CBF 1000 F -chování motoru

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Potvrdzujem že aj bez padakov sa od 5500 ot prejavujú vibracie, ale v mojom prípade ich intenzita nevadí. Avšak po montáži padakov je to podstatne horšie a vadí to.
Toto potvrdzuje aj fakt že som si všimol vibracie az po montáži padakov, predtým som to vôbec nevnimal. V nedeľu som najazdil cca 240km bez padakov, išli sme miestami naozaj veeelmi ostro a vôbec som nepocitoval nejaký problem s vibraciami.
=> v mojom prípade bez padakov ok, s nimi veľké vibracie :(
06. dub 2011 10:17 #31

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

JOJO,jak píše boco818 -tak nějak se to tváří a navíc to v 6500 nekončí.Zatěžkání padáku pomohlo částečně,teď se chystá další kolo pokusů :angry:
06. dub 2011 21:14 #32

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Tak vcera som spravil upravu padakov ako Malp - vyplnil som ich pieskom. Urobil som kratucku jazdu, zda sa ze to ciastocne pomohlo, viacej ukaze az cas.
08. kvě 2011 20:45 #33

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Než písek,momentálně "jezdím na 4 a 5 matičky :) .Je to skoro OK.
08. kvě 2011 20:54 #34

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Zdravim všechny
Tak si brouzdám na netu a schánim info o CBF...
Když jsem si přečetl komentáře rád bych se někde potkal a vyzkoušel si vaše poznatky v praxi...
Když jsem popisoval chování motoru tak do 5000až5500 sametový chod. Potom se z ní stává pila mám najeto 1300km a vibraci cítím nepřišlo mi to tak hrozný protože přeci jen jak jedem přes 5000 už se začíná něco trochu dít a přeci jen vibrovat to asi musí... Ovšem je fakt, že když jsem si motorku zkoušel nepřišlo mi, že bych si toho všim. Jak jsem si tohle přečetl bude asi první věc to, že že ho sundám :).
Docela mě to štve je to věc co jsem tak chtěl přišlo mi to lepší než špunt. Navíc se mi libi...
No uvidime jinak se připojuji do diskuze a ocenim každy napad. Já budu řešit i váhu protože 90%jezdime ve dvou a motorka si už takhle hodně sedá a to jsem ještě nenasadil kufry. Ale abych nebyl jen kritický jsem s motorkou zatim velmi spokojený ta vibrace není tak hrozná (je fakt člověk pozná překročení otáček klidně poslepu). Ještě jedna věc zkusil jste někdo KN filtr a nebo jizdu na Ethanol 50%/50%...mam potvrzrný že by mělo mit pozitivní učinek ale zatim ji ještě chvilku nebudu trápit :P S pozdravem Jindra
Honda CBF 1000 RS:)
15. kvě 2011 20:02 #35

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Ohledně vibrací-docela by mě zajímalo,jak by se to tvářilo při vyplnění trubek padáku gumovýma kuličkama.Občas mě napadne taková nějaká pytlovina-jen kde je vzít.... :) -někdo nějaký typ???
Poslední změna: 15. kvě 2011 21:01 uživatelem Malp.
15. kvě 2011 21:00 #36

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Hele já jsem taky začínal vymýšlet před chvílí jsem ležel v garáži :P ... zjistil jsem, že mi ještě klepe plast u chladiče (není tam šroubek asi ho tam zapomněli dát). Gumové kuličky nevim, ale napadli mě dvě věci montážní pěna(bacha na roztrhnutí trubky)a nebo mám možnost nechat ten celý kus hodit do plastu(poplastovat u pár výrobků to děláme né kvůli vibracím jen kvůli ochraně styčných ploch) bohužel to by byla nevratná upava hlavně si po vyjížďce musim na něj šahnout kolik má stupňů pak budu řešit možná distanci mezi motorem a rámem. Není totiž uplně ideální, že jde železo na hliník. Stejně první věc co udělám bude demontáž a test bez rámu... nemužu si vzpomenout zda jsem tu vibraci zaznamenal při testovací jízdě bez rámu. Možná taky počkám do brna tam určitě někdo s CBF bude pokud by jsi Malpe věděl zda ti to vyjde napiš.
Honda CBF 1000 RS:)
15. kvě 2011 21:14 #37

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Ohledně vypěňovací hmoty-to mě napadlo dřív jako první myšlenka,ale je taky takový nevratný-nemám na to odvahu.
Ohledně Brna-snaha bude,ale nic neslibuju.
16. kvě 2011 20:06 #38

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Ahoj
Tak mi to pořád nedalo a ikdyž dneska nebylo počasí tak jsem si to natočil v garáži a je fakt jakmile se přidá tak je to jediná věc co se na motoru klepe...
To se pánům konstriktérum moc nepovedlo. Podle mě je jádro pudla v části propojující obě strany tam je slabina. Na jejich obranu kromě vypouštěcího šroubu tam není na co se chytit. Ještě se na to podivám venku. Uvidim bude se to muset vyřešit je pravda zbytečně vozit něco co se takhle klepe. škoda, že jsem se nenechal ukecat do špuntu :( ale když mě se to na ty motorce opravdu líbí :laugh: to se musí vyřešit
Honda CBF 1000 RS:)
16. kvě 2011 20:38 #39

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Včera jsem padáky sundal a motorka se chová klidně už nepoznám překročení 5000 jen pocitem musím přiznat je to docela nebezpečný motorka jde plynule až k 10000 :) a to je fakt rachot musím si dávat větší pozor předtím jsem se snažil možná jen vnitřně držet pod 5000 tak jsem to tolik netočil :P ale než padák upravim určitě ho zpět nedám nehledě k tomu že jsem si s ním na pravé straně škrtnul a to docela vysoko přesne pod spojem těch bočních trubek... Dále jsem řešil rozkmitání od kufrů to je opravdu nepříjemná záležitost myslel jsem, že to dělá nevyvážené přední kolo(v servisu mi odfoukli original zavažíčko vapkou) ale po převážení je vidět že to dělají kufry když je sundám moto je neutrální. Další věc je... top case už mám prý nový model který by neměl padat... ale boční jsou taky nové a vůle 15mm se mi zdá opravdu hodně tak jsem ji vytěsnil pěnovu hmotou na cca 5mm a drží teď podle mě o hodně líp pokud máte někdo podobné zkušenosti rád si přečtu jak jste to řešili....(ten starší model byl prý v U-čku ve kterém byla guma více vytěsňující náklon). zdar všichni.
Honda CBF 1000 RS:)
12. čvn 2011 20:47 #40

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.967 sekund