Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
Odpověděl Malp pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
Heeeeeeeeeézkyyyyyyyyyyý ,taková malá spartakiáda.Klobouk dolů!
26. čvc 2013 18:23
#101
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Pepe pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
No fajn chalani šak ja zas ňjáku CBF kúpim v hladáčiku už mám 125,(bola by to už tretia)
01. srp 2013 20:22
#102
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl keith pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
dobrý vidět, bez komentáře
chro chro
04. zář 2013 08:14
#103
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Hodys pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
zajímavý hlavně ta část o naklánění těla a ta upravená motorka s dvěma řídítkama musím to ještě párkrát skouknout zatím jsem to jen proletěl ale vypadá to zajímavě
05. zář 2013 08:30
#104
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dr.Pilulkin
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 720
- Obdržená poděkování 29
Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
Viděl jsem asi 25 minut. Zajímavé informace, určitě se poučím. Jen mi neskutečně vadí ti dva hňupové, kteří hrají začátečníky a vůbec celý ten americký styl jak pro idioty. Ale asi by to amíci jinak nepochopili
05. zář 2013 09:27
#105
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Hodys pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
tak si to video pouštím po chvilkách večerech po částech a je to zajímavý,když si k tomu přidám co nám vždy říká Luhamoto a ukazuje nám to naživo v praxi tak vše dává to smysl a je to užitečný ...fakt dobrý
15. zář 2013 17:04
#106
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dr.Pilulkin
- Offline
- SUPER SPECIALISTA
- Příspěvky: 720
- Obdržená poděkování 29
Odpověděl Dr.Pilulkin pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
Tak jsem to včera dal celé. Kromě těch dvou pitomců a "ami" stylu je to hrozně zajímavé a o to víc mě sere, že není počasí, abych to vyzkoušel.
Každopádně myšlenka, že mám nechat motorku, aby si sama v krizovce poradila, je hodně zajímavá a je mi jasné, že příští rok musím už konečně zajít do nějaké motoškoly, abych získal víc jistoty a z mé zadní pryže zmizely "chicken strips"
Každopádně myšlenka, že mám nechat motorku, aby si sama v krizovce poradila, je hodně zajímavá a je mi jasné, že příští rok musím už konečně zajít do nějaké motoškoly, abych získal víc jistoty a z mé zadní pryže zmizely "chicken strips"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Eddie75 pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
Já už jsem to viděl celý asi před dvěma rokama a víc než ti dva choboti mě štvou ty děti všude tam...
Doktore, já absolvoval od Motoškoly Landa v Kolíně jejich základní kurz, opakovací pro absolventy a kurz na okruhu. A jezdím u nich motogymkhanu, resp. oni ty soutěže pořádaj. Můžu všem jen doporučit.
Doktore, já absolvoval od Motoškoly Landa v Kolíně jejich základní kurz, opakovací pro absolventy a kurz na okruhu. A jezdím u nich motogymkhanu, resp. oni ty soutěže pořádaj. Můžu všem jen doporučit.
Praha 4 - CBF 600S 2004
16. zář 2013 11:56
#108
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Hodys pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
o motoškole uvažuju taky hodně...
17. zář 2013 23:45
#109
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto2 pro téma Re: Zajímavosti,videa,články-prostě motopohoda z netu
Ve videu jsou dobré věci, ale s některými nesouhlasím.
Například tříkolka. Otočím řídítka vpravo a tříkolka jede vpravo.
O chvíli později při jízdě na kole říká pro jízdu doprava je třeba zatlačit na pravé řídítko.
S tím nesouhlasím - otočím řídítka vpravo rozjedu se a budu zatáče vpravo.
Dále nemohu souhlasit s tím, že holčička je zmatená při přesednutí z tříkolky, že pro zatočení naráz , se musí na kole učit řídit s řídítky pro zatočení vpravo nejprve vlevo a pak vpravo.
Můj názor je, že to s řízením s řídítky nemá nic společného, ale učí se novou věc a to je udržovat stabilitu - nestabilitu, kterou využívá - jinak řečeno mění těžiště.
Protisměrné řízení - o co jde. Zkusím popsat to jak to na motocyklu vnímám já.
Já zastávám názor, že na motorce je třeba pracovat tělem skoro neustále (až na vyjímky, kdy setrvačná síla a odstředivá síla vlivem rychlosti nevzroste na určitou hodnotu a já se rozhodnu jen sedět a nechat se vést motocyklem v přímém směru).
Co si představuji pod práci tělem na motocyklu. Udržování stability a nestability motocyklu.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Countersteering při pravotočivé zatáčce
Co se tedy děje pokud při nájezdu do zatáčky dám mírně na chvíli řídítka kontra?
1. Vědomě se nenakloním pracuji těle - pasivně ( to znamená, že se v první fázi do zatáčky nenakláním. Ani v ose ani mimo osu motocyklu).
2. Nadjedu si předním kolem vlevo, tím spolu s bodem jedna dojde k narušení stability sil a motocykl se nakloní. Odstředivá síla začne na mě i motocykl působit a dojde k rychlému náklonu vpravo.
3. Vědomě musím zatočit vpravo (abych nespadl)( zde si všimnete, že řídítka fungují stejně jako na tříkolce. Zatočím vpravo jedu vpravo, zatočím vlevo jedu vlevo!)
4. Vědomě měním těžiště, abych vyrovnal odstředivou sílu a udržel tak motocykl v náklonu pro projetí zatáčky.
Takže od bodu jedna po bod 4 vědomě pracuji na motocyklu tělem.
Ještě se zde Code zmiňuje, dvoukolová vozidla se ovládají jinak než, vícekolová. To je sice do jisté míry pravda, ale fyzika platí stejně pro všechny.
Obdoba countersteering v podání rally auta shodou náhod na letišti v Biskupicích u Luhačovic.
Řidič vozidla před zatáčkou vědomě zatočí nejprve nejprve vlevo a nechá působit odstředivou sílu na zadní část svého vozu, aby vzápětí zatočil vpravo a využil kmitu zádě a znovu odstředivou sílu k přetočení zádě vozu vlevo (zde využil sčítání sil působících stejným směrem - proto mu zádˇ jde snáze do smyku a projíždí zatáčku vpravo smykem.
JEŠTĚ BYCH DODAL, ŽE JE TŘEBA POUŽÍVAT TĚLO I ŘÍDÍTKA! JEDNO BEZ FUNGUJE ŠPATNĚ.
Například tříkolka. Otočím řídítka vpravo a tříkolka jede vpravo.
O chvíli později při jízdě na kole říká pro jízdu doprava je třeba zatlačit na pravé řídítko.
S tím nesouhlasím - otočím řídítka vpravo rozjedu se a budu zatáče vpravo.
Dále nemohu souhlasit s tím, že holčička je zmatená při přesednutí z tříkolky, že pro zatočení naráz , se musí na kole učit řídit s řídítky pro zatočení vpravo nejprve vlevo a pak vpravo.
Můj názor je, že to s řízením s řídítky nemá nic společného, ale učí se novou věc a to je udržovat stabilitu - nestabilitu, kterou využívá - jinak řečeno mění těžiště.
Protisměrné řízení - o co jde. Zkusím popsat to jak to na motocyklu vnímám já.
Já zastávám názor, že na motorce je třeba pracovat tělem skoro neustále (až na vyjímky, kdy setrvačná síla a odstředivá síla vlivem rychlosti nevzroste na určitou hodnotu a já se rozhodnu jen sedět a nechat se vést motocyklem v přímém směru).
Co si představuji pod práci tělem na motocyklu. Udržování stability a nestability motocyklu.
Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Countersteering při pravotočivé zatáčce
Co se tedy děje pokud při nájezdu do zatáčky dám mírně na chvíli řídítka kontra?
1. Vědomě se nenakloním pracuji těle - pasivně ( to znamená, že se v první fázi do zatáčky nenakláním. Ani v ose ani mimo osu motocyklu).
2. Nadjedu si předním kolem vlevo, tím spolu s bodem jedna dojde k narušení stability sil a motocykl se nakloní. Odstředivá síla začne na mě i motocykl působit a dojde k rychlému náklonu vpravo.
3. Vědomě musím zatočit vpravo (abych nespadl)( zde si všimnete, že řídítka fungují stejně jako na tříkolce. Zatočím vpravo jedu vpravo, zatočím vlevo jedu vlevo!)
4. Vědomě měním těžiště, abych vyrovnal odstředivou sílu a udržel tak motocykl v náklonu pro projetí zatáčky.
Takže od bodu jedna po bod 4 vědomě pracuji na motocyklu tělem.
Ještě se zde Code zmiňuje, dvoukolová vozidla se ovládají jinak než, vícekolová. To je sice do jisté míry pravda, ale fyzika platí stejně pro všechny.
Obdoba countersteering v podání rally auta shodou náhod na letišti v Biskupicích u Luhačovic.
Řidič vozidla před zatáčkou vědomě zatočí nejprve nejprve vlevo a nechá působit odstředivou sílu na zadní část svého vozu, aby vzápětí zatočil vpravo a využil kmitu zádě a znovu odstředivou sílu k přetočení zádě vozu vlevo (zde využil sčítání sil působících stejným směrem - proto mu zádˇ jde snáze do smyku a projíždí zatáčku vpravo smykem.
JEŠTĚ BYCH DODAL, ŽE JE TŘEBA POUŽÍVAT TĚLO I ŘÍDÍTKA! JEDNO BEZ FUNGUJE ŠPATNĚ.
Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.639 sekund