -4°C, bezvětří, prostě - ideální podmínky pro odzkoušení jestli něco nevibruje, nebo nedrnčí. Vyzkoušel jsem různé rychlosti i otáčky. Nic jsem nezjistil a to jsem rád.
21. úno 2011 21:13 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 1.695 sekund