CBF 1000 F -chování motoru

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Malp napsal:

Tak panstvo a damstvo,včera mě došla trpělivost se špekulováním ohledně vibrací.Obecné, byť dobře mířené rady (ne z tohohle fóra,ale z míst povolaných) mě neuspokojily,tak jsem se vrhnul na:-padák Givi,kde by event.rezonance při určitých otáčkách mohly (tak jako kdysi na TA ) rozbrnkat mašinu-nádrž a řídítka.Demontáž kpl. padáku už při vlastní prohlídce mě ujistila,že odtud vítr fouká.Následná projížďka bez padáku znamenala konečně požitek z jízdy (byť teplota atakovala 0 st.C).Celkem 16km v rychlosti "hodně lehce ;) " nad povolenou a úměrně tomu i otáček -pohoda.
Po pár úpravách a následné montáži padáku zpět najeto dalších 15 km ve "zvýšených"otáčkách a je to v poho,což mě potěšilo.
Závěr:1/ až bude tepleji,řádně odzkouším,event.doladím
2/ i muži v servisu "mají své dny"

Dál nemůžu až tak souhlasit s tvrzením v článku od našeho člena (nic ve zlém),že se montáž padáku nedá udělat jinde než v servisu a nejlépe ve dvou lidech.Je to samozřejmě lepší,nikoli však podmínkou.


Jinak drobná rezonance na chladiči (konkrétně plast držáku ventilátoru)-vyřešeno dříve.


Ahoj,
zda sa ze mam presne ten isty problem, rezonancie pri 5500ot, padak Givi
Mozes prezradit ake konkretne upravy padaku si robil?
Ja som pri montazi akurat omotal stedny diel izolackou...
27. bře 2011 15:36 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

boco818 napsal:


Ahoj,
zda sa ze mam presne ten isty problem, rezonancie pri 5500ot, padak Givi
Mozes prezradit ake konkretne upravy padaku si robil?
Ja som pri montazi akurat omotal stedny diel izolackou...[/quote]


Zdarec boco818,
je to tak trochu běh na dlouhé trati.Padák jsem měl sundaný a nandaný dohromady asi 10x,kdy jsem zkoušel různé možnosti (izolačka,ve spojích SL páska= samovulkanizační,atd.,atd .
Ve finále aktuálně testuju: padák má gumovýma záslepkama zašpuntované trubky - vč.spojovací a je vysypaný pískem. Zatím se to jeví jako nejpříjemnější,i když to stále ještě není ono (najeto s tím asi 500km). Mašina si prostě s tímto typem padáku moc nerozumí,takže zbývají podle mě dvě možnosti: 1) hodit na tento padák bobek a dát tam "padací hříbek (což bych nerad-podle mě ochrana není tak dobrá jako u rámového padáku)
2) zaplnit padák ještě těžším materiálem - zalít olovem-a k tomu asi dojde.Vyšší váhu neřeším.
27. bře 2011 18:49 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 0
boco818 napsal:

Malp napsal:

.... Dál nemůžu až tak souhlasit s tvrzením v článku od našeho člena (nic ve zlém),že se montáž padáku nedá udělat jinde než v servisu a nejlépe ve dvou lidech.Je to samozřejmě lepší,nikoli však podmínkou. ....


no, nemáš-li hl.stojan a jsi-li na to sám, tak u chodníku na ulici je to fakt problém :laugh: BTW u CBF 600 není s vibracemu u padáku SW-motech žádný problém.

27. bře 2011 19:16 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
:( Dufal som ze to mas vyriesene...
V kazdom pripade dik za info co uz si skusal, idem aj ja rozmyslat co s tym.

pozeral som aj SW motech padaky, ale nepacia sa mi
shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lsh...uegel&typid=32394497

daj vediet ake to bude s olovom.

Bob650: ja nastastie hlavny stojan mam (ako kazda s ABS), ale aj tak by sa hodili dalsie ruky, hlavne ked to asi budem davat hore-dole x krat, sudiac podla Malp-a :(
27. bře 2011 19:27 #24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

boco818- vyřešené je to vždy na pár desítek až stovku km-například přídavná trubičková podložka mezi rozpěru se původně jevila jako OK,časem si to zase "sedne" do "původna".
Ten SW MOTECH-ani náhodou.
Zřejmě otestuju to olovo-nevím ještě kdy to vyjde,ale pak dám vědět.

BOB650-hlavní stojan jsem dostal v základu (i když mám bez ABS),bez něj bych nejezdil a navíc jakákoli práce je s ním příjemnější.

- pokud s vibracema vaše typy nemají problém,buď rád-není to moc příjemný.I když zrovna při dnešní vyjížďce s dvěma kamarády při cestovním tempu (+ / - do 130km/h) jsem vibrace taky nezaznamenal a průměrná spotřeba se dokonce zastavila na pěkných 4,9l.Spíš je to citelný,když se jede tak trochu :) svižněji.
27. bře 2011 20:04 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
skusal si aj gumenne podlozky / vlozky? Mam na mysli nejaku tvrdsiu gumu
27. bře 2011 21:04 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

boco818 napsal:

skusal si aj gumenne podlozky / vlozky? Mam na mysli nejaku tvrdsiu gumu


Zkoušel jsem gumové podložky o síle cca 3mm mezi padák a kotvící body a "gumovýma zátkama" zaslepit trubky padáku.Jednalo se o měkčí gumu a bez zjevného účinku.
Ale ozkoušej,"co dům dá"-třeba na něco pozitivního kápneš.
28. bře 2011 20:53 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 67
  • Obdržená poděkování 1
Při výměně mot. oleje ( Castrol 10W-50) jsem přidal příprave Liqui Moly Racing Bike a později jsem se dočetl v Uživatelské příručce Honda, že toto nedoporučují. Teď ale někdy při přeřazení to cukne, jako kdyby trochu proklouzla spojka, ale potom jede normálně. Stalo se to někomu z vás? Poraďte
29. bře 2011 22:43 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
tak som pisal do Givi:
Hello, I purchased recently engine guards TN460 for my Honda CBF1000F Unfortunately after installation I'm experiencing very annoying vibrations/resonance from ~5500 RPM. Issue is not present when engine guards are removed. I realized that there are more people with exactly the same problem (Honda CBF1000F with TN460). I believe that you are aware about this issue. Do you have any solution/retrofit for this guards? If there is no solution, I intent to return guards back to shop, as this effect is really NOT acceptable. Thanks a lot for your answer.

A tu je odpoved (z Recepcie! :blink: )
Dear Mr XXX,

We thank you for your interest in our products and for contacting us.
With reference to your enquiry we inform you that we never received any report for similar problems.
Therefore we suggest you to bring the guards back to the dealer where you bought it, in order to let him check and verify the problem.
We remain at your disposal for any further assistance you might need and send you our

Best Regards
GIVI s.r.l.

Reception
GIVI s.r.l. unipersonale
Via S. Quasimodo, 45 - 25020 Flero (BS)
Phone: +39 030 3581253 - Fax +39 030 3583723
www.givi.it


Cize bud zatlkaju alebo sme my obaja blbi, alebo to nikomu inemu nevadi???
05. dub 2011 21:15 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Nechci dělat chytráka, ale já jsem od začátku přesvědčen, že to je normální projev naší motorky (viz. můj příspěvek na první straně tohoto vlákna). Ale pochopitelně, že nevím, jak moc vám to vibruje. Můžu mluvit pouze o svojí motce. Já mám vibrace před i po montáži Givi padáků stejné a při stejných otáčkách, což začíná na těch 5500 a končí tak o tisíc výš.
Liberec - CBF1000 (2010)
05. dub 2011 22:33 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.934 sekund