Jaké úpravy přes zimu plánuji

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Jaké úpravy přes zimu plánuji

Jo jo nechtěl jsem dělat chytrého ale když byla řeč o tom vyvážení gumy... :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
18. říj 2015 09:54 #361

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Luhamoto napsal:

JinT napsal: O tom že jsou gumy značené kde má být ventilek víte že jo....

Ano, žlutou tečkou.


To som si myslel tiež, ale napríklad Michelin PR4 žiadnu značku nemali.
18. říj 2015 22:17 #362

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

boco818 napsal:

Luhamoto napsal:

JinT napsal: O tom že jsou gumy značené kde má být ventilek víte že jo....

Ano, žlutou tečkou.


To som si myslel tiež, ale napríklad Michelin PR4 žiadnu značku nemali.


Ono ta tečka není zas tak zásadní, kolo jde vyvážit i když tečka není u ventilku. Já bych řekl, že kolikrát ráfek udělá taky své, nedovolím si to tvrdit, ale často dávám závaží do přibližně stejných míst jako to staré, jen třeba v jiné gramáži.
Poslední změna: 19. říj 2015 08:04 uživatelem Luhamoto.
19. říj 2015 07:59 #363

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Jaké úpravy přes zimu plánuji

Já si myslím, že to mají jen lepší gumy u kterých výrobce je schopen aspoň s určitou přesností říct jak ta guma je vyvážená... , ale pokud to technologie výroby neumožní gumu neznačí a je to na tobě. Nebo je technologie výroby taková, že během ní se docílí výsledku tak vyváženého, že to je jedno jak gumu dáš takže si vyber :woohoo: :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
19. říj 2015 09:27 #364

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
znacky k ventilku.. kdyz uz, tak vsechny :)

cbf-500.rajce.idnes.cz/gumy/#mitas-pn7.jpg

...nekdy maji jen znacku kontroly, nekdy i "vyvazovaci", mnozi ale tvrdi, ze to je jen dalsi kontrolni znacka, ze zadne vyvazovaci znaceni neni.. pry setrvavajici blud z dob pouzivani nepovedenych gum a rafku na ruc. voziky. Ovsem mnozi cizi vyrobci v priruckach uvadi vyuziti znacky k vyvazeni..
asi taky co vyrobce a servis, to nazor :)
19. říj 2015 20:14 #365

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Nikde jinde ve světě asi nezažiješ co v Čechách ... U nás je tolik mistru světa co všechno viděli a všechno jedli... :woohoo: :woohoo:
Pokud to výrobce udělá a nějak vymyslí mělo by se to respektovat protože to nějaký důvod má... jen u nás ti řeknou to je na nic to je jen pro ozdobu a podobně...

To když jsme u gum kolik z Nás má na předku měkčí guma jak na zadku tím myslím jiný typ gumy... Jako mě když v Hondě obuli Dunlop sportmax sportsmart na předek a na zadek roadsmart... Přesně české ladění... Prostě kravina jsou to úplně jiné profily pneumatiky a ta motorka nikdy nemůže jet dobře. Ovšem stará škola radí předek chce mít sportovní gumu ta lepí a zadek tvrdý, aby vydržel... Ovšem nikdo si neuvědomí, že má guma nějaká profil a, že už z výroby jsou přední gumy v sadě s měkkou směsí. Sportovní gumy jsou špičaté a cestovní oblé(laicky řečeno) a kombinovat proto nejdou.
Honda CBF 1000 RS:)
20. říj 2015 08:34 #366

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
Treba ja ano, a z vlastniho popudu. Pri koupi mela zadni odjeto ke 2t.km-Angel GT, a predni Dunlop KO. Jelikoz jsem chtel, ale Mitasky a bylo mi lito zahazovat prakticky novou gumu, mam tam nefabrickou kombinaci. A je fakt, ze si gumy vzajemne ponekud brani vyuzit svych potencialu.. a nemene jim branim ja.
Kdyz se mi obcas podari a vidim policejni stroj.. tak ti tez maji obute jine modely a nezridka i fabriky a musi se s tim poprat.
20. říj 2015 09:23 #367

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Tak tomu se prostě vyhýbat... :woohoo: :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
20. říj 2015 11:45 #368

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
Nojo :/ chtělo by... za chvíli to vyměním a budou ok :)
20. říj 2015 19:25 #369

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Tak Jindro zrovna mi nastala situace jakou jsi popisoval, Předek mám nový Qualifier a zadek starý Roadsmart sportmax.
Musím říct, že při přesednutí, to byl vážně zezačátku nezvyk. Teda abych byl přesnější, zadek jsem vnímal tak nějak normálně, jak jsem na něj zvykly, ale předek mi přišel o hodně hravější. Ano hodně to souvisí s profilem.
Teď budu psát o přední pneu, která mě překvapila, ale pozitivně. Dnes bylo krásně a nedalo mi to nevyjet na letiště a trochu ji vyzkoušet a tento profil pneu se mi začíná zamlouvat. Rychle se na ni zvyká a v obratech je jistější. U roadsmartů jsem měl pocit, že už jsou hodně na hraně.
Oalifier má po bocích více gumy a díky profilu se motorka na nich působí lehčím dojmem, roadsmart v obratech kladl větší odpor, což nebylo moc ku prospěchu věci. Ještě dojíždím ten zadek a už se těším až bude moto kompletně přezutá na Qualifier. Letos už to nestihnu a doufám, že zase nebudu mít nějaký ten defekt, protože jinak už se těším jak je vyzkouším v Brně na okruhu. A budu rád když se někdo přidá.
27. říj 2015 18:03 #370

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.662 sekund