Spálené zapalování

Více
20. srp 2014 20:09 #11 od konvajsr
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
Ano,ano.Tak se to nekomu preci jen stalo.Na Motorkarich cz jsem cetl tuto zavadu
a ptal se v servisech-nic.Ze pry o tom neslysely.Take jsem volal jednomu manikovi
v rubrice bazar na Motorkarich kde uvadel,ze ma vymeneny prave ten shoreny stator.Mel najete kolem 60.tis km,ale mu se to nestalo.Tak jsem zalarmoval
kamarada co jezdi do Rakous at se zepta tam bo nase servisy Honda takticky mlci.
A rekly mu,ze to delaly jen ty stare modely co mam ja a jen nektere serie.Tak
se strachuji at ji take nemam,prej ten dil stoji kolem 15 tis Kc,-!!!Stary
model?Jindra ma ten novy a udelalo mu to.Nekde na Motorkarich.cz je o tom diskuse.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. srp 2014 20:53 #12 od JinT
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
Není to otázka jen CBF měli to i některá CB a CBR prostě litrové motory. Údajně to je opravdu otázka vadného dílu z výroby... Mě se to vypálilo úplně... paradoxně pomohlo, že jsme se rychle dostali na dálnici a tam se dařilo dobíjet ve vysokých otáčkách aspoň natolik, že společně s baterkou se nám podařilo dojet cca500km. Je příjemné, že se servis k opravě postavil čelem ale je pravda, že pokud by se to povedlo ve francii byla by to drahá sranda dopravit moto domů. A k tomu by se asi Honda už čelem nepostavila... Možná by to opravila Honda ve Francii ale to bych nechtěl vidět tu debatu... s Bonžůráky. :woohoo:
Jinak k otázce informování originálních servisu. Dostali všichni email ve kterém jsou popsány modely a VIN-cody daných modelů na které se vztahuje záruka. Takže je to jen o lidech ti co na to serou řeknou že o ničem nevědí a pak zákazník utře a zaplatí 12tis za díl plus výměnu.

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. srp 2014 21:45 #13 od Zbyněk272
Odpověděl Zbyněk272 pro téma Spálené zapalování
I já mám osobní zkušenost s touto závadou litříku. Nová baterka vybitá do mrtě po 4 startech a asi 100 km vyjížďce mě docela vyděsila. Vyloučením vady regulátoru dobíjení se naměřilo dobíjení sotva 10V i ve vyšších otáčkách. Na netu pak hromada článků o této závadě. Dokonce jsem pak na nějakých polských stránkách našel, že snad honda i svolávala majitele do servisu k výměně (evidentně ne všechny a ne všude :laugh: ). Já jsem opravu řešil asi dva měsíce po koupi a bazar se k problému postavil čelem(FREE MOTO v Prostějově - díky). Opravili na své náklady (cca 4 tis.) a spálený stator jsem dostal grátis pro ukázku. Originál náhradní díl to teda nebude, ale druhou sezonu funguje bez problému.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. srp 2014 22:19 #14 od boco818
Odpověděl boco818 pro téma Spálené zapalování
podla info co mam, CBF1000 starsi model (do 2009, v UK nazyvany ako Mk1/MkI, cize Make 1)ma predlzenu zaruku na statory - napr v UK az na tusim 7 rokov! Asi je ten stator pekna sracka :S
Len sa treba o to zaujimat a ziadat o vymenu v Honda servise.

vela diskusii na tuto temu je na fore www.cbf1000.com

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. srp 2014 22:19 #15 od konvajsr
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
Jindro,pochopil jsem to spravne,ze mam zajet do servisu Honda a ti mi po 6.ti
letech co mam CBFu vymeni ten vadny stator za jiny?!Jen aby nebyl ten novy horsi
jak ten stary...ehm.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. srp 2014 22:33 #16 od boco818
Odpověděl boco818 pro téma Spálené zapalování
Radek,
mas aj ty spaleny rotor?
posli mi do mailu VIN, overim ti zaruku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. bře 2015 08:37 #17 od jirka
Odpověděl jirka pro téma Spálené zapalování
Ahoj ,také na mé cbf 1000 r.v 2006 se spálil stator alternátoru cca 52000km po návratu z Itálie no
tlačil jsem tu těžkou mrchu asi jen 1 km ,vyměnil jsem ze starší cbf za 2000,-kč.Nic nenasvědčovalo
závadě dopředu např startování, problik kontrolek -při jízdě začly padat ručičky a začlo svítit abs no a pak po pár km zdechla.
Z CBF brát pro spolehlivost jen 600 s karburátorem .
Vstřikování a ABS brát jinde...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. bře 2015 10:15 #18 od JinT
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
No hele 52tis není málo mě odešel stator na 30tis... Ovšem možná jsi tu záruku mohl zkusit... Ovšem 2006 a ten nájezd?
Těžko říct jednoduše nic nevydrží věčně ani láska k jedný slečně

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. bře 2015 14:45 #19 od Luhamoto
Odpověděl Luhamoto pro téma Spálené zapalování

jirka napsal: Ahoj ,také na mé cbf 1000 r.v 2006 se spálil stator alternátoru cca 52000km po návratu z Itálie no
tlačil jsem tu těžkou mrchu asi jen 1 km ,vyměnil jsem ze starší cbf za 2000,-kč.Nic nenasvědčovalo
závadě dopředu např startování, problik kontrolek -při jízdě začly padat ručičky a začlo svítit abs no a pak po pár km zdechla.
Z CBF brát pro spolehlivost jen 600 s karburátorem .
Vstřikování a ABS brát jinde...


ABS osobně nemusím. Ale nemám zprávy, že by s ním byl technický problém.
Na PGM-FI nedám dopustit, start za všech okolností - neřeším studený nebo teplý motor, nebo že bych na jaro po delší pauze nemohl nastartovat, spotřeba taky lepší než karbec atd.... Mám ho v autě, měl jsem ho na scooteru a teď i na CBF 600 a absolutně bez problémů.
Jestli chceš vědět co jsou to technické problémy, doporučuji koupit si Husqvarnu. Věřím, že by vyléčila každého! :laugh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. bře 2015 16:23 #20 od JinT
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
Pozor tady bych se ho zastal kolega má litra.... Osobně si myslím že CBF600 je povedenější motorka.
Na litru se ve všech ohledech z nějakého důvodu šetřilo. Ten stator se týká všech litrových motorů včetně CB a CBR.
Navíc šestka je menší motorka s relativně menším výkonem přesto s litrem má stejné díly... takže evidentně je tady něco špatně... a to díly velmi zásadní vidlice, tlumiče, brzdy. Takže buď je mají majitelé šestek předimenzované a nebo?...
Neříkám, že litr je špatná motorka objem nenahradíš přesto si myslím, že měli vývojáři šetřit jinde.

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon