Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

  • Příspěvky: 917
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 96

Odpověděl boco818 pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Wood: ja som presvedčený že novsi model je celkovo lepsi a myslim ze bude aj o niečo ľahší ak vymenis vyfuk za ladak.

Co sa posedu tyka skus pozriet TU
27. říj 2016 14:57 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2754
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Hele já jsme první věc chtěl udělat ty dva výfuky ale pak se to tak nějak zvrhlo a teď bych řekl, že beowulf je super a už mi dva výfuky nechybí... origo honda ani dva nejsou nic moc...

Co se sportovnosti týká chlapci obě jsou sociální motorky a ty limity tam jsou za mě nová určitě lepší každopádně s ABS bez něj jsou brzdy velmi slabé. Dokonce se mi zdálo, že i sedla jsou u nové delší... jel jsem na obou ve dvou a rád jsem se vrátil... a to bylo v době kdy jsem měl první generaci takže jen jiný předek...

Za mě určitě progres znát je myslím, že kdybych měl vybírat do starší bych už asi nešel... Jak jste psali vlnění jsem u nové v původním provedení poznal až v zatáčce naložený na dálnici v Německu jel jsem za K1300S jeli jsem 180km/hod do té doby v klidu a když jsem se v zatáčce rozhoupal na nečekané vlně mohl jsem zadkem stříhat kulatinu... Takto jsem se cítil v každé zatáčce rychle projeté na VT 750C2 takže jsme to zvládli ale stejně mě to trochu štvalo...
Co se okresek týká tak i v rychlé jízdě jsem limit podvozku vyloženě nenašel jen centrální stojan, boční stojánek, výfuk, a slabé brzdy :evil: Vše se dá řešit spoustu věcí jsem vyřešil něco třeba jen změnou stylu jízdy... Ovšem já to srovnávám vždy jízdou ve dvou minimální zatížení 180kg vždy top case
Honda CBF 1000 RS:)
27. říj 2016 18:48 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Wood pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Kluci, díky moc za odpovědi! Popravdě, poněkud jsem si pohrával s myšlenkou, zda si nedojet do Německa pro fungl novou CBF ;) Musím říct, že ta motorka mě vlastně v žádném ohledu nezklamala, byť někdo jí může vyčítat, že nemá dostatečný charakter. Na druhou stranu ona je prostě úžasný univerzál a je připravena ochotně splnit cokoliv, co se po ní v provozu chce. Co se týká brzd, mám verzi bez ABS a nemám pocit, že by brzdila špatně. Naopak, měl jsem možnost porovnávat s jinými motocykly (Monster 1000, MG SPORT 1200, BREVA 1100, Ninja ZX9) a vyjma snad jen poslední jmenované jsou brzdy u CBF lepší (a vlastně ani proti ZX9 mi nepřišly špatné). Jinak, na motorce jezdím sám, takže vlnění se u mě také nekoná a motorka je příkladně stabilní i ve vysokých rychlostech. Spíš mi vrtá hlavou, zda prostředky vynaložené na novou CBF nejsou neúměrně vysoké za to, co bych získal :unsure: Proto mě zajímalo, zda nový rám (což je asi největší změna oproti původní) je nějak více znát třeba na chování stroje. ;)
KTM 1190 Adventure
31. říj 2016 13:42 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2754
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Hele tak dlouho jsem na ní určitě nejel abych to opravdu svědomitě ohodnotil ale po pravdě rád jsem se vrátil :woohoo: :woohoo: takže se dá říct, že pokrok tam je...
Ty brzdy poznáš když pojedeš v tempu naložený ve dvou 12km z kopce tak uvidíš :woohoo: :woohoo:
ABS brzdí opravdu líp hlavně jezdím s Ernestem a ten byl vždy sám... Každopádně nevím jak jsi porovnával ty motorky respektive brzdy protože jsi tam jmenoval motorky s výrazně většími kotouči a určitě měli víc jak dva pístky a že by jsi nepoznal rozdíl... :woohoo: podle mě to není špatná investice ta motorka je opravdu univerzál pro dva jsme v podstatě nenašli o moc lepší motorku kvůli posezu atd...ani FJR nebo GTR nás tak nenadchla ikdyž jejich sílu a motor bych bral hned :woohoo: :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
31. říj 2016 19:15 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Wood pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Člověče, Monster 1000, Sportka a Breva zrovna víc než dvoupísty nemají. A ty brzdy jsou minimálně ze začátku o poznání tupější. Výdrž na nějakém dlouhém sjezdu z kopce a plně naložený jsem samozřejmě nezkoušel, to může být otázka druhá. ;) Všechny tyhle mašiny mají brzdy Brembo a mě osobně zklamaly. Minimálně nástupem brzdného účinku je na tom CBF líp a rozhodně jsem neměl pocit že celkově hůře (spíš naopak). A jak říkáš, ačkoliv je to tak trochu "lowcost", ta mašina se povedla a za ty prachy je to dobrá volba. Taková hodná holka :)
KTM 1190 Adventure
31. říj 2016 19:53 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Wood pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Aha, tak máš recht, oni opravdu mají čtyřpístky! :ohmy: To je pro mě ovšem o to větší šok! :blink: :laugh:
KTM 1190 Adventure
Poslední změna: 31. říj 2016 20:07 uživatelem Wood.
31. říj 2016 20:06 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 917
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 96

Odpověděl boco818 pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Ešte chvíľu tu ospevujte CBF1000F a mna asi porazi!...
31. říj 2016 21:49 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Wood pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Mno, CBF1000F je taky skvělá! :evil: :laugh: :laugh: :laugh:
KTM 1190 Adventure
31. říj 2016 22:18 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2754
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Hele až přijedeš na sraz v pátek na letiště na motoškolu... dám ti mojí s brzdami brembo a 320mm kotouči čtyřpísky s panceřkama a radiální pumpou a jestli z ní nevystoupíš při stejné námaze tlaku na brzdu tak sežeru boty... nebo radši né. Ovšem myslím, že když si jí vyzkoušíš uvidíš rozdíl hlavně v tom, že dáš třikrát za sebou ostrý brzdy a bude to prakticky pořád to samý...
Je pravda, že když pojedem vedle sebe pokud umíš brzdit... nevěřím, že z 50km/hod bude o tolik jiná brzdná dráha... ale pokud bychom jeli 5x rychle za sebou nebo třeba ze 120km/hod už si myslím rozdíl poznáš....
Já jsem ochoten testovat :woohoo: :woohoo: :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
01. lis 2016 16:26 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2754
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Podvozek CBF1000 06-09 vs.2010

Erneste ty nám do toho nekafrej cyklisti se tady nemůžou vyjadřovat!!!! :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
01. lis 2016 16:27 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.448 sekund