Re:Spálené zapalování
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
a ptal se v servisech-nic.Ze pry o tom neslysely.Take jsem volal jednomu manikovi
v rubrice bazar na Motorkarich kde uvadel,ze ma vymeneny prave ten shoreny stator.Mel najete kolem 60.tis km,ale mu se to nestalo.Tak jsem zalarmoval
kamarada co jezdi do Rakous at se zepta tam bo nase servisy Honda takticky mlci.
A rekly mu,ze to delaly jen ty stare modely co mam ja a jen nektere serie.Tak
se strachuji at ji take nemam,prej ten dil stoji kolem 15 tis Kc,-!!!Stary
model?Jindra ma ten novy a udelalo mu to.Nekde na Motorkarich.cz je o tom diskuse.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
Jinak k otázce informování originálních servisu. Dostali všichni email ve kterém jsou popsány modely a VIN-cody daných modelů na které se vztahuje záruka. Takže je to jen o lidech ti co na to serou řeknou že o ničem nevědí a pak zákazník utře a zaplatí 12tis za díl plus výměnu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Zbyněk272 pro téma Spálené zapalování
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl boco818 pro téma Spálené zapalování
Len sa treba o to zaujimat a ziadat o vymenu v Honda servise.
vela diskusii na tuto temu je na fore www.cbf1000.com
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
letech co mam CBFu vymeni ten vadny stator za jiny?!Jen aby nebyl ten novy horsi
jak ten stary...ehm.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl boco818 pro téma Spálené zapalování
mas aj ty spaleny rotor?
posli mi do mailu VIN, overim ti zaruku.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jirka pro téma Spálené zapalování
tlačil jsem tu těžkou mrchu asi jen 1 km ,vyměnil jsem ze starší cbf za 2000,-kč.Nic nenasvědčovalo
závadě dopředu např startování, problik kontrolek -při jízdě začly padat ručičky a začlo svítit abs no a pak po pár km zdechla.
Z CBF brát pro spolehlivost jen 600 s karburátorem .
Vstřikování a ABS brát jinde...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
Těžko říct jednoduše nic nevydrží věčně ani láska k jedný slečně
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Spálené zapalování
jirka napsal: Ahoj ,také na mé cbf 1000 r.v 2006 se spálil stator alternátoru cca 52000km po návratu z Itálie no
tlačil jsem tu těžkou mrchu asi jen 1 km ,vyměnil jsem ze starší cbf za 2000,-kč.Nic nenasvědčovalo
závadě dopředu např startování, problik kontrolek -při jízdě začly padat ručičky a začlo svítit abs no a pak po pár km zdechla.
Z CBF brát pro spolehlivost jen 600 s karburátorem .
Vstřikování a ABS brát jinde...
ABS osobně nemusím. Ale nemám zprávy, že by s ním byl technický problém.
Na PGM-FI nedám dopustit, start za všech okolností - neřeším studený nebo teplý motor, nebo že bych na jaro po delší pauze nemohl nastartovat, spotřeba taky lepší než karbec atd.... Mám ho v autě, měl jsem ho na scooteru a teď i na CBF 600 a absolutně bez problémů.
Jestli chceš vědět co jsou to technické problémy, doporučuji koupit si Husqvarnu. Věřím, že by vyléčila každého!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
Na litru se ve všech ohledech z nějakého důvodu šetřilo. Ten stator se týká všech litrových motorů včetně CB a CBR.
Navíc šestka je menší motorka s relativně menším výkonem přesto s litrem má stejné díly... takže evidentně je tady něco špatně... a to díly velmi zásadní vidlice, tlumiče, brzdy. Takže buď je mají majitelé šestek předimenzované a nebo?...
Neříkám, že litr je špatná motorka objem nenahradíš přesto si myslím, že měli vývojáři šetřit jinde.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.