Ukazatel zařazené rychlosti

  • Příspěvky: 109
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Kibo pro téma Re: Ukazatel zařazené rychlosti

Stretli ste sa už niekto s takýmto ukazovateľom zaradenej rýchlosti? Neviem sa dopátrať, čo je to zač, motorka je 2005 CBF600S :)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

23. bře 2011 23:21 #81

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 185
  • Obdržená poděkování 2
Tak také som ešte nevidel.
Nebude to obyčajné GiPro a maník "modelár", sa s tým trocha vyhral/pohral?
LUBO.... CBF600SA 2009 "BlackPearl"
24. bře 2011 12:54 #82

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Asi to bude samodomo výroba, hliníkový panel a objímky na řidítka. Ale na GIPRO DS se mi to zdá moc velké, je to větší než GIPRO ATRE, které ani na Hondu nejde.
Liberec - CBF1000 (2010)
24. bře 2011 19:17 #83

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: Ukazatel zařazené rychlosti

mmarinak napsal:

Jj, pomlčka tam je vždy,když je vymáčknutá spojka nebo, když tam je neutrál. Ta šestka tam je jen někdy,tím způsobem,co jsem psal.




Tak dnešní večerní projížďka byla ve stylu KUK na Gipro,jak to s tou šestkou je.Výsledek -asi 60km jízda v normě, při dojezdu skoro domů při řazení z 3 na 2-takový pomalejší řazení a pouštění spojky,neboť jsem jel po hrbech si tam po trojce blikla 6,pár vteřin svítila a teprve 2.Nikdy jsem si toho nevšimnul až teď při tom hypnotizování displeje .
Jen takový osobní postřeh,jinak jsem si před tím říkal,že bys to měl znovu zaprogramovat-takhle nevím,asi bych to nehrotil.?
25. bře 2011 19:27 #84

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Malp: díky, žes to zkouknul. Tak to skoro vypadá, řečeno s Cimrmanem: že to není chyba, je to vlastnost :)
Ono to jaksi neobtěžuje, protože ten nový kvalt tam skočí docela rychle, ale to víš, nedalo mi to...

EDIT: poslal jsem dotaz na prodejce, tak se pak ozvu, pokud mi něco odpoví.
Liberec - CBF1000 (2010)
Poslední změna: 25. bře 2011 19:54 uživatelem mmarinak.
25. bře 2011 19:31 #85

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Caute

ja som dnes podvecer tiez dal cca 100km :), bola to moja prva dlhsia jazda odkedy mam tuto moto :P
Naaaadherne pocasie, aj ked som domov prisiel uz po tme.

Co sa GIpro tyka:
- 6tka mi tam neskace pri podradovani, pozoroval som to niekolko krat, nevidel som ten jav co spominate
- zvazujem presuntie dispeja do otackomera :), hodil by sa tam oooovela viac...Tak ked budem znova rozoberat plasty, asi to prehodim.

Trocha OT:
Inak predne svetlo svieti katastrofalne slabo, kamaratove na starej CBR900RR (1999) svieti ako xenony na audi oproti Favoritu...ma tam 2xH4...
A to tam mam ziarovky H7 Philips XP (Extreme Power).
Nechapem ako mozu dat na cestovnu motorku predne svetlo s jednou parabolou/ziarovkou na tlmene svetlo...
25. bře 2011 20:57 #86

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
"Pri vymackle spojce, nedava ridici jednotka signal o zarazene rychlosti, tim padem tam muze prakticky skocit cokoliv - me tam skoci pomlcka.
Presne je to pokud se bere signal primo z radici paky coz my nemame"
Poslední změna: 26. bře 2011 07:25 uživatelem Mefisto.
26. bře 2011 07:08 #87

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
No jo, ale ono tam neskáče náhodně cokoliv. Když není signál (neutrál, vymáčklá spojka) tak tam má skočit (a většinou skočí) pomlčka, tak je to naprogramováno.
A druhá varianta - a podle mě nenaprogramovaná - je ta šestka. Žádné jiné číslo tam neskáče.
Liberec - CBF1000 (2010)
26. bře 2011 09:19 #88

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Tak to zkus znova naucit, jestli se to zmeni
26. bře 2011 14:05 #89

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Tady kopíruju odpověď dovozce / dodavatele:

Dobrý den,

Gipro DS čte přímo výstup z řídící jednotky, takže zobrazuje informaci, kterou mu posílá řídící jednotka motorky.
Pokud ta má „lagy“ a myslí si, že má zařazenou šestku, DS jí zobrazí.
Nicméně můžete zkusit následující možnosti:
- Vymazat jednotku pomocí vypnutí elektriky klíčkem v okamžiku kdy jednotka po zapnutí počítá směrem nahoru, tak když je u čísla 3, tak vypněte elektriku. Toto udělejte ještě 5x a po šesté by se jednotka měla vymazat – poznáte to, že odpočítá až nahoru do 6 a pak bude počítat zpět kod 6 k 1. Následně je pak možné jednotku znovu nastavit na řídící jednotku postupný seznámením se stupni
- Zkusit jednotku vyměnit. Můžete nám jí poslat poštou na adresu níže v emailu, spolu s kopií dokladu o zakoupení a my vám pošleme jednotku novou a pak uvidíte zda byl problém s ukazatelem, který si třeba nerozuměl s řídící jednotkou v některých momentech, nebo spíše v řídící jednotce…

Další možností by bylo místo DS jednotky použít Gipro X-type který čte přímo sensory rychlosti a otáček motoru a o výpočty se stará sám a nespoléhá na řídící jednotku…

KONEC ODPOVĚDI

Musím říct, že jejich přístup je už podruhé hodně solidní, líbí se mi, že bez řečí nabídli výměnu za jiný kus.
Já každopádně začnu novým učením, další možnosti až potom...
Liberec - CBF1000 (2010)
27. bře 2011 12:46 #90

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.865 sekund